Voiko pettämisestä alkanut suhde toimia?
Ihastuin varattuun mieheen, joka ihastui myös minuun. Meillä oli seksiä kerran, jonka jälkeen mies jätti kihlattunsa. Nyt hän haluaa aloittaa suhteen kanssani, mutta pelkään että hän pettää myös minua tulevaisuudessa. Onko teillä kokemusta suhteista, jotka ovat alkaneet pettämisestä? Miten on toiminut?
Kommentit (31)
Jos uusi mies on sinua varakkaampi, niin näkisin sen toimivaksi!
Tietysti voi toimia, sinä olit jotenkin speciaali ja voitit hänen sydämen.
Tsemppiä, älä epäröi turhaan.
Eiköhän aika monet suhteet ole alkaneet niin, ettei jompikumpi ole ollut vapaa. Saattavat kestää vuosikymmeniä tai sitten ei, niinkuin suhteet nyt kestää. Tekijöitä on niin monia, toimiiko suhde vai ei.
Ei toimi. Nimimerkillä kokemusta on.
Veljeni petti vaimoaan ja erosi. Salasuhteensa kanssa ollut tähän mennessä sitten yli 20 vuotta naimisissa.
Meillä alkoi pettämisestä ja 18 vuotta oltu yhdessä.
Mieheni edellinen petti tätä. Mies petti exäänsä kanssani. Meillä oli tarkoitus ihan vaan pitää hauskaa, mutta sitten vaan ei pystytty lopettamaan. 30 vuotta yhdessä uskollisesti ja onnellisesti nyt. Tosiaan suhde voi kestää tai sitten ei. Ajattelisin, että on paremmat mahdollisuudet kestää, mikäli tämä pettäminen on ollut ainutkertaista. Jos joku on pettänyt kaikissa suhteissaan ,olettaisin hänen olevan altis pettämään uudessakin suhteessa.
Minä olin naimisissa, kun ihastuin toiseen mieheen. Kävi niin, että bileissä suukoteltiin ja hänkin kiinnostui minusta. Hän oli täysin sinkku. Ilmoitin exälle erohaluni ja muutin pois kotona.
Minulla on nyt suhde ihanan miehen kanssa. Rakastan hurjasti. Tunne on aivan toisenlainen kuin mitä tunsin exään, lasteni isään. Ei minulla ole mitään aikomustani rakastani pettää. Exän jätin, sillä avioliitto oli täysin kuollut, ja annoin luvan itselleni ihastua. Haaveilin suhteesta, kosketuksesta ja rakkaudesta. Niitä ei exän kanssa ollut.
Jos osaat sitten itse alkuhuuman haihduttuakin luottaa kumppaniin, jonka tiedät kykenevän pettämään. Itse en osannut. Se oli helppoa hyväksyä niin kauan kun alun vaaleanpunaiset lasit ja palvontavaihe kestivät ja miehen huomio oli jakamaton, mutta kun siirryttiin normaaliarkeen ja ensimmäiset vastoinkäymiset tulivat kuvioon, alkoikin kaivella, että mitäs jos tuo mies löytää jonkun kiinnostavamman.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin naimisissa, kun ihastuin toiseen mieheen. Kävi niin, että bileissä suukoteltiin ja hänkin kiinnostui minusta. Hän oli täysin sinkku. Ilmoitin exälle erohaluni ja muutin pois kotona.
Minulla on nyt suhde ihanan miehen kanssa. Rakastan hurjasti. Tunne on aivan toisenlainen kuin mitä tunsin exään, lasteni isään. Ei minulla ole mitään aikomustani rakastani pettää. Exän jätin, sillä avioliitto oli täysin kuollut, ja annoin luvan itselleni ihastua. Haaveilin suhteesta, kosketuksesta ja rakkaudesta. Niitä ei exän kanssa ollut.
Kuinka kauan uusi onni on kestänyt? Itselläni oli klassinen kaksi vuotta.
Kai se voi jos suhteessa ei ole luottamuksella mitään merkitystä vaan se perustuu puhtaasti taloudelliseen tai joholnkin muuhun saatavaan hyötyyn.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni petti vaimoaan ja erosi. Salasuhteensa kanssa ollut tähän mennessä sitten yli 20 vuotta naimisissa.
Tai veljesi ei ole jäänyt vielä kiinni tai sitten on jäänyt kiinni mutta asia on pidetty perheen sisällä. Harvoin salasuhteesta syntynyt suhteen jäsenet kertovat suvulle pettämisestä, koska se olisi iso pettymys.
Näitä onnellisista salatuiteita jossa molemmat ovat niin uskollisia on nähty. Vasta lapset kertoivat aikuisena vanhempien tappeluista. Kun jäätiin kiinni niin alettiin yhteinen taistelu kakkosia vastaan.
Varmaan yli yhdeksänkymmentä prosenttia suhteista alkaa pettämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Mut voi hyvin olla, et on pettänyt noiden vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kellään ole koskaan aikomusta pettää. Jos pettäjiä kuuntelee, niin siihen vaan ajaudutaan. Katso omaa tekstiäsi, sullekin "kävi niin". Et kanna vastuuta teoistasi, joten olet hyvin todennäköinen pettäjä tulevaisuudessakin.
Meillä alkoi niin, että emme varsinaisesti pettäneet (emme siis panneet), mutta kiihkeitä, tuhmia viestejä, puheluita ja tapaamisia, joissa suudeltiin ja halattiin ja tunnusteltiin toisiamme (olimme tuolloin 23-vuotiaita). Molemmat olimme siis kihloissa tahoillamme. Jätimme molemmat kihlattumme ja vasta sitten harrastimme seksiä. Nyt olemme olleet yhdessä 18 vuotta, naimisissa 14 vuotta ja kaksi lasta.
Voi sitä alun kiihkoa, kun halusimne toisiamme aivan älyttömästi, mutta olimme tehneet sen päätöksen, ettei seksiä, ennen kuin molemmat ovat vapaita. Mutta silti lasken tuon alun pettämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yli yhdeksänkymmentä prosenttia suhteista alkaa pettämisellä.
Ja varmaan yli yhdeksänkymmentä prosenttia suhteista päättyy eroon (jos lasketaan mukaan tarpeeksi lyhyet suhteet)
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkoi niin, että emme varsinaisesti pettäneet (emme siis panneet), mutta kiihkeitä, tuhmia viestejä, puheluita ja tapaamisia, joissa suudeltiin ja halattiin ja tunnusteltiin toisiamme (olimme tuolloin 23-vuotiaita). Molemmat olimme siis kihloissa tahoillamme. Jätimme molemmat kihlattumme ja vasta sitten harrastimme seksiä. Nyt olemme olleet yhdessä 18 vuotta, naimisissa 14 vuotta ja kaksi lasta.
Voi sitä alun kiihkoa, kun halusimne toisiamme aivan älyttömästi, mutta olimme tehneet sen päätöksen, ettei seksiä, ennen kuin molemmat ovat vapaita. Mutta silti lasken tuon alun pettämiseksi.
No pettämistähän tuo olikin! No ehditte hyvin vielä pettämään toisiannekin
10 vuoden kokemuksella voin sanoa, että voi toimia.
Ei.
Tulette pettämään toisianne.
Fakta.
MIKSI pitää sekaantua varattuun ihmiseen?