Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivaa - vauvalla suussa ja itellä nänneissä, auttakee!

Vierailija
18.05.2006 |

Vauvan suu on aivan laikukas, tosi pahana, itkee rinnalla. Nännit ovat arat, rikkoinaiset ja punoittavat. Neuvolassa todettiin paha hiivaongelma, neuvoksi:

vauvalle vettä suuhun ruoan jälkeen, sitten pari ruokalusikallista puolukkamehua. Itselle rintojen pesu imetyksen jälkeen ja puolukkaa nänneihin. Tutit keitettävä ja uitettava puolukassa. Tätä jatkettava viikko.

Olisiko muita vinkkejä tai tietoa? Imetystukilistan tiedot katsoin jo.

Onko tämä hiiva ongelmakierre, jos en saa hiivaa itseltäni pois? Mulla ollut aina sammasta kielessä:( Alapäässä ei ole hiivaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dactarin-oraaligeeli reseptin!! Meillä auttoi heti.. puolukka tepsi ensimmäisillä kerroilla, mutta sitten vaan paheni. Sitruunaa ei suositella lapsille nykyään ollenkaan, koska se on niin allergisoivaa!!

Vierailija
2/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painin juuri saman ongelma kanssa 1kk sitten. kaverilta kuulin että puolukka auttaa tehokkaammin, kuin resepti lääke, oli itse kokeillut molempia!

itse siis käytin puolukkaa, työlästähän se oli joka syötön jälkeen laittaa, mutta kannatti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i ja luin, että sitruunalla ja puolukalla voi yrittää, mut monet joutuneet hakeen kuurin.

Vierailija
4/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytössä sokeroimaton karpalomehu (sitä myös se terkka suositteli). Mutta mun rinnat! Mulla on paha atooppinen iho ja nyt rinnat ovat kauttaaltaan lehahtaneet ihottumalle, kun sitä mehua olen laitellut:((( kertaalleen tossa jo laitoin kortisoniakin (pesen kyllä pois)...että mitenkähän meillä nämä mehujutut toimivat...

kivennäisvesi siis toimisi kanssa? olisi varmaa hellempi...täytyy koklata. huomiseen..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä