Oletko ylpeä lakkoilevasta puolisostasi?
Mitä mieltä? Hävettääkö kun puolisosi ajaa Suomen talous kuralle vai onko syytä taistella säilyttääkseen ay:n valta työmarkkinoilla?
Kommentit (19)
En ole töissä kertonut muille, että mieheni on lakossa. Se menee muiden mukana. Kuulemma, kun maksavatkin hyvin kotona olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole töissä kertonut muille, että mieheni on lakossa. Se menee muiden mukana. Kuulemma, kun maksavatkin hyvin kotona olemisesta.
En minäkään kerro muille. Noloa vetelehtiä kotona
En olisi. Me ei tosin olla koskaan kumpikaan kuuluttu muuhun liittoon kuin avioliittoon.
Olen erittäin ylpeä miehestäni, joka on lakossa. Rakastan häntä.
Mieheni on lakossa. Hän on kunnon mies, joka pitää työläisten puolta. Kunnioitan häntä.
Olen ylpeä että mieheni puolustaa minun oikeuksiani.
Meillä ei kumpikaan lakkoile. Toisen liitto ei osallistu lakkoiluun, toinen erosi tämän AY-liikkeen harjoittaman myyräntyön vuoksi liitosta.
Minun mies on oikea mies, joka rakentaa ja korjaa. Olen ylpeä, että mieheni on lakossa, eikä nuole hallituksen persettä.
En kehtaisi ikinä kertoa missään, jos puolisoni olisi joku lakkoileva punikki. 😂
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on oikea mies, joka rakentaa ja korjaa. Olen ylpeä, että mieheni on lakossa, eikä nuole hallituksen persettä.
Ei se mitään rakenna eikä korjaa, sehän laiskottelee ja lusmuilee kotona. 😂
En tykkää lakkoilusta
Häpeän paikka
yän takia meiltä menee koti alta
Olen ylpeä ! Hän on työnsankari ( ja minun 🥰 ). Kannustan ja tuen . Kyllä duunarien pitää näköjään "taistella" oikeuksistaan ja siitä etteivät herrat duunarien marssi ylitse .
Kokoomus yrittää siis taas, kuten aina ennenkin laittaa duunareiden oikeudet maanrakoon. Ja vie vähäosaisten ruokapöydästä leivänmurutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään rakenna eikä korjaa, sehän laiskottelee ja lusmuilee kotona. 😂
Oletko sinä Orpon perseennuolija rakentanut talosi itse? Osaatko tehdä remontit kotona? Osaatko edes vaihtaa autosi renkaat itse? Onko sinulla edes omakotitaloa, mistä pitää huolta? Minun mieheni osaa.
Kannustan häntä YLEISLAKKOON.
Nyt ajetaan asiaa vähäosaisten puolesta.
Kokoomus ei jyrää meiltä oikeuksia. Eikä laita uusia sosiaaliturvan heikennyksiä.
Kokoomus ÖKY-RIKKAIDEN ykkös edustaja.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi ikinä kertoa missään, jos puolisoni olisi joku lakkoileva punikki. 😂
Enkä minä, jos puolisoni oli joku VÄHÄOSAISTEN JULKINEN RYÖSTÄJÄ, ja sosiaaliturvaan uusia heikennyksiä suunnittelija !
Mä HÄPEÄISIN silmät päästäni sellaista mulkero Eliitti -Öykkäriä.
Kyllä. Hän on alalla jonka lakkoilulla pidetään samalla pienipalkkaisten/naisvaltaisten alojen puolta. Meillä on liikaa niitä joilla ei ole varaa lakkoilla ja rikkuritöillä voi saada lisäeuroja, nämä rikkaiden vientialojen lakot pelastaa toivottavasti meidänkin työehdot.
Häpeän. Punainen nauha käsivarteen ja hirveä känni päälle...