mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi
meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Missä oot muuten töissä?
Ev. lut kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä raiskaussyytöksistä te puhutte? Ap puhui ahdistelusta, mikä voi tarkoittaa sanallista ahdistelua tai sopimatonta koskettelua. Raiskaus ei ole ahdistelua, vaan raiskaus.
Jos luet koko ketjun niin ap kertoo syyttäneensä työkaveria raiskauksesta ja sekavana tätä huudellut. Vaatinut poliisin paikalle ja tässä välissä itse lääppinyt työkavereitaan. Sitten sammui ja kusi sohvalle, poliisit kantoivat pois.
Ja poliisi on muka vienyt tiedottomassa tilassa olleen kotiinsa nukkumaan, raiskaussyytöksiä ei olla tutkittu, lauantaina poliisi jättänyt viestin vastaajaan... Ap itsekin luovutti provonsa suhteen, antakaa trkin asian jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä raiskaussyytöksistä te puhutte? Ap puhui ahdistelusta, mikä voi tarkoittaa sanallista ahdistelua tai sopimatonta koskettelua. Raiskaus ei ole ahdistelua, vaan raiskaus.
Jos luet koko ketjun niin ap kertoo syyttäneensä työkaveria raiskauksesta ja sekavana tätä huudellut. Vaatinut poliisin paikalle ja tässä välissä itse lääppinyt työkavereitaan. Sitten sammui ja kusi sohvalle, poliisit kantoivat pois.
Ja poliisi on muka vienyt tiedottomassa tilassa olleen kotiinsa nukkumaan, raiskaussyytöksiä ei olla tutkittu, lauantaina poliisi jättänyt viestin vastaajaan... Ap itsekin luovutti provonsa suhteen, antakaa trkin asian jo olla.
Mieshän oli ollut muussa seurassa koko illan, ei missään kohtaa ollut vaihetta jossa raiskaus olisi voinut tapahtua. Tämänhän kertoivat paikallaolleet. Känniap on voinut vaatia päästä kotiin, ketään ei pakoteta tutkimuksiin jos ei halua. Poliisi on todennut paikanpäällä että asia on p askaa mutta johonkin riehuja toimitettava eli putkaan tai kotiin.
Minut on vuosia sitten raiskattu, homma eteni niin että ulkopuolinen soitti poliisille. Poliisi vei poliisilaitokselle jossa otettiin näytteet ja tästä olisin voinut kieltäytyä myös. Poliisi toimitti kotiin ja aamulla soitti uudelleen. Jos en olisi vastannut todnäk olisivat jättäneet viestin perään.
Vierailija kirjoitti:
Heräsit sentään kotoa. Itse olen kolmesti herännyt juoppoputkasta.
Olen ollut niin huonossa kunnossa että ambulanssi jouduttiin soittamaan. Totesivat minun olevan per keleen kännissä.
Olen vonkumalla ja epätoivolla koittanut iskeä tuttuja kaverimiehiä. Kiva.
Seksiä hirvitysten kanssa!! Esim kun olin 25 panin 60v miestä...
Sammunut ja oksennellut vähän kaikkialle.
Tullut ryminähumalassa kotiin ja kontannut rapussa. Kysynyt naapurin tantalta voisinko tulla ottamaan huikan viinaa kun itseltä loppu.
Kussut housuun kahdesti, toisella kertaa vieläpä sammunut kadulle näin. No silloin pääsin jupppoputkaan.
Itkenyt, avautunut ja ollut "syvällinen" vaikka kenelle.
Hukannut kaikki tavarani paitsi päällä olevat vaatteet. Olin liian kännissä tehdäkseni mitään, nukuin rapussa ja lopulta pyysin joltain naapurilta puhelinta lainaan. Sönkötin edelleen laskuhumalassa.
Ryypännyt työporukassa oikein änkyrät, muut olivat selvänä tai enintään hiprakassa. Selittänyt ja avautunut työporukalle, pomo taluttanut taksiin.
Lista voisi jatkua ja jatkua. Sitten nämä perusssekoilut...olen oksennellut ja kaatuillut, sammunut, riehunut, itkenyt tuntemattomille, valehdellut ja vääristellyt saadakseni kännihuomioita, tullut kannetulsi baareista ulos ja perään porttikielto....näitä on liikaa.
Ja kaikesta on lopulta toivuttu eikä kukaan enää muistele.
AA-kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan töihin ihan normaalisti. Teeskentele että et muista. Toteat vaan että ohhoh olipas villi ilta. Monet ihmiset on sekoilleet firman bileissä humalassa. Älä huoli. Sitä paitsi miehet on todennäköisesti vaan imarreltuja että olet yrittänyt iskeä niitä.
Harmillinen juttu tietty että sammui, mutta ens kerralla fiksummin. Älä irtisanoudu tai vaikuta ahdistuneelle töissä. Eri asia jos olisit esim pahoinpidellyt työkaverin tai lähtenyt kännissä rattiin TAI mennyt täydessä seilissä töihin.
Sitä paitsi miehet on todennäköisesti vaan imarreltuja että olet yrittänyt iskeä niitä.
Paitsi jos keskustelun aloittaja on myös itse mies ?! :D
En minä ainakaan minkään jurriakan lähentelyistä ole imarreltu. Päinvastoin, oksettaa.
Voi tehdä sen, että hakeudut ammattiauttajan pariin, et ilmiselvästikään osaa nauttia alkoholia kohtuudella. Sen jälkeen voit rehdisti pyytää työkavereiltasi anteeksi käytöstäsi, kertoa, että alkoholi on sinulle ongelma – et hallitse kohtuukäyttöä ja olet hakeutunut hoitoon. Näin kaikki ymmärtävät ja asiat palaavat ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan töihin ihan normaalisti. Teeskentele että et muista. Toteat vaan että ohhoh olipas villi ilta. Monet ihmiset on sekoilleet firman bileissä humalassa. Älä huoli. Sitä paitsi miehet on todennäköisesti vaan imarreltuja että olet yrittänyt iskeä niitä.
Harmillinen juttu tietty että sammui, mutta ens kerralla fiksummin. Älä irtisanoudu tai vaikuta ahdistuneelle töissä. Eri asia jos olisit esim pahoinpidellyt työkaverin tai lähtenyt kännissä rattiin TAI mennyt täydessä seilissä töihin.
Sitä paitsi miehet on todennäköisesti vaan imarreltuja että olet yrittänyt iskeä niitä.
Paitsi jos keskustelun aloittaja on myös itse mies ?! :D
En minä ainakaan minkään jurriakan lähentelyistä ole imarreltu. Päinvastoin, oksettaa.
Älä puhu paskaa. Mulla ainakin alkaa ottaa eteen kun muija änkeää iholle. Ja sänkyyn asti yleensä mennäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsit sentään kotoa. Itse olen kolmesti herännyt juoppoputkasta.
Olen ollut niin huonossa kunnossa että ambulanssi jouduttiin soittamaan. Totesivat minun olevan per keleen kännissä.
Olen vonkumalla ja epätoivolla koittanut iskeä tuttuja kaverimiehiä. Kiva.
Seksiä hirvitysten kanssa!! Esim kun olin 25 panin 60v miestä...
Sammunut ja oksennellut vähän kaikkialle.
Tullut ryminähumalassa kotiin ja kontannut rapussa. Kysynyt naapurin tantalta voisinko tulla ottamaan huikan viinaa kun itseltä loppu.
Kussut housuun kahdesti, toisella kertaa vieläpä sammunut kadulle näin. No silloin pääsin jupppoputkaan.
Itkenyt, avautunut ja ollut "syvällinen" vaikka kenelle.
Hukannut kaikki tavarani paitsi päällä olevat vaatteet. Olin liian kännissä tehdäkseni mitään, nukuin rapussa ja lopulta pyysin joltain naapurilta puhelinta lainaan. Sönkötin edelleen laskuhumalassa.
Ryypännyt työporukassa oikein änkyrät, muut olivat selvänä tai enintään hiprakassa. Selittänyt ja avautunut työporukalle, pomo taluttanut taksiin.
Lista voisi jatkua ja jatkua. Sitten nämä perusssekoilut...olen oksennellut ja kaatuillut, sammunut, riehunut, itkenyt tuntemattomille, valehdellut ja vääristellyt saadakseni kännihuomioita, tullut kannetulsi baareista ulos ja perään porttikielto....näitä on liikaa.
Ja kaikesta on lopulta toivuttu eikä kukaan enää muistele.
AA-kerhoon.
Veikkaan että vit un hauskaa on kuitenkin ollut. Elämästä pitää nauttia.
Kannattaa nauraa itselleen,ja sanoa että mulle ei kyllä toi viina sovi.Laittaa asia ennemmin huumoriksi että Apua, estäkää mua juomasta tms. Ei kannata ainakaan suuttua jos joku kertoo toilailuistasi. Sanot vaikka että sattuuhan sitä paremissakin piireissä.
Yhdelle naiselle oli kyllä toditetusti laitettu extaasi huumetta lasiin ja hän oli käynyt aivan kuumana kaikkia miespuolisia kohtaan, aivan yli kaiken normaali isku taktiikoiden.Hän oli ottanut selvää joltain samoissa juhlissa olleelta ja tämä oli todella melko varmana tietona ton asian sitten paljastanut.
Kelasta saa rahaa eikä trvi kuluttaa aikaa töissä
Just tällaisten tyyppien vuoksi ei huvita edes yrittää aloittaa seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin huonosti kirjoittavalla voi mitään työpaikkaa olla.
Voi kuule, olen ison suomalaisen firman erikoisliikkeessä töissä ja esimieheni on vähintään yhtä lapio kirjoittaaman (ei hän kyllä mikään järjen jättiläinen ole muutenkaan). :D
Vastaa tekemisistäsi. Mene töihin. Pyydä anteeksi kaikilta joita muistat/tiedät häirinneesi. Sano samalla että nyt tällä likalla loppui alkoholin liikakäyttö tai alkoholin käyttö kokonaan. Jokainen mokaa joskus mutta se ei ole elämän loppu. Elämän loppu voi olla jos et ene töihin. Usko tädin ohjetta ja pane elämäsi järjestykseen. Jotain siinä on pielessä joka tapauksessa kun tuollaista tapahtuu ja säikähdät noin paljon. Häntä pystyyn ja kanna vastuusi. Hyvää loppuelämää.
Ei ketään siellä töissä oikeasti kiinnosta. Tulee seuraavat juhlat ja seuraavat kännit. Ei ne ihmiset edes muista. Töihin vaan. Mieti, että sä sentään uskalsit juoda ja riehua. Muilla oli tylsää.
Oletko mies? Jos olet, kaikki varmaan luulevat sinua homoksi töissä. Hah
Vierailija kirjoitti:
noniin avasin puhelimen ja yks työkaveri on laittanu viestin et kannattaa ehkä olla hetki saikulla et jaahas.....
Saikulla ollaan kun ollaan oikeasti sairaita. Työkaverin painostus kuulostaa työpaikkakiusaamiselta. Olisi kannattanut käydä verikokeissa jos epäilet tyrmäystippoja. Kuinka paljon joit tapahtumassa? Naiset eivät näköjään saa mokailla kännissä, kännisekoilut ovat hyväksyttäviä vain miehillä?
Firman bileet join paljon, en muista. Aamulla oli punaista peniksen ympärillä. Olin täytettyä eläintä kopeloinut ja pomon pöydällä harrastanut. Ei potkut mutta palkkaa lisää.