Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kantoliinaa tarvitaan?

Vierailija
13.10.2018 |

En keksi yhtä ainoaa tilannetta. Voihan vauvan laskea ihan mihin tahansa siksi aikaa, kun tarvitsee kädet vapaiksi. Ulkoillessa ehkä, mutta sitten pitää olla myös varusteet kaikenlaisiin erilaisiin säätiloihin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin tahansa? Etkö muuta keksinyt, trolli?

Vierailija
2/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi sitten joku tilanne, missä saisin kantoreppuni käyttöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meidän refluksivauvan pystyi kyllä laskemaan lattialle tai vaunuihin. Hirveää huutoa laskemisesta seurasi toisin kun kantamisesta..Ennemmin sitten kannoin niin vauva nukkuikin joskus.

Vierailija
4/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan esimerkiksi ruokaa, vauva voi makoilla unipesässä. Joten ei, en todellakaan keksi.

Vierailija
5/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva lisäksi raapii ja repii kantatessa tai vähintäänkin huutaa kuin syötävä :/

Vierailija
6/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten liina ei ole sinulle tarpeellinen. Itse en tarvinnut vaunuja lainkaan, mutta ymmärrän kyllä miksi joku niitä käyttää.

Vierailija
7/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun haluat pitää vauvan lähellä itseäsi, heart to heart.

Vierailija
8/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin manduka kantoreppu on tosi kätevä itkuisen vauvan kanssa. Joskus imetinkin kun vauva oli rintarepussa. Pystyi itse liikkumaan nopeammin ja haastavammassa maastossa kuin vaunuilla, eikä vaunuja tarvinnut raahata joka paikkaan. Säästi tilaa esim. Matkoilla. Vauva viihtyi kun näki enemmän ympäristöä ja ilmeisesti oli turvallinen olo. Mukana edellee, joskus 4-veen kanssa, koska itse en pienikokoisena pysty muuten kantamaan kauan reppuselässä, jos matkan teko hyytyy. Ehdottomasti paras vauva-ajan ostokseni. Olisi pitänyt hankkia jo etukäteen. Tajusin vasta kun tältä palstalla hain puolikuolleena apua koliikkivauvan hoitoon.

Vierailija
9/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun refluksilapseni oli ensimmäiset 4 kk kantoliinassa. Nukkui vain siinä, koska oli pystyasennossa, makuullaan refluksioireet itkettävän. Eli jos on terve ja tyytyväinen lapsi nii varmaa viihtyy muuallakin..

Vierailija
10/10 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että oli tosi paljon raskaampaa käsille ja selälle kannella huutavaa riiviötä ilman reppua. Se jakaa painoa niin, että kantaminen keveni varmaan puolella.