Kepun sisällä muhii valtava riita irtisanomislaista: "Hallitus ajaa päin seinää"
Eli nyt selvisi tämän Sipilän manööverin syy miksi haluaa äänestyttää eduskunnassa. Taustalla on Kepun sisäinen riita kuten itse veikkailinkin jo aiemmin. Vaalit lähestyy ja moni kepulainen ei hyvällä katso Sipilän toimia.
Kommentit (34)
Sipilä on uusi Väyrynen. Aina omasta mielestään oikeassa ja Jumalan ja Lars Leevi Lesbosiuksen valtuuttama, väärinymmärretty Suomen Kansan Profeetta ja Valittu Messias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee Sipillä. Jopa median luotettavin fanipoika Haapalakin kutsuu Sipiä säälittäväksi ja nyt omat alkavat suolaamaan puolueen sisältä. Tuleeko ensimmäinen hallitus, josta hajoaa kaksi puoluetta?
No ei. Kyseessä on kepu. Sipiläkin äänestetään takaisin eduskuntaan. Niin se menee bible beltillä.
On siellä jonkinlainen puhdistus pakko tehdä. Ainoastaan uskollisimmat kepulaiset äänestävät puoluetta, jossa Sipilät ja Rantamaulat riitelevät avoimesti. Ja miksi kukaan ottaisi hallitukseen puoluetta, jossa riidellään sisäisesti koko ajan?
Demarienkin kannatus laski ennen viime vaaleja sisäisen riitelyn takia.
Kepu koittaa iltalypsyä pääministerin ilmoituksella. Sipilä on tehnyt uuden ennätyksen, surkein pääministeri ikinä. Melkoinen saavutus kun muistaa ahon, stubin ja kataisen.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt selvisi tämän Sipilän manööverin syy miksi haluaa äänestyttää eduskunnassa. Taustalla on Kepun sisäinen riita kuten itse veikkailinkin jo aiemmin. Vaalit lähestyy ja moni kepulainen ei hyvällä katso Sipilän toimia.
Kepulaisille kelpaa mikä vain kunhan maakuntahimmeli saadaan.
Sillä kun varmistetaan keskustan mahdollisuus pärjätä vaaleissa jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä on uusi Väyrynen. Aina omasta mielestään oikeassa ja Jumalan ja Lars Leevi Lesbosiuksen valtuuttama, väärinymmärretty Suomen Kansan Profeetta ja Valittu Messias.
Paitsi että Väyrynen ei ole ollut pääministerinä eikä ole multimiljonääri.
Juha on vaarallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Demarit pelastavat kepun. Kepun syvissä riveissä on paljon punamultaa haluvia, nyt niiden täytyy vaan pitää kovaa meteliä, jotta sipilöijät saadaan ulos ja demarit voivat muodostaa uuden hallituksen kepun kanssa. Kokoomuksen voi jättää oppositioon persujen kaveriksi, demarit saavat helposti 50% ottamalla mukaan kepun, vasurit ja vihreät.
Keskustan puheenjohtaja pitäisi vaihtaa jotta puolue olisi valmis yhteistyöhön hallituksessa sosiaalidemokraattien kanssa. Sipilä ei toivottavasti enää saa yhtään ministerin salkkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit pelastavat kepun. Kepun syvissä riveissä on paljon punamultaa haluvia, nyt niiden täytyy vaan pitää kovaa meteliä, jotta sipilöijät saadaan ulos ja demarit voivat muodostaa uuden hallituksen kepun kanssa. Kokoomuksen voi jättää oppositioon persujen kaveriksi, demarit saavat helposti 50% ottamalla mukaan kepun, vasurit ja vihreät.
Keskustan puheenjohtaja pitäisi vaihtaa jotta puolue olisi valmis yhteistyöhön hallituksessa sosiaalidemokraattien kanssa. Sipilä ei toivottavasti enää saa yhtään ministerin salkkua
Sehän tämän ulostulon taka-ajatus on. Rantamaula tekee selväksi, että puolue on klikkiytynyt ja syvissä riveissä Sipilästä halutaan eroon. Ehkä tällä toivotaan, että Kokoomus ottaa kopin ja kaataa hallituksen keskiviikkona, samalla pääsee hullusta pääministeristä eroon ja kasvot tulee pestyä ennen seuraavia vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Kommareille luu kurkkuun vaan !
Vihervassarit syö toisten pöydissä ja varastavat toisten taskuista. Tasa-arvon nimikkeellä.
Varkaat, punikit ja loiset kuuluisi pakkotyöleirille.
Oikeistopuudeli se vaan räksyttää, hau hau.
Liitot kiittää tästä ulostulosta. Antaa mukavasti lisää mandaattia lakkoiluun kun kaikki tietävät, että Sipilää vastustetaan puolueen sisälläkin ja osa on kiistassa liittojen puolella.
Miten tämä irtisanomissuojan heikennys millään tavalla parantaa tai edistää työllistymistä? Ei tajua. Jos tämä menee läpi niin uskotteko että malli leviää vähitellen kuin syöpäkasvain laajemnallekin ja kohta se on käytäntö kaikilla aloilla ja työpaikoilla. Uskon että mielivaltaiset irtisanomiset ovat sitte arkipäivää, eikä työntekijällä ole mitään mahdollisuuksia puolustautua esim tekaistuja syytöksiä vastaan. Meillä tavallisilla työntekijöillä taitaa olla kovat ajat edessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä irtisanomissuojan heikennys millään tavalla parantaa tai edistää työllistymistä? Ei tajua. Jos tämä menee läpi niin uskotteko että malli leviää vähitellen kuin syöpäkasvain laajemnallekin ja kohta se on käytäntö kaikilla aloilla ja työpaikoilla. Uskon että mielivaltaiset irtisanomiset ovat sitte arkipäivää, eikä työntekijällä ole mitään mahdollisuuksia puolustautua esim tekaistuja syytöksiä vastaan. Meillä tavallisilla työntekijöillä taitaa olla kovat ajat edessä.
Ei Sipilän puuhastelu irtisanomissuojan heikentämiseksi mene läpi. Se kaatuu kansan vastustukseen ja perustuslakiin.
Sipilä on kyllä vienyt hiekkalaatikkoleikin Suomessa ihan uudelle tasolle.
Tämä on minun hiekkalaatikkoni, jos te ette leikki minun säännöilläni, niin minä kaadan meidän hiekkalinnan
Suomeen pitäisi säätää nopeasti lait, jotka estävät tällaisen suoraan pääministeriltä tulevan kiristyksen.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä on kyllä vienyt hiekkalaatikkoleikin Suomessa ihan uudelle tasolle.
Tämä on minun hiekkalaatikkoni, jos te ette leikki minun säännöilläni, niin minä kaadan meidän hiekkalinnan
Suomeen pitäisi säätää nopeasti lait, jotka estävät tällaisen suoraan pääministeriltä tulevan kiristyksen.
Se auttaisi paljon kun narsisteilta saisi kieltää politiikkaan osallistumisen.
No ei. Kyseessä on kepu. Sipiläkin äänestetään takaisin eduskuntaan. Niin se menee bible beltillä.