Kuinka moni on yksinäinen kaipaa ystävää?
Onko oikeasti elämässäsi tilaa ystävälle?Pitäisitkö yhteyttä viestillä tai soitolla ainakin kerran kuussa. Tapaisitko mielelläsi useammman kerran vuodessa?
Ystävän hakijoita tuntuu olevan paljon täällä ja facen ystäväryhmissä. Kun ottaa yhteyttä niin eipä sitten kuulukaan sen vertaa, että kunnolla edes tutuiksi tultaisiin.
Kommentit (4)
Joskus kaipaan mutta sanoisin että 80 % ajasta olen tyytyväinen yksinäisyyteeni. Lähinnä sillon kaipaan kaveria kun elokuviin tulee joku hyvä leffa (tyyliin kerran kahdessa vuodessa). En saa itseäni lähtemään yksin elokuviin, odotan sitten aina dvd:n ilmestymistä. Toinen asia mihin kaipaa ystävää, on baarissa käyminen. Kerran olen käynyt yksin eikä ollut yhtään mun juttu. Myös matkustelu olisi joskus kiva tehdä myös ystävän kanssa mutta menee se yksinkin.
Periaatteessa joo.. mut sitku yrittää tutustua niin siitä tulee jotenki kiusallista. En tiiä, oon varmaa ollu liikaa yksin.
Todella yksinäistä ollut jo vuosia.
Kun on tarpeeksi pitkään yksin, on jotenkin todella vaikea tietää, miten usein on sopiva kysellä siltä uudelta tuttavuudelta, koska nähdään ja mitä kuuluu. Sille levelille pääseminen, että tuntuu luontevalta ottaa toiseen yhteyttä spontaanisti, on jotenkin todella hankalaa aikuisena introverttina. Ja toinen osapuoli tulkitsee tämän varmaan niin, että minua ei kiinnosta. Ettäjoo.