Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antioksidanttiklinikka kokemuksia?

Vierailija
12.10.2018 |

Oletteko käyneet? Miten meni?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko käyneet? Miten meni?

En itse mutta olen seurannut noita menetelmiä.Etenkin syövässä siitä on suuri apu,antioksidanttihoitoa käytetään tavallisen hoidon lisänä ja melanomassa ravintotekijöillä saa suuremman hyödyn kuin lääkkeillä.Esim. seleeni on tuhatkertaisesti myrkyllisempää syöpäsoluille kuin terveille soluille.Kolesterolin hapettumisen voi estää tehokkaasti seleeni-E-vitamiiniyhdistelmällä ja muilla.Tutkimuksia on tehty yksittäisillä vitamiineilla joka aiheuttaa haitallisen pro-oksidanttivaikutuksen ja harhaanjohtavia tuloksia.Melanomassa on saatu erittäin hyviä tuloksia ravintotekijöihin perustuvalla immunoterapialla jota teki ensimmäisenä suomalainen immunologi Thomas Tallberg Hyksissä ja yksityisklinikalla.Samoja menetelmiä käytetään antioksidanttiklinikalla.

Vierailija
2/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kuulostaa humpuukilta

Vierailija
4/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raivona, että menin painostettuna syöpähoitoon, kun hoidin sitä ensin ruokavaliolla ja toimi aivan hyvin. Söin juuri mm. seleeniä. Muitakin luontaiskonsteja yhdistin, enkä luottanut vain yhteen juttuun.

Vierailija
5/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia luontaishoidot eivät tehonneet Steve Jobsin syöpään? Hänellä varmasti oli rahaa ja älyä löytää parhaat alan asiantuntijat.

Vierailija
6/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia luontaishoidot eivät tehonneet Steve Jobsin syöpään? Hänellä varmasti oli rahaa ja älyä löytää parhaat alan asiantuntijat.

Ei ollut ainakaan Jaakkolan klinikalla.Jotain yrttejä kai söi.

Vierailija
8/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy käsitteeseen oksidatiivinen stressi ja käy kaupassa vihanneshyllyillä ostoksilla. Pääset paljon halvemmalla. Kaksi tuttua käynyt ko. klinikalla. Kumpikaan ei saanut apua vaivaansa.

Vierailija
9/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Steve Jobs pärjäsi yli kymmenen vuotta luontaishoidoilla. Normaalin lääketieteen keskimääräinen eliniänennuste on kymmenen kuukauden luokkaa. 

Vierailija
10/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään lääkefirma ei kustanna tutkimuksia aineista joita ei voi patentoida,niinpä voidaan väittää loputtomiin ettei ole näyttöä.Potilaan ainoa vaihtoehto on toimia itse.

Vierailija
11/19 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steve Jobsilla oli neuroendokriininen kasvain, joka on hitaasti kehittyvä ja kuolettava vasta kun leviää haimaan. Vaimoltani leikattiin vastaava kasvain, oli varmaan ollut hänellä jo hyvän tovin, löytyi sattumalta ja suht. helppo hoitaa. Jobsin kuolema vaikuttaa olleen täysin turha, oli vuosia aikaa hoitaa helppo kasvain pois, mutta ei halunnut.

Vierailija
12/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella. Tuli ongelmia Helsingin antioksidantti klinikan lääkärin ja toimistohenkilökunnan kanssa. Lääkäri ei tiennyt mitä lääke muotoa määräsi, väitti muun toimisto henkilökunnan kanssa, että Yliopiston Apteekki johon lääkäri määräsi lääkkeen valmistaa "oikeaa" ja "puhdasta" lääke muotoa ja laskutti minua tästä lääkärin käyttämän ajan + toimistomaksun ym.  Ja kuitenkin väittivät että lääke jota olin hankkinut on väärää muotoa, koska lääke ei sopinut minulle.  Sain hyvin töykeää asiakaspalvelua ajanvarauksen ja toimisto henkilökunnnan puolesta yrittäessäni selvittää asiaa. He eivät uskoneet mitä sanoin, eivät suostuneet kuuntelemaan, väittivät farmaseutin antaneen väärää tietoa minulle, väittivät, että huudan vaikka olin asiallinen ja löivät luuria korvaan. Heidän äänensävy ja sanallinen viestintä oli narsistista ja epäkohteliasta. Jouduin itse ottamaan selvää usean eri Yliopiston Apteekin tahon kanssa mitä muotoa lääkkeestä valmistavat ja he varmistivat asian kirjallisesti minulle ja soittivat lääkärille, että eivät valmista "puhdasta" muotoa ollenkaan, ja sain YA kautta tiedon, että lääkäri myönsi heille, että lääke muoto olisikin sittenkin oikea vaikka ei olekaan puhdasta. Eli turhaa kuormitusta ja ylimääräistä laskua minulle potilaana. Toinen asia mikä loi ristiriitaa ja epäluottamusta oli se, että olin käyttänyt puhdasta luonnon tuotetta nostamaan serotoniinia, lääkäri kielsi tämän minulta ilman perusteluja. Lopetettuani sen oireilin ikävästi, ilmoitin lääkärille asiasta jolloin lääkäri vastasi että ei ole syytä lopettaa valmistetta. Eli onko vain haku ammuntaa näiden luontaistuote lääkkeiden määrääminen ja lopettamisien määräykset??? Missä on lääketieteelliset perustelut ja ammattitaito -ja tieto????? 

