Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi työpaikkani kirjoittamattomista säännöistä on pukeutuminen vapaa-ajalla

Vierailija
13.10.2018 |

Pitäisi olla edustava, hillitty ja klssinen. Omaa persoonallisuutta ei saisi tuoda liikaa esiin. En kuitenkaan pidä siitä miten työpaikka sanelee miten sen työntekijät saavat pukeutua omalla ajallaan. Nyt olen kuitenkin montakertaa joutunut puhuttwluun siitä miten minut on esimerkiksi bongattu lenkkeilemässä hupparissa tai kaupassa colleget jalassa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu potaskaa.

Vierailija
2/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aivan varmaan.

Vierailija
4/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Minusta tuollainen on ok vain, jos asema ja palkka on korkea. Saako kysyä, millä tasolla palkkauksesi on? On ymmärrettävää, että ministeri tai Nokian toimitusjohtaja edustaa myös vapaa-ajallaan, mutta se näkyy myös palkassa. 

Vierailija
5/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielekästä avautua vaietusta ongelmasta kun kukaan ei kuitenkaan usko. Joskus siitä on kuitenkin pakkopuhua ja nostaa kissa pöydälle.

Ap

Vierailija
6/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla edustava, hillitty ja klssinen. Omaa persoonallisuutta ei saisi tuoda liikaa esiin. En kuitenkaan pidä siitä miten työpaikka sanelee miten sen työntekijät saavat pukeutua omalla ajallaan. Nyt olen kuitenkin montakertaa joutunut puhuttwluun siitä miten minut on esimerkiksi bongattu lenkkeilemässä hupparissa tai kaupassa colleget jalassa.

Oletko iso pomo.

Vierailija
7/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Minusta tuollainen on ok vain, jos asema ja palkka on korkea. Saako kysyä, millä tasolla palkkauksesi on? On ymmärrettävää, että ministeri tai Nokian toimitusjohtaja edustaa myös vapaa-ajallaan, mutta se näkyy myös palkassa. 

Ihan normaali toimistotyöntekijä. Palkkaa paritonnia kuussa. Silti työpaikalla on haluttu määrittää se miten työntekijät saavat pukeutua vapaa-ajallaan.

Ap

Vierailija
8/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro lisää, kun kerta kissa on nyt pöydällä.

Vierailija
9/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä Iranin suurlähetystössä? 

Vierailija
10/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli presidentistä kuvia tuulihousuissa ja hupparissa. Jos ne on pressalle ok, ni luulis olevan jollekin randon konttoristille. Pyydä selitystä työsopimukseen pohjautuen.

Vierailija
11/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etsimään vaivihkaa uutta työpaikkaa.

Vierailija
12/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro lisää, kun kerta kissa on nyt pöydällä.

Ei tuo ole kuulema ketään aiemmin vaivannut ennen kuin nyt minua. Kuulema pitäisi vain sopeutua työpaikan pelisääntöihin, koska valittavana on joto työ tai työttömyys. Toki olen iloinen ja onnellinen siitä että minulla on työpaikka, mutta en vain pidä siitä miten se tunkeutuu vapaa-ajalle ja alkaa määräämään pukeutumistani.

Ap

Vierailija
13/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali toimistotyöntekijä. Palkkaa paritonnia kuussa. Silti työpaikalla on haluttu määrittää se miten työntekijät saavat pukeutua vapaa-ajallaan.

Ap

Valitan, en usko tätä juttua.

Vierailija
14/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää nyt se kuuluisa 0/5?

Oli kyllä sysihuono.

Vierailija
15/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota on aika vaikea purematta niellä, ehkä menee läpi jos olet joku seurakunnan kanslisti tms. Muutoin täyttä potaskaa. Minun tekisi mieleni ottaa puhutteluun jokainen joka käy kaupassa tai liikkuu yleisillä paikoilla collegehousuissa, itse vien korkeintaan roskat illan pimeydessä collegehousuissa.

Vierailija
16/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää nyt se kuuluisa 0/5?

Oli kyllä sysihuono.

Tämä on nyt juuri se.

Vierailija
17/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että olet töissä jossain lakiasiaintoimistossa, siellä ollaan suolakaivosmentaliteetilla eli työaika rajaton, mutta valvonta tarkkaa mitä saa tehdä ja mitä ei. En ihmettele yhtään, että vapaa-aikaa kytätään.

Vierailija
18/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sauli Niinistö ulkoiluttaa koiraa pieruverkkareissa niin eiköhän sinunkin lenkkiasu ole ok.

Ainiin Porvoossahan on erilaiset pukukoodit.

Vierailija
19/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparit, collarit jne on teini-ikäisten pukeutumista. Aikuisen naisen ei kuulukkaan edes pukeutua niihin vaan ikänsä mukaisesti.

Vierailija
20/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun nähdä sen työnantajan, joka irtisanoo työntekijän vapaa-ajan vaatteisiin perustuen :D Ja hei, jos sut irtisanotaan perustuen siihen, miten oot omalla ajallas pukeutunu, niin suosittelen ottaaan yhteyttä liittoon/työsuojeluun/nostamaan kanteen.