Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita Ita-Sanomien toimituksen taso?

Mielensäpahoittaja
12.10.2018 |

Maksetaanko Ilta-Sanomissa toimittajille laivasiivoojan palkkaa vai miksi toimitus on täysin ala-arvoista? Tökeröt klikkiotsikot vielä ymmärrän, mutta iso osa jutuista on kuin autistisen tokaluokkalaisen kirjoittamia.

IS on suomalaisen journalismin ISIS.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ison valtakunnallisen median ulkomaantoimittaja (ei iltapäivälehden), ja olen ollut alalla melkein 30 vuotta. Olen koulutukseltani YTM. Vituttaa lukea teidän aliarvioivia kommenttejanne ammatista, josta ette selvästi ymmärrä hittojakaan, mutta ah kun kuka tahansahan nyt luulee osaavansa kaiken paremmin kuin alan ammattilaiset.

Miltä tuntuu journalistin etiikan kannalta kun pitää hakemalla hakea Trumpista kaikki negatiivinen uutisoitava ja jättää kaikki hyvät asiat uutisoimatta?

Juu ei. Oikein mielelläni kertoisin, jos T saisi jotain hyvää aikaan. Kertonet, mitä. En hyvällä tahdollakaan ole keksinyt yhtäkään hyvää päätöstä.

Vierailija
22/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutettuja toimittajat voivat olla mutta ammattitaito niiltä puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittelija veti herneen nenään. :-)

Minkäs alan pilipaliharrastelija sinä sitten olet?

Jos joku on kolme vuosikymmentä tehnyt työtä, johon hänellä on akateeminen koulutus, et kyllä voi oikeasti suhtautua hänen ammattitaitoonsa tuolla sävyllä. Sori. Tai sitten todistat itsesi täydeksi k-pääksi.

Olen yrittäjä. Vetänyt lafkaani menestyksekkäästi yli kaksikymmentä vuotta.

Akateemisesta koulutuksesta en välitä hittojakaan mutta työn jälkeni vuoksi hommia riittää niin paljon kuin ehditään tehdä.

Juu juu, sun yhden naisen siivousfirman työn jälki on varmaan oikein hyvää... sinulla ei ole kyllä minkään valtakunnan lihaksia arvioida yhdenkään toimittajan työn jälkeä.

Vierailija
24/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä itsensä toimittajiksi esittelevät eivät kyllä nostaisi tuonkaan ala-arvoisen kuralehden tasoa. Ei teistä ole puolueettomiksi tiedonantajiksi. Se käy selväksi omahyväisistä kommenteistanne. Hajotkaa ammatitaidottomuuteenne.

Vierailija
25/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja kirjoitti:

Maksetaanko Ilta-Sanomissa toimittajille laivasiivoojan palkkaa vai miksi toimitus on täysin ala-arvoista? Tökeröt klikkiotsikot vielä ymmärrän, mutta iso osa jutuista on kuin autistisen tokaluokkalaisen kirjoittamia.

IS on suomalaisen journalismin ISIS.

Talvipenis juttu oli ainakin erittäin hyvä.

Vierailija
26/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisesti koulutettuja toimittajat voivat olla mutta ammattitaito niiltä puuttuu.

A) olet kykenemätön sitä arvioimaan,

B) jos on töissä iltapäivälehdessä, tekee työnantajan haluamista aiheista juttuja, joita kansa haluaa sellaisesta lätystä lukea.

Koska IS on Suomen suurin saitti ja luetuin ip-lehti, kyllä siellä työntekijät työnsä osaa. Lopeta sen lukeminen, niin ei harmita noin kovasti. Minä en lue IS:ää, joten lätty ei minua ärsytäkään. Tyhmäähän se nyt on itselleen mielenkiinnottomia juttuja lukea!

Vierailija
27/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä itsensä toimittajiksi esittelevät eivät kyllä nostaisi tuonkaan ala-arvoisen kuralehden tasoa. Ei teistä ole puolueettomiksi tiedonantajiksi. Se käy selväksi omahyväisistä kommenteistanne. Hajotkaa ammatitaidottomuuteenne.

Jaa se on nyt ammattitaidottomuuden merkki, että ihmisillä on ammattiylpeyttä, eikä mitä tahansa nimetöntä paskapuhetta niele nöyrästi. "Ah kiitos, iske vielä ruoskalla vähän lujempaa...."

🤣

Vierailija
28/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) olet kykenemätön sitä arvioimaan,

B) jos on töissä iltapäivälehdessä, tekee työnantajan haluamista aiheista juttuja, joita kansa haluaa sellaisesta lätystä lukea.

Koska IS on Suomen suurin saitti ja luetuin ip-lehti, kyllä siellä työntekijät työnsä osaa. Lopeta sen lukeminen, niin ei harmita noin kovasti. Minä en lue IS:ää, joten lätty ei minua ärsytäkään. Tyhmäähän se nyt on itselleen mielenkiinnottomia juttuja lukea!

Sinä tässä olet noilla tiedoilla kykenemätön arvioimaan tuon toisen kommentoijan kyvykkyyttä arvioida median ammattitaitoa. Nolo.

Vierailija
29/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on kolme vuosikymmentä tehnyt työtä, johon hänellä on akateeminen koulutus, et kyllä voi oikeasti suhtautua hänen ammattitaitoonsa tuolla sävyllä. Sori. Tai sitten todistat itsesi täydeksi k-pääksi.

Akateemisesta koulutuksesta en välitä hittojakaan mutta työn jälkeni vuoksi hommia riittää niin paljon kuin ehditään tehdä.

Juu juu, sun yhden naisen siivousfirman työn jälki on varmaan oikein hyvää... sinulla ei ole kyllä minkään valtakunnan lihaksia arvioida yhdenkään toimittajan työn jälkeä.

Seitsemän hengen lafka, enkä toimi siivousalalla. Lihaksia kyllä löytyy ja rahaa myös.

M48

Vierailija
30/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapaskan toimittelijat löysivät näköjään tämän ketjun.:-)

Vierailija
31/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän hengen lafka, enkä toimi siivousalalla. Lihaksia kyllä löytyy ja rahaa myös.

M48

Voi sua, tuollaisella nyrkkipajalla ei paljon kannata leuhkia. Saati että alkaa toisten ammattitaitoa pelkän amiksen pohjilta haukkua.

Hajoa omaan itserakkauteesi.

Vierailija
32/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapaskan toimittelijat löysivät näköjään tämän ketjun.:-)

Palstapersukoilla-autonasentajilla on taas niin hupaisat kommentit täällä ettei ihme

Vierailija
33/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on mätämedia iltasanomien toimittajakunta selvästikin paikalla puolustelemassa tovereidensa ammattitaidottomuutta.

Vierailija
34/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilta-sanomat on valtamedia

Vierailija
35/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan kyllä paljon korkeammalle yhden naisen siivousfirman joka tekee hyvää jälkeä kuin Ilta-Sanomien toimittajan joka ruikuttaa kiirettään hoitaa työnsä kunnolla.

Vierailija
36/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas yksi palstapersu, tai Venäjän trolli, jonka maailmankuva on typistynyt MV- lehden tasolle. Sivistä itseäsi.

Vierailija
37/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Voi sua, tuollaisella nyrkkipajalla ei paljon kannata leuhkia. Saati että alkaa toisten ammattitaitoa pelkän amiksen pohjilta haukkua.

Hajoa omaan itserakkauteesi.

Montako perhettä sinä elätät?

Vierailija
38/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltis oli joskus uutislehti. Nyt ne julkaisee muiden kirjoittamia uutisia jotka miellyttävät Sipilää.

Lisänä on sitten vauvapalstalta varastetut jutut, googlen translatorin avulla varastetut jutut ja seiskasta varastetut jutut.

Ja julkkisten face ja instat on myös hyvässä käytössä. Välillä otettu instasta pelkkä läppä ilman kuvaa ja sit kirjotetaan, kun muusikko oli räkäkännissä. Sit jos ite vaivautuu katsomaan sen julkimon instakuvaa, niin se onkin jossain laivan kannella kaverin häissä ja normaalia dokaamista eikä näytä edes känniseltä. Hys hys ihmisten asioistahan ne ei kirjota sanallakaan. Ne tiedot voi onkii new york timesista vaikka.

Yks huvittava on... Oletko aina pessyt kattilan väärin. Näin se tehdään. Oletko aina kiristänyt mutteria vääri, näin se tehdään.

Uusi makaroonilaatikko vie kielen mennessään ja sit 100v vanha ruokaohje mitä kaikki käyttää päivittäin.

Huippukokki kertoo miten tehdään lettuja. Sit kattoo sen kokin nimeä, niin ei ole kukaan edes ikinä kuullut.

Vierailija
39/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas yksi palstapersu, tai Venäjän trolli, jonka maailmankuva on typistynyt MV- lehden tasolle. Sivistä itseäsi.

Mikäs vika MV-lehdessä on? Paljon se ainakin on tuonut esille yhteiskunnan epäkohtia. Onko siinä jokin tietty asia, joka ärsyttää sinua? Jokin tietty juttu esim.? Vai onko kaikki siellä mielestäsi jollain tapaa sinua alemmalla tasolla? Itse tykkäsin paljon jutusta, jossa paljastettii Jyrki Kataisen ja kunppaneiden vehkeilystä asiakirjaväärentämisen muodossa. Onko siinäkin jutussa mielestäsi jotain vikaa ihan vain koska se on julkaistu MV:n sivuilla?

Vierailija
40/59 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä