Nostelin kaadettuja puita pystyyn metsässä
Raivostuttaa tuo kun pitää jättää puut ristiin rastiin metsässä.
Kuin ihmisiä ja eläimiä kiusaten.
Kommentit (35)
Sit kun ne sun pystyyn nostamat puut kaatuu jonkun päälle, sulle tulee elämäsi vaikeimmat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten kiva kun ne uudelleen nostetut taas kaatuvat (jonkun päälle).
Olisit edes pinonnut nätisti yhteen paikkaan kaikki.
Ne on ohuita riukuja.
Metsätyömiesten tehtävä olisi koota ne.
Minä tein äsken harvennushakkuuta. Paiskoin tarkoituksella runkoja poluille. Eipä nyt pääse mopoilla , läskipyörillä rälläämään. Moottoriajoneuvolla ajamiseen, samoin kuin tulentekoon pitää olla maanomistajan lupa.
Vierailija kirjoitti:
Terotitko tyvestä ja iskit maahan? Hatunnoston arvoinen suoritus!
En kertonut teroittaneeni.
Vierailija kirjoitti:
Myös maatuvia ja lahoavia puita tarvitaan kaikenmaailman öttiäisille.
Mä olen yleensä nostellut ne pystyyn ja sitten paklaillu ne laho kolot niistä umpeen ja uudelleen maalannut ne kuviot niihin. Silloin kun mä en ole metsässä nostelemassa niitä pystyyn, mä pitelen seiniä yleensä pystyssä. Mulla on aika monta pystyssä pidettyä seinää vyöllä.
Minä nostelen kaadettuja hirviä ja nikkaroin niille telineet, joilla pysyvät pystyssä. Ps. olen vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Puut kannattaa aina kaataa, koska autiomaalla on kaunis sielu.
Suomeen et saa autiomaata vaikka kaataisit kaikki puut. Täällä sataa liikaa sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Metsä on maailman keuhkot.
Meri on maailman keuhkot. Ja siellä sinilevä ensimmäinen hapentuottaja.
Vierailija kirjoitti:
Minä nostelen kaadettuja hirviä ja nikkaroin niille telineet, joilla pysyvät pystyssä. Ps. olen vegaani.
Ei onnistu.
Arvostan suuresti tällaista yritteliäisyyttä. Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös maatuvia ja lahoavia puita tarvitaan kaikenmaailman öttiäisille.
Mä olen yleensä nostellut ne pystyyn ja sitten paklaillu ne laho kolot niistä umpeen ja uudelleen maalannut ne kuviot niihin. Silloin kun mä en ole metsässä nostelemassa niitä pystyyn, mä pitelen seiniä yleensä pystyssä. Mulla on aika monta pystyssä pidettyä seinää vyöllä.
Älä oo niin nekatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Wau.
Sää oot tosi vahva.
No ei ne tukkipuita olleet.
Terotitko tyvestä ja iskit maahan? Hatunnoston arvoinen suoritus!