Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmäpussit liiasta unesta?

Vierailija
13.10.2018 |

Minulla on erikoinen ”ongelma”. Arkisin näytän aamusta alkaen suht pirteältä (herään 6 ja 7 välillä aamusta riippuen, nukun noin 7 tuntia yössä), mitä nyt silmänaluset saattavat joskus kaivata reilummin peittoa, jos takana on huonot yöunet. Sen sijaan viikonloppuisin herätessäni minulla on usein paljon näkyvämmät silmäpussit ja tummemmat silmänaluset, vaikka kaiken järjen mukaan asian pitäisi olla päinvastoin?? Esimerkiksi eilen en syönyt illalla mitään ihmeellistä, hoidin kasvot tavalliseen tapaan yms. Nukuin 9 tunnin sikeät yöunet ja heräsin ilman herätyskelloa. Nyt näytän paljon väsyneemmältä kuin koko viikon aikana, ja silmät ovat kevyesti turvoksissa. En keksi tälle mitään muuta syytä kuin se, että nukun viikonloppuisin liikaa! Onko kokemusta vastaavasta? Ja joo, pieni ongelma, mutta rasittava sellainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tutulta kuulostaa. Ikää kun alkaa tulla niin tuo ongelma eikun lisääntyy!

Vierailija
2/3 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee silmäpussit, kun en muista juoda vettä. Unesta ei kyllä vielä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee melkein ennemminkin noin päin, että mitä enemmän nukkuu, sen väsyneemmältä näyttää. Toisaalta hyvä, koska useammin tulee nukuttua vähemmän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän