Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä enää mitä ajatella, olenko aivan liian herkkä vai eikö mies kunnioita minua.

Vierailija
11.10.2018 |

Haluaisin kuulla ulkopuolisten mielipiteitä ja ajatuksia liittyen miehen käyttäytymiseen koska en enää tiedä mitä ajatella. Olisi kiva saada asiallisia kommentteja vaikka se onkin aika paljon pyydetty tällä palstalla.

Alkuun ihan vähän taustatietoa meidän suhteestamme. Yhdessä ollaan oltu nyt 5 vuotta. Suhteen alkuaikoina mies oli todella mustasukkainen. Tiedättehän sen Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset - keskustelun täällä vauvapalstalla, miehen mustasukkaisuus oli sellaista mitä sieltä kommenteista voi lukea. Luottamus mieheen on ollut aina koetuksella nimittäin alkuaikoina ja vähän myöhemminkin hänellä saattoi olla uusia "kavereita" jotka tietenkin aina naisia ja näiden kavereiden kanssa hän jutteli vain jos minä en ollut paikalla ( Olin välillä viikkoja töissä eri puolella suomea ja tämä aika oli muuten yhtä h*lvettiä mustasukkaisuudesta johtuen) valehtelua pienistä sekä vähän isommistakin asioista ja aina jos hän jäi kiinni valehtelusta niin ikinä ei voinut myöntää että on valehdellut. Paljon on ollut myös tapauksia mitkä viittaavat pettämiseen, kuitenkin mies onnistuu aina puhumaan itsensä jotenkin ulos näistä tilanteista ja lopulta minä tunnen olevani vainoharhainen sekopää. On kyllä myöntänyt että tehnyt väärin kun jutellut näiden joidenkin naisten kanssa mutta kuulemma koskaan ei ole pettänyt.

Kaikki tämä luottamuspula ja mustasukkaisuus saivat aikaan sen että sairastuin jonkin asteiseen masennukseen ja itsetunto huononi entisestään. Aloin käydä psykologilla ja miehen kanssa kävimme pitkiä keskusteluja siitä, miten asioiden täytyy muuttua jos aiomme jatkaa yhdessä. Mies siis tiedosti kyllä mustasukkaisuutensa ja ymmärsi myös miks minun on vaikea luottaa häneen. Pikkuhiljaa asiat alkoivat mennä parempaan suuntaan ja viimeiset pari vuotta suhde on ollut hyvä vaikka välilllä on tullut takapakkia ja vaiheita että mies on ollut taas todella mustasukkainen ja esimerkiksi jäänyt kiinni valehtelusta mutta ei kuitenkaan mitään aiempaan käytökseen verrattuna ja nämä ovat olleet vain nopeasti ohimeneviä vaiheita.

Jatkuu...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan tuossa suhteessa onkaan se mustasukkainen osapuoli? Olisiko termit menneet hieman sekaisin.

Ei silti, minusta mustasukkainen nainen kohottaisi heikkoa miehistä itsetuntoa. Voisi olla iloinen siitä että joku välittää.

Vierailija
22/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on ihan selvästi pettänyt sinua vuosikausia. Myös fyysisesti Se selittää kaiken käytöksen, ja yleensä yksinkertaisin selitys on se totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole parisuhde, tuo on joku todella omituinen valtataistelusuhde. Olet onnellisempi yksin, heivaa idiootti pois.

Vierailija
24/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vain yksi asia. Miksi????

Vierailija
25/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä. Näin hänen puhelimessaan eräälle naiselle lähetetyn seksiviestin, kysyin mieheltä että mikä tämä on. Mies poisti viestin silmieni alla ja kysyi ”niin mikä? Ei täällä mitään ole?”

Vierailija
26/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin julmalta kun se tosiaan kuulostaakin niin olenhan minä nyt kaiken sietävä tossukka. Aina olen ollut tavallaan ja myös hyvin herkkä sekä empaattinen mutta tyhmä tai heikko en ole tai ainakin niin haluaisin tai halusin uskoa...

Minulla on myös aina ollut vahva usko siihen että ihmiset voivat muuttua ja että kaikissa on jotain hyvää. Tämä piirre minussa on kyllä alkanut pikkuhiljaa hävitä, ehkä hyvä niin.