Heillä joko ei ole johtajaa tai ainakaan sellaisen yhteistietoja ei ole saatavilla, vaikka maksoin siitä että saisin tiedot. Henkilökunta ei suostu esittelemään nimellään itseään. En saanut tietoa onko heillä potilasasiamiestä tai potilasvakuutusta, mikä normaalisti on terveysasemilla ym lääkäriasemilla myös yksityisillä terveyden huollon asemilla luomaan turvaa potilaan ja terveydenhuollon välille. Olen jättänyt sähköpostia ja soittopyyntöjä lääkärille, mutta niihin ei reagoida. Tein viralliset reglamaatiot lääkärille ja antioksidantti klinikan sähköpostiin, jos edes lukevat niitä ja seuraavaksi olisi edessä kantelu hoidosta tai sen liittyvästä kohtelusta ja pyyntö laskun mitätöimisestä. Halpaa ei ole tähän asti ollut ja keräsin rahaa lisä verikokeita varten, mitä odotin ja pidin tärkeänä. Mutta voinko luottaa että lääkäri todella tietää mitä tekee jos meni jo näin heti alkuun sekoiluksi + en halua asioida enään töykeän, epäkunnioittavan ja epäammattimaisen muun henkilökunnan kanssa. 

Huomasin myös heti ekalla käynti kerralla kun olin odottanut 1,5h oman varatun ajan yli, että lääkäri juoksuttaa aikaa pölpöttämällä aiheiden yli ja jouduin mainitsemaan, että pysyttäisiin asiassa. Lääkäri ottaa maksun siis ajasta. Minulle luvattiin myös, että sairauteni tulee hoidetuksi tai tulen kuntoon, eikä tilanteessani oikein voi kukaan lääkäri sellaista luvata. Olen itse hyvin perehtynyt ravinto tekijöihin ja perillä jo valmiiksi terveyden tilastani ja mitä huomiota se vaatisi. Annoin mahdollisuuden ja halusin uskoa ja luottaa, mutta niin törkeästi on minua kohdeltu että luottamus meni täysin. 

Vierailija
13/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku parantaa todistetusti, lääkefirmat tekee bisneksen. Jos jonkin asian tehoa ei nähdä oikeasti, mutta kuulostaa hyvältä, hihhulit tekee bisneksen.

Vierailija
14/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan 

Vierailija
15/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätätkö sinä mikä on totuudenmukaista tai tyhmyyttä? 

Vierailija
16/19 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin syövän antioksidanttiklinikan hoidot paransi.

Vierailija
17/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä klinikalla äitisi kävi? Mikä syöpä hänellä oli?

Vierailija
18/19 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään firma ei tee muille bisnestä, ei lääkefirmat ainakaan. Lääkefirmat haluavat patentoida lääkkeet, ja vanhoja konsteja he eivät voi patentoida. Niistä tuotto menee muille, ei heille. Ei yksikään firma sano, että menkää ostamaan toisaalta, ja pysykää terveenä niin, ettette ikinään tarvi lääkkeitä. Ei tietenkään.

Vierailija
19/19 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa maksaa bisnespiireille tuhansia tyhjästä, niin oma asia, mutta sitten vain loppuun saakka valitulla tiellä.  Liian monet tulevat kiukuttelemaan kunnallisiin palveluihin, kun rahat ovat loppu ja sairaus jyllää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän