Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettämisestä alkanut suhde toimia?

Vierailija
13.10.2018 |

Ihastuin varattuun mieheen, joka ihastui myös minuun. Meillä oli seksiä kerran, jonka jälkeen mies jätti kihlattunsa. Nyt hän haluaa aloittaa suhteen kanssani, mutta pelkään että hän pettää myös minua tulevaisuudessa. Onko teillä kokemusta suhteista, jotka ovat alkaneet pettämisestä? Miten on toiminut?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni petti vaimoaan ja erosi. Salasuhteensa kanssa ollut tähän mennessä sitten yli 20 vuotta naimisissa.

Mut voi hyvin olla, et on pettänyt noiden vuosien aikana.

Tietenkin voi. Mutta tässä ketjussa on kerrottu monen vuosikymmenten suhteista, jotka alkaneet pettämisellä, joten kyllähän ne toimivat, kun on pysytty niin kauan yhdessä. Mikä sitten on mielestäsi toimimista? Mitään uskollisuustakuuta ei ole millään suhteella.

Vierailija
22/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aika monet suhteet ole alkaneet niin, ettei jompikumpi ole ollut vapaa. Saattavat kestää vuosikymmeniä tai sitten ei, niinkuin suhteet nyt kestää. Tekijöitä on niin monia, toimiiko suhde vai ei.

Ja jos ei toimi, tai ainakin on vaikeaa jonkin aikaa, niin vanha tuttu ratkaisu käyttöön ja vieraisiin. Kyllä vaihtamalla paranee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi yleistää.

Oma suhteeni alkoi, kun nykyinen mieheni oli sinkku, itse olin varattu eli seurustelin silloisen poikaysäväni kanssa onnettomassa suhteessa, johon olimme jääneet roikkumaan.

Tapasin nykyisen mieheni, rakastuimme tulisesti ja olemme olleet 20 vuotta yhdessä hyvin onnellisesti ja olen ollut 100% uskollinen, en ikinä pettäisi tätä miestä.

Vierailija
24/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan äkkiseltään ainakin yhden vastaavan tapauksen jossa kihloissa oleva mies ihastui naiseen ja meni tämän kanssa aikanaan naimisiin ja sai lapset.

Mies itse kertoi että kun hän näki tämän naisen hän ajatteli että tuon naisen hän haluaa.

Ovat pysyneet yhdessä enkä ainakaan tiedä mitään pettämistä olleen

Olisihan se reiluinta ensin erota ja vasta sitten alkaa uuteen suhteeseen mutta eihän se aina niin mene.

Miehesi kuitenkin erosi kihlatustaan heti eikä jäänyt selittelemään miksi ei voi nyt erota jne. Eli tuntuu olevan tosissaan eikä vain halua pitää useita suhteita yhtäaikaa.

Vierailija
25/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän ohi aiheen, mutta mun nykyinen naisystävä petti aviomiestään, ei minun kanssani mutta kuitenkin. Ero hänelle tuli ihan muista syistä. Nainen kyllä kertoi avoimesti miksi petti, mutta mulla on alkanut jotenkin pääkopassa kummittelemaan toi vieraissa käyminen. Ei mua vtuta tai harmita, mutta jollain tasolla kyllä laittaa miettiin et mihinkäs sitä tulikaan nyt sitouduttua, kun itse olen mallia ensin ero ja sitten muut naiset....

Vierailija
26/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin naimisissa, kun ihastuin toiseen mieheen. Kävi niin, että bileissä suukoteltiin ja hänkin kiinnostui minusta. Hän oli täysin sinkku. Ilmoitin exälle erohaluni ja muutin pois kotona.

Minulla on nyt suhde ihanan miehen kanssa. Rakastan hurjasti. Tunne on aivan toisenlainen kuin mitä tunsin exään, lasteni isään. Ei minulla ole mitään aikomustani rakastani pettää. Exän jätin, sillä avioliitto oli täysin kuollut, ja annoin luvan itselleni ihastua. Haaveilin suhteesta, kosketuksesta ja rakkaudesta. Niitä ei exän kanssa ollut.

Eihän kellään ole koskaan aikomusta pettää. Jos pettäjiä kuuntelee, niin siihen vaan ajaudutaan. Katso omaa tekstiäsi, sullekin "kävi niin". Et kanna vastuuta teoistasi, joten olet hyvin todennäköinen pettäjä tulevaisuudessakin.

Pettämistäkin on monenlaista. Heitä, jotka hyppää toiseen sänkyyn kun haluttaa, etsitään jotain jännää, kotoa ei saa hellyyttä ja kotona vain riidellään. Sitten etsitään vain joku parempi asuinkumppani ja jätetään entinen tai pidetään kahta suhdetta salassa vuosia kun on niin jännää.

Sitten on heitä, jotka oikeasti rakastuvat. Löytävät sellaisen ihmisen, jota koskaan aikaisemmin ei ole tavannut ja joka on se oikea. Se rakkaus on niin hurja ettei sille voi mitään eikä pidäkään voida. Sellaista ei edes tapahdu kuin kerran elämässä. Näin kävi minulle. Edellinen, ihan ensimmäinen suhteeni kesti 20 vuotta. Toivottavasti tämä rakkaus kestää vähintään sen.

Vierailija
27/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta takana, hyvin pyyhkii.

Vierailija
28/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai voi yleistää.

Oma suhteeni alkoi, kun nykyinen mieheni oli sinkku, itse olin varattu eli seurustelin silloisen poikaysäväni kanssa onnettomassa suhteessa, johon olimme jääneet roikkumaan.

Tapasin nykyisen mieheni, rakastuimme tulisesti ja olemme olleet 20 vuotta yhdessä hyvin onnellisesti ja olen ollut 100% uskollinen, en ikinä pettäisi tätä miestä.

Hyvä, kun pettäjäkin tulee kertomaan, eikä vain puolisonsa uskollisuutta vakuuttelivat.

Vierailija
29/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte vieraissa molemmat ja pidätte suut kiinni, niin hyvin menee vainka hautaan asti.

Vierailija
30/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin exää. Nyt olen viisi vuotta seurustellut "salasuhteeni" kanssa.

En ole ylpeä, että petin, mutta tiedostan syyt sen takana ja olen työstänyt hyvin paljon sitä, mihin avioliittoni kaatui. En halua enkä aio pettää nykyisiä kumppania.

Vierailija
31/31 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni -ei kaikki-mutta moni pettäjä kuvittelee ja uskoo, että uusi suhde voi muodostua ja rakentua hänen kanssa, jonka kanssa petti tai tai on pettänyt niin, että homma on edennyt useammin kuin kerran punkkaan asti. - Itse asiassa on hämmentävää, kun osa kokee, että sänkyyn meneminen takaisi tai muodostaisi suhteelle, jonkinalsien alloitus pisteen, jota ennen olatsiin oltu vain satunnaista tapailua tai muutoin epävirallista yhdessä oloa. Mutta, mutta voi myös käydä niin, että pettäjä eroaa sanoo hyvästit "viralliselle" -kumppanilleen. Vaan kokeekin yllätyksen kun hän, jonka kanssa pettämistä suhteensa aikana toteutti sanookin hänelle kiitos ei. - Pettyneenä pettäjä palaa ex-siippansa luo anelemaaan ja rukoilemaan, että josko hän ottaisi hänet vielä takaisin. - Mutta eksä saattaakin olla hyvillään ja oikein tyytyväien oloonsa, eikä halua enää pettänyttä omaa hyvin alkanutta elämäänsä sotkemaan tai muutoin enää rinnalleen elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi