Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua halkeileviin suupieliin? :(

Vierailija
13.10.2018 |

Joskus pärähtää suupielet kipeiksi, rohtuneiksi ja halkeileviksi. En tiedä, miksi. Välillä ne ovat ihan terveet. Nyt taas on niin kipeät, etten pysty suuta avaamaan.

Onko jollain ollut tätä samaa vaivaa ja mikä on auttanut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan 9/13 vastausta, jos on käytössä tyyliin Blistex niin heitä se mäkeen.

Itse vuosia taistelin halkeilevia suupieliä ja erittäin kipeäitä ja kuivia huulia vastaan. Ainoa joka tuntui auttavan oli se Blistexin huulivoide tuubissa. Kipeys ja kuivuus helpotti heti, mutta puolen tunnin sisään oli pakko lisätä taas. Kun viimein menin ihotautilääkärille, hän sanoi heti että tämä pois, ja käski laittaa vaseliinia sen sijaan. 

Ensimmäinen päivä ilman että laitoin tätä rasvaa oli tuskaa, mutta kolmen päivän sisään huulet olivat 100% kunnossa pelkällä vaseliinilla ja Sibicortilla suupielissä. Olin siis oikeasti VUOSIA kärsinyt ihan turhaan.

Muistaakseeni se ainesosa josta lääkäri varoitteli oli lanolin.

Kiitos, nyt tiedän mikä ongelmia aiheuttanut aineosa todennäköisesti on.

T. 9

Vierailija
22/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut samaa ongelmaa, kun syön liikaa kiiviä. Syötkö jotain, joka voisi aiheuttaa allergiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuon ongelman aiheutti isotretinoiini, ja se lähti samalla kun lopetin kyseisen lääkkeen...

Vierailija
24/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokavaliossa tarpeeksi rasvaa? Sillon kun lähdittekin kitukaloreilla niin ohikin oli karseassa kunnossa, kyynärät ihan korppuja. Talvisin iskee aina iho niin kuivaksi, että se kutina on ihan hillitön. Helokkiöljy syötynä auttaa, voi käyttää myös voiteena. Niin ja D-vitamiini. Atoopikot myös usein saa apua noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi