Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni käyttää minun rahat ilman lupaa

Vierailija
13.10.2018 |

Miten pystyn vaihtaa pankkikortin koodin ja laittaa niin että ei pysty käyttää lähimaksua? Pitääkö mennä pankkiin paikan päälle vai pystyykö tehdä netissä? Minulla on danskebank. Mieheni käyttää ilman lupaa minun korttiani. Ostaa sillä itselleen kaljaa ja tupakkaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. ap.

Minunkin mieheni käyti rahojani, luvalla tai ilman sitä.

Se on ex.

Täällä kans. Saattoi esimerkiksi ottaa korttini mun nukkuessani ja käyttää autoani. Auton lattialta aamulla löytyneestä röökistä sitten päättelin että autollani on käyty jossain, samoin hänellä oli tiedostamaton tapa palauttaa korttini aina lompakkooni väärinpäin, joten näin että sitä oli käyty. Joskus nukuin lompakko tyynyn alla. Tajusin vasta jälkikäteen kuinka sairas tuo kuvio oli.

Ja lisään vielä että valehteli siis asiasta kysyessäni, ettei ole käynyt missään.

Vierailija
22/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita kortti varustetuiksi ja tilaa samalla uusi kortti itsellesi. Seuraavalla kerralla miehen yrittäessä maksaa kortilla voi tulla pienoinen yllätys.

p.s. kannattaisko erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita kortti varustetuiksi ja tilaa samalla uusi kortti itsellesi. Seuraavalla kerralla miehen yrittäessä maksaa kortilla voi tulla pienoinen yllätys.

p.s. kannattaisko erota?

_varastetuksi_ ei varustetuiksi

Vierailija
24/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koron kuva persuksiin jos ei muuten usko.  Lähimaksu pois ja uusi numerosarja. 

Vierailija
25/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäisestä kerrasta olisit voinut sulkea tilin ja mennä sitten pankkiin setvimään tilannetta sekä anoa uuden kortin. Ja sitten kätkeä tunnusluvun niin, ettei se kölvi sitä löydä, samoin kortti. Nykyisellään muuten rikot korttisääntöä. sitähän sanotaan, että kortti on säilytettävä huolellisesti ja tunnusluku jossakin muualla kuin kortin kanssa samassa paikassa.

Vierailija
26/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ettekö te, siskot hyvät nyt ymmärrä: se mies on muuten niin ihana! Se voi vaikka suuttua, jos siltä ottaa pankkikortin pois. Ja eihän se sovi, kun ap haluaa niin kovasti olla mieliksi miehelleen.

Voi kun minäkin olisin joskus tavannut niin ihanan miehen, että olisin voinut antaa vapaasti käyttää pankkikorttiani kaljan ja tupakan ostoon. Mutta ei, noita tavallisia örvelöitä vaan on sattunut minun kohdalleni. Ei tulisi pieneen mieleenkään antaa pankkikorttia miehelle, jos vaan itse vähänkään kykenisin käymään kaupassa.

Vierailija
27/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta toinen tili, jonne siirrät kaikki rahasi ja siirrät mobiilisovelluksella aina kortille, kun tarvitset ja vain sen verran kuin tarvitset. Turvarajoja voi tietääkseni muokata verkkopankissa, mutta en ole varma miten se danskella menee.

Monissa pankeissa uuden tilin voi avata netissä ja siirrellä rahaa puhelimella tililtä toiselle. Mutta älä vaan anna puhelintasi miehen käyttöön valmiiksi avattuna salasanoineen!

Vierailija
28/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna käyttää, niinhän naiset ovat tehneet kautta aikojen. Oikeasti etkö osaa ajatella? Älä anna sitä korttia. Miehesi ei voi sitä käyttää jos se on sinulla. Käytätkö sinä miehesi korttia?

Vierailija
29/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. ap.

Minunkin mieheni käyti rahojani, luvalla tai ilman sitä.

Se on ex.

Täällä kans. Saattoi esimerkiksi ottaa korttini mun nukkuessani ja käyttää autoani. Auton lattialta aamulla löytyneestä röökistä sitten päättelin että autollani on käyty jossain, samoin hänellä oli tiedostamaton tapa palauttaa korttini aina lompakkooni väärinpäin, joten näin että sitä oli käyty. Joskus nukuin lompakko tyynyn alla. Tajusin vasta jälkikäteen kuinka sairas tuo kuvio oli.

Meillä teki tuota vaimo ja joskus tuli vasta aamulla kotiin. Äkkiä arvioisin että nuo hänen retkensä tulovat maksamaan minulle toistakymmentä tuhatta. No on syystäkin ex.

Vierailija
30/30 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä yhteisiä tilejä!

Jos miehet ei tuhlaa kaljaan, niin elektroniikkaan, fillareihin ja autoon.

Naisten hygieniatarvikkeet kalpenee hinnoissa..