Luin eilen tuosta gashlightingista. Termi oli ihan uusi minulle. Kiitos teille jotka siitä vinkkasitte! Ehkä en tosiaan olekkaan se vainoharhainen hullu mitä olen monesti monissa tilanteissa kuvitellut.

Muistan kun sanoin kerran ystävälleni, jonka mies kohteli häntä mielestäni kaltoin,

"We accept the love we think we deserve"

ja huomaan että taidan olla nyt itse se jota tämä lause koskettaa.

Vierailija
27/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät suhteeseen, satutat itseäsi vain lisää. Mies ei lopeta, vaikka tekisit mitä ja vaikka mitä hän lupailisi. Tai no, saattaa lopettaa hetkeksi, mutta jossain vaiheessa se jatkuu taas. Tuhoat vain oman itsetuntosi ja mielenterveytesi. Miksi ihmeessä annat jonkun ihmisen satuttaa sinua? Vaikka kuinka paljon rakastat miestäsi, niin sun ja kaikkien meidän on tärkeämpää rakastaa itseään ensin ja eniten. Laita nyt itsesi etusijalle ja eroa. Kyllä, se tuntuu aluksi todella vaikealle, helvetille, itket lattialla, mietit soittamista hänelle, mietit jos palaisittekin yhteen ja mies olisikin muuttunut. Anna itsesi kokea ne kaikki paskat tunteet, joita eroamiseen kuuluu. Se alkaa lopulta helpottamaan. Enää ei itketäkkään niin paljoa. Enää ei olekkaan niin ikävä. Huomaat että olet tehnyt oikean päätöksen. Voit hengittää, olla oma itsesi, ei tarvitse epäillä valheita ja pettämistä, sitä että sinua satutetaan. 

Ansaitset kunnollisen, rehellisen, luotettavan ja rakastavan miehen. Tee itsellesi palvelus ja lähde. Lupaan, että tulet voimaan 10 kertaa paremmin! 

Vierailija
28/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jäät suhteeseen, satutat itseäsi vain lisää. Mies ei lopeta, vaikka tekisit mitä ja vaikka mitä hän lupailisi. Tai no, saattaa lopettaa hetkeksi, mutta jossain vaiheessa se jatkuu taas. Tuhoat vain oman itsetuntosi ja mielenterveytesi. Miksi ihmeessä annat jonkun ihmisen satuttaa sinua? Vaikka kuinka paljon rakastat miestäsi, niin sun ja kaikkien meidän on tärkeämpää rakastaa itseään ensin ja eniten. Laita nyt itsesi etusijalle ja eroa. Kyllä, se tuntuu aluksi todella vaikealle, helvetille, itket lattialla, mietit soittamista hänelle, mietit jos palaisittekin yhteen ja mies olisikin muuttunut. Anna itsesi kokea ne kaikki paskat tunteet, joita eroamiseen kuuluu. Se alkaa lopulta helpottamaan. Enää ei itketäkkään niin paljoa. Enää ei olekkaan niin ikävä. Huomaat että olet tehnyt oikean päätöksen. Voit hengittää, olla oma itsesi, ei tarvitse epäillä valheita ja pettämistä, sitä että sinua satutetaan. 

Ansaitset kunnollisen, rehellisen, luotettavan ja rakastavan miehen. Tee itsellesi palvelus ja lähde. Lupaan, että tulet voimaan 10 kertaa paremmin! 

Aamen!

Vierailija
29/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan tuossa suhteessa onkaan se mustasukkainen osapuoli? Olisiko termit menneet hieman sekaisin.

Tämäpä siinä juuri tapahtuukin, osat vaihtuvat tai oikeammin muuttuvat. Minäkään en aikaisemmin ollut lainkaan mustasukkainen tai yksityisasioiden tonkimisesta kiinnostunut. Ex-mieheni kanssa kuitenkin jossain vaiheessa alkoi tulla niitä outoja olotiloja, että kaikki ei ole kuten pitäisi.

Ja joka hel**tin kerralla epäilin ihan aiheesta. Pettämisestä en ole varma, mutta kuitenkin toiminnasta jossa hän teki todellisuudessa aivan eri asioita kuin minulle kertoi. Ja pysyi kannassaan, vaikka oli mustaa valkoisella... se olo mikä tuli oli aika psykedeelinen.

