Kasvisruoalla ei vaan elä
Kyllähän sitä vois joksikin hihhulivegaaniks alkaakin, mutta jatkuva nälkä ja kurnivat suolet ei oikein innosta. Näin se vaan menee, on tutkittu juttu.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä vois joksikin hihhulivegaaniks alkaakin, mutta jatkuva nälkä ja kurnivat suolet ei oikein innosta. Näin se vaan menee, on tutkittu juttu.
Vegaaniruualla vai kasvisruualla?
Mitäköhän tässä pitäisi nyt sitten ajatella. itse olen saanut kuulla olevani luulosairas, kun taas lääkäri kutsui tätä luulosairauttani aikanaan keliaksi samalla kehoittamalla välttämään vastaisuudessa vehnää, ruista ja ohraa. - Ellen olisi ottanut lääkärin ohjetta vakavasti, niin olisin varmaan kuollut aliravitsemukseen. Vaikka sitä tietää, kun minulla on useampi kaveri ja ystävä, jotka ovat mitä suurimmassa määrin kuolleita eli ts. kasvissyöjiä ja osa on ollut kuolleena e. kasvissyöjänä useamman vuosikymmenen. Mutta ihmeen hauskaa ja mukavaa minulla on ollut heidän kanssaan ollut. Itse en ole kokonaan lihaa jättänyt mutta jos pitäisi valita, että jätäsinkö kaikki lihat vai kasvikset pois ruokavaiostani niin eipä tuota tarvitsisi hetkeäkään miettiä, koska jo nyt saattaa mennä toinenkin viikko kasvisruoalla. Käsittämätöntä, että se merkitsee ja tarkoittaa osalle vain pelkkää salaattia.
Aha. Oon sitten ollut 23 vuotta kuollut? Eikä ole nälkä tullut. Sä et ap vaan osaa.
N45
Kiitos tiedosta, menen tästä sitten kuolemaan
Hyvää tää kasvispizza ja ranskalaiset. Illalla voisin käydä ostamassa vielä sipsiä ja dippiä jos jaksan.
t. vegaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei salaatilla kyllä pitkään juokse eikä metsätöitä tee.
Miten on mahdollista että vuonna 2018 joku mieltää kasvisruuan salaatiksi?! Tee vaikka kermapastaa jollain kasvisproteiinilla, ihan hyvin jaksaa.
No eihän niitä kasviksia syö pirukaan jos niitä joutuu lämmittämään tai keittämään, aivan järkyttävän makuisia ja monista tulee se mädän hajukin, yököttää ja silmiä kirvelee, syödäkkö vielä pitäisi? Ei meillä lapsetkaan niitä halua syödä.
Pistäkee myyntiin hyviä ja täyttäviä kasvisruokaeineksiä kauppoihin ja pikaruokaloihin, kiitos, niin vaihdan vegaaniksi vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun hirvetkin ovat kasvissyöjiä ja silti massaa on?
Ravitsevalla kasvisruualla olen elellyt jo 30v. enkä ole ylipainoinen enkä laihakaan. Vaatii viitseliäisyyttä ja tutustumista raaka-aineisiin. Nykyään on valmisruuissakin todella hyviä kasviruokia. Itsestähän se vain on kiinni ja valveituneisuudesta.
Viittasit hirveen, joka on korsirehun syöjä. Sen ruuansulatusjärjestelmä on sen mukainen.Tarvitsee 4 mahaa ja pitkän suoliston selvitäkseen ravinnon käsittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että vuonna 2018 joku mieltää kasvisruuan salaatiksi?! Tee vaikka kermapastaa jollain kasvisproteiinilla, ihan hyvin jaksaa.
No eihän niitä kasviksia syö pirukaan jos niitä joutuu lämmittämään tai keittämään, aivan järkyttävän makuisia ja monista tulee se mädän hajukin, yököttää ja silmiä kirvelee, syödäkkö vielä pitäisi? Ei meillä lapsetkaan niitä halua syödä.
No ei kai kun vanhemmat opettaa asenteen että kasvikset on yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kun vanhemmat opettaa asenteen että kasvikset on yök.
Ei se ole asennekysymys jos laatta lentää kun yrittää jotain kasvismömmöjä tunkea suuhun, kyllä siinä lapsetkin katsovat ettei tuo hyvää ole. Eipä nuo niitä oikein syö vaikka pelkästään lapsillenkin koittaisi tehdä, liha uppoaa vauhdilla.
Mä taas olen hihhulisekasyöjä, vaan eipä tunnu nälkä lähtevän näinkään. Mikä neuvoksi? Lisää hihhuliutta?
On yllättävää, kuinka monet naiset, jotka sanovat noudattavansa vegaani- ja kasvisruokavaliota, salaa popsivatkin nakkeja ja jopa A-luokan lihatuotteita. Taitavat olla juuri he niitä kiivaimpia ääriaineskiihkoilijoita kaikessa ruokaänkkäämisessä. Sen toki heille suon..
Kyllä tekosyitä taas lentelee 😂 olen ite myös sekasyöjä, mutta tajuan sen olevan ihan hemmetin itsekästä tässä maailman tilanteessa. Pyrin kuitenkin syömään pari päivää viikosta kasvisruokaa, onhan sekin jo askel eteenpäin.
Mitä itsekästä on sekasyönnissä? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, oonko mä kuollu?
Nimim. Kilo papuja ja puoli pulloa oliiviöljyä.
Minä kans. Vuonna -85 aloin kasvissyöjäksi, eipä sillä pitkälle pötkötelly kun henki läks, nyt tsättäilen täältä helvetin puolelta. Minä kyllä pääsen täältä pois kunhan olen lusinut rangaistukseni joka pätkähti 12 vuoden lapsuusajan lihansyönnistä, mutta tiedoksi vaan lihaaneille, että ken kuolee lihansyöjänä niin saