Miksi saan huomiota vain 50-60 v miehiltä?
Olen itse 29 v ja näin on ollut koko aikuisikäni. Kerran joku 15-v poika vislasi perääni, siinä kaikki huomio mitä olen nuorilta saanut. Onko muilla tällaista? Minkä ihmeen takia isäni ikäiset miehet huutelevat ja kehuvat? Todella ahdistavaa ja ällöttävää.
Kommentit (25)
Kyllä varttuneemmillakin alfauroksilla seisoo. Miehet eivät väsähdä kuten naiset jo 30v iässä.
Itse myös saanut huomiota aina vain vanhemmilta miehiltä. Vanhemmat miehet ehkä uskaltaa enemmän lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös saanut huomiota aina vain vanhemmilta miehiltä. Vanhemmat miehet ehkä uskaltaa enemmän lähestyä.
Tätä en käsitä; miksi he eivät lähesty ikäisiään naisia? Tai mistäs minä tiedän vaikka lähestyisivätkin, mutta miksi he luulevat että parikymppinen nainen tykkäisi kun vanha ukko kehuu? Olisivatkohan itse nuorena tykänneet jos 60-v huuska vislaa perään tai huutaa "hyvä perse"?
Sinun ikäiset naiset on hauttavaia ja kiihottavia. Olet hedelmällisessä iässä. Voi kun tälläinen yli 50 vuotis mies pääsisi sinun kanssa paljaalla naimaan. Ei tietäisi mitä siitä voisi seurata. Tässä syy.
Ällöttävää.
Otan osaa.
Äijät häiriköi, siinä kannattaa vaan iskeä luu kurkkuun ja poistua paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen mies arvostaa nuorempaa naista, kolmekymppinen on aika kuuma kissa. 30 miehet ei ajattele muuta kuin itseään ja se on itsestään selvyys että naiset ovat kauniita, ei siitä tarvi antaa mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää.
Otan osaa.
Äijät häiriköi, siinä kannattaa vaan iskeä luu kurkkuun ja poistua paikalta.
Tai sitte ottaa tilaisuudesta vaarin ja nauttii elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäiset naiset on hauttavaia ja kiihottavia. Olet hedelmällisessä iässä. Voi kun tälläinen yli 50 vuotis mies pääsisi sinun kanssa paljaalla naimaan. Ei tietäisi mitä siitä voisi seurata. Tässä syy.
On sekin jo saavutus, jos 50v ei tiedä mitä seksistä voi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää.
Otan osaa.
Äijät häiriköi, siinä kannattaa vaan iskeä luu kurkkuun ja poistua paikalta.Tai sitte ottaa tilaisuudesta vaarin ja nauttii elämästään.
Nimenomaan.
Elämästä oppii nauttimaan, kun uskaltaa sanoa suorat sanat iljetykselle ja nolata sen.
Kähmintä on jo selvä rikos.
Pippurisuihke, kova ääni ja potku munille.
Näillä ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihanaa se onkaan kun seksikkäät hopeaketut osoittavat kiinnostustaan. Ymmärrän että ap:llä meinaa pöksyt kastua.
Hopeaketut? Missä näitä on muualla kun elokuvissa. Suomalaiset viisikymppiset ovat suurimmaksi osaksi ylipainoisia, kaljuja, huonosti pukeutuvia ja käyttäytyviä kuvotuksia. Voisitteko ihan oikeasti vihjata missä näitä hopeakettuja esiintyy Suomessa, muualla kun viiskymppisten miesten omassa mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihanaa se onkaan kun seksikkäät hopeaketut osoittavat kiinnostustaan. Ymmärrän että ap:llä meinaa pöksyt kastua.
Hopeaketut? Missä näitä on muualla kun elokuvissa. Suomalaiset viisikymppiset ovat suurimmaksi osaksi ylipainoisia, kaljuja, huonosti pukeutuvia ja käyttäytyviä kuvotuksia. Voisitteko ihan oikeasti vihjata missä näitä hopeakettuja esiintyy Suomessa, muualla kun viiskymppisten miesten omassa mielikuvituksessa.
Ravintoloissa, yökerhoissa, festivaaleilla, teatterissa, ulkoilemassa... Meitä on kaikkialla.
Googlaa itsepuolustuskurssi.
Pidä turvasuihke aina mukana, äläkä epäröi käyttää sitä.
Kun limanuljaska tulee sönköttämään, poistu heti paikalta tai kutsu vartija.
Tilanteen mukaan, mutta toimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa, yökerhoissa, festivaaleilla, teatterissa, ulkoilemassa... Meitä on kaikkialla.
Ikävä kyllä on. ja typeryys on ällistyttävää.
Taas tätä samaa keski-ikäisten miesten haukkumista, miesvihattomalla kivapuhepalstalla.
Kyllä säkin ap siitä vielä ikäännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa erikoista, kun itse olen hyvinkin liikkuvaa sorttia ja noissa kaikissa paikoissa tulee pyörittyä täällä pääkaupunkiseudulla. Olen muutaman nähnyt ja he ovat osoittautuneet ulkomaalaisiksi, jotka ovat vain vierailulla Suomessa.
Koska et ilmeisesti ole kovin kaunis. Vanhat miehet ei ulkonäöstä välitä, heille pelkästään nuoruutesi riittää saamaan housuihin vähän vipinää.
Hyi. Otan osaa. Sano niille suoraan että vanha kurppamuna ei innosta.
Mies on mies vasta 50 vuotiaana, sitä nuoremmat ovat vain arkoja poikia.