Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna kosketella muiden nähden

Vierailija
12.10.2018 |

Olen ihan rakastunut miesystävääni ja hänkin minuun, juttu on vielä aika alussa kuitenkin ja meillä on vähän ikäeroakin. Hän on vanhempi minua. Nyt minua on alkanut ärsyttää tosi paljon se, että kun olemme jossain kahvilla/kaupungilla/harrastamassa/kävelyllä yms. julkisilla paikoilla, niin kun minun tekee mieli kosketella häntä, niin hän aina estää sen, ottaa minut kainaloonsa niin tiiviisti etten pysty hipelöimään häntä. Jos olemme kahdestaan hänen tai minun luona, niin antaa kosketella. Pussaillakaan ei tykkää julkisilla paikoilla. Pitää kyllä kädestä kiinni tai vyötäröstä julkisestikin. Mutta minua kuitenkin häiritsee se, että on jotenkin noin hillitty julkisesti, eikä kehtaa näyttää rakkauttaan. Jos vaikka odotamme leffaan pääsyä ja haluaisin vähän sivellä käsiä niin sanoo mun nimen ja siinä on sellainen äänensävy että ei tässä :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vastasi kun kysyit asiasta?

Vierailija
2/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää julkisesta lääppimisestä, siis edes kädestä pitämisestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena koskettelu on niin ihanaa. Mitä sillä on väliä näkeekö muut vai ei. Paitsi ehkä mies ei olekaan rakastunut?

Vierailija
4/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi hipelöidä julkisesti? Taidat tosiaan olla melkoisen nuori vielä?

Teininä se oli coolia hiplata ja pussailla niin että muut näkee että me ollaan yhdessä ja on toivottavasti vähän kateelisiakin! Mutta jotenkin kyllä hieman aikuistuneemmalta en enää ymmärrä sen kaltaista käytöstä. Noloa lähinnä.

Kyllä kädestä pitäminen ja siihen tyyliin on ihan ok. Miksi ihmeessä on tarve julkisiin näytöksiin? Oma epävarmuus tietysti, mutta kuten sanottu sen pitäisi jäädä teini-ikään.

Vierailija
5/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään hiplata toisiamme keskellä katua tai jossain leffajonossa. Eri asia jos tavataan kaupungilla niin saatetaan toki tavatessa halata ja nopsaa pussata ennen kun jatketaan matkaa kohteeseen minne ollaan menossa. Joskus saatetaan kävellä käsi kädessä hetki jos on oikein iloinen fiilis molemmilla mut ei sekään ole kun hetkellinen juttu, kävely käsikädessä on oikeastaan aika hankalaa (varsinkin kun meillä on iso koko ero, siis mies on minua paljon pidempi ja kävelee nopeammin niin näyttää kun hän retuuttais mua mukana XD).  Jossain ravintolassa saatetaan ehkä pidellä kädestä jos siinä vieressä ei oo kauheesti muita tms. koska se on meidän keskeinen juttu, ei mikään et pakko esitellä koko maailmalle.

Kännissä on eri juttu jossain baarissa saattaa tulla kyöhnättýä enemmän XD mut harvemmin sitäkään. Ulkomailla ollessa saatetaan heittäytyä romanttisemmaksi mutta ei siltikään mitään kauheaa hiplailua tai julkisuutelointia.

Vierailija
6/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset voi kunnioittaa toisen tahtoa?

Vierailija
7/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisikään julkisilla paikoilla vaihdella kielareita!! Vaikutat tosi takertuvalta ja lapselliselta. Miehellä selvästi parempi tilannetaju ja ja elämänkokemus, kuin sinulla, ja koittaa saada sua ymmärtämään millainen käytös on kohteliasta muita kohtaan. Otappa opiksi.

Vierailija
8/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua, että sotket hänen vaatteensa ja naamansa huulipunalla tms. meikillä.

Vierailija
9/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasva aikuiseksi! Edes joskus....

Vierailija
10/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin vaivaannuttavaa jos seurassa jotkut lääppii toisiaan..

Vierailija
11/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäeroa on vain vähän, mies vaikuttaa ikäistään kypsemmältä.

Vierailija
12/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan AP, että sanoilla kosketella ja koskettaa on aika vahva sävyero?

Vierailija
13/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan toinen on rakastunut

Vierailija
14/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just juttelin yhden vanhemman miehen kanssa joka kertoi että hän tykkää julkisista hellyyden osoituksista. Minusta taas julkisilla paikoilla lääppiminen on vain huonoa käytöstä. Vähän kuin haluaisi oikein näyttää muille kuinka meillä nyt sutisee niin kovaa, lapsellista.

Vierailija
15/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen lääppiminen ja hipelöiminen on tosi vaivaannuttavaa kanssaihmisille, tulee sellainen olo ettei kehtaa katsoa lääppiviä ihmisiä päin. Lääppimisen voi hoitaa kotona. Kädestä ja vyötäisiltä pito ihan normaalia, samoin nopeat pusut ja halaus tavatessa. En minäkään mieheni kanssa lääpi toisiamme julkisilla paikoilla, joskus kuljetaan käsi kädessä kaupungilla. Muut rakkauden osoitukset hoidamme kotona yksityisesti, ei sitä muiden tarvitse katsella.

Vierailija
16/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin pussailla ja halailla ja vähän muutakin totaalisen estottomasti ihastukseni kanssa. Ja olen ihan aikuinen. Itselläni on ollut melko vähän romanttisia suhteita elämäni aikana, joten hormonini kyllä villiintyvät ja menen "sekaisin" sellaisesta, jos saan olla ihastukseni kanssa yhdessä.

Vierailija
17/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo

Vierailija
18/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden nähden lääppiminen onkin noloa.

Vierailija
19/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nämä hyssyttelijät ei kuulu enää mun elämään. Jos ei kehtaa heittäytyä tunteiden vietäväksi julkisilla paikoilla, niin ilm.niitä voimakkaita tunteita ei ole ja mies häpeää minua. 

N.46

Vierailija
20/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat ottaa julkisesti suihin ja mies on sitä mieltä, että ei muka ole sopivaa. Miksi ei, polvistu ja ime, ei se käytössä kulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme