Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihanaa kun ei ole krapulaa !!!

Vierailija
07.05.2006 |

mies tossa vielä makaa ja taitaa olla sillä kiva jysäri kun herää. ajattelin että jos olisin vuoden juomatta tippaakaan alkoholia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juomatta 3 vuotta, enkä kaipaa alkoholia ollenkaan! No...mitä nyt joksus nuo hämyisät olututvat kiehtovat, se tunnelma ja puheensorina, sitä kaipaan. Mutta humalassa oloa ja karapulaa en yhtään!

EN varmaankaan juo enää ikinä. Sitäpaitsi kaikki kekkerit pikkujouluista lähiten ovat sujuneet aivan yhtä railakkaasti kuin juopottelevillakin työkavereilla...tosin ilman sitä krapulaa ja tyhmiä kännisen tempauksia. Ihan samalla lailla sitä laulaa karaokea ja tanssii pöydillä. Kokeile joskus! Kaikki muut on kännissä, niin mitä sillä on väliä, mitä itsekään selvänä tekee :D ?

Vierailija
2/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttarit ja todella mukava päivä aamusta myöhään yöhön. Erittäin hauskaa, vaikka pieni päänsärky jomottelee ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja se riitti minulle.

Nyt ikää 24 ja juon harvoin, mutta kohtuudella. Ei edes kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääkin päivä olis krapulassa mennyt sängysssä maaten iltapäivään saakka, mutta nyt on tullut käytyä jo heti aamusta lenkillä ja haravoitua pihaa, nyt tulin sisälle laittamaan ruokaa!