T: 18 edelleen

Vierailija
30/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä siinä juuri tapahtuukin, osat vaihtuvat tai oikeammin muuttuvat. Minäkään en aikaisemmin ollut lainkaan mustasukkainen tai yksityisasioiden tonkimisesta kiinnostunut. Ex-mieheni kanssa kuitenkin jossain vaiheessa alkoi tulla niitä outoja olotiloja, että kaikki ei ole kuten pitäisi.

Ja joka hel**tin kerralla epäilin ihan aiheesta. Pettämisestä en ole varma, mutta kuitenkin toiminnasta jossa hän teki todellisuudessa aivan eri asioita kuin minulle kertoi. Ja pysyi kannassaan, vaikka oli mustaa valkoisella... se olo mikä tuli oli aika psykedeelinen.

T: 18 edelleen

Hetken aikaa mietin että kirjoitinko minä tämän, sen verran tutulta kuulostaa!!

-Ap

Vierailija
31/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ap oikeastaan kiittää sinuakin tästä ketjusta, ja onneksi satuin lukemaan tämän.

Olen nimittäin edelleen välillä miettinyt, että olinko sittenkin väärässä/ keksinyt kaiken/ ymmärtämätön/ liian epäluuloinen. Että jos se lopulta kuitenkin olin minä.

Mutta, nyt kun luen näitä sinun kirjoituksiasi niin muistuu mieleen se oma olo, se pahan olon möykky sisälläni.

Helpottaa muistamaan, ettei todellisuudessa ole mitään ikävöitävää.

Kuulostat myös hyvin samankaltaiselta ihmiseltä kuin minä olen, ja miehesi valitettavasti myös aivan ex-mieheltäni. Et siis ole yksin, ja joku muukin on rimpuillut tuosta itsensä irti. Tsemppiä!

T: 18

Vierailija
32/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan miettiä miten ihmeessä oot ylipäätään ikinä alkanut parisuhteeseen tuollaisen ihmisen kanssa. Tuon ei olisi pitänyt ikinä alkaakaan.

Vierailija
33/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vaan miettiä miten ihmeessä oot ylipäätään ikinä alkanut parisuhteeseen tuollaisen ihmisen kanssa. Tuon ei olisi pitänyt ikinä alkaakaan.

En alussa tietenkään tiennyt mihin olen ryhtymässä, sehän se pahinta on kun huomaamatta pikku hiljaa alkaa taantua tossukaksi.

Sinulle 18 vielä myös kovasti tsemppiä, jaksamista ja kaikkea hyvää elämääsi ♡

-ap

Vierailija
34/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
35/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TeraPentti kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Miten ihmeessä olet jaksanut katsella viisi vuotta tuollaista ukkoa? On aivan päivänselvää, että se on kiinnostunut muista naisista ja tuo tauti vain pahenee ajan myötä. Jos haluat rehellisen ja toimivan parisuhteen, heivaa äijä pihalle ja etsi hiukan luotettavampi. Ihme selityksiä hänellä. Älä usko niitä vaan usko minua; jätä hänet nyt niin ei mene yhtään viikkoa enää elämästäsi hukkaan. Ja olen siis itse mies.

Etsi hiukan luotettavampi mies.?

Sellaista kuule ole olemassakaan.

terv. Sinkkunainen joka nähnyt kaiken.

Jos todellakin olet nähnyt kaiken, olet kyllä jakorasioiden jakorasia. Oikein megahyper sellainen.

Vierailija
36/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kunnioita sinua. Normaali rakastava mies ei tietoisesti loukkaa kumppaniaan varsinkaan toisilla naisilla.

Ja tuo käytös on todella sairasta. Hienosti valikoi ketä seuraa takaisin ja onnistuu syyttää sinua tykkäyksistä. Ja ne tykkäykset ovat yllätys yllätys vähäpukeisia naisia? Ja vielä jatkuu vaikka teillä oli riita?? 

Juu, todellakin katsoo sua alaspäin ja pahasti. Lähde tuosta suhteesta nyt oikeesti. Sun mies ei varmana tule muuttumaan, vaan voi mennä vain pahemmaksi.

Vierailija
37/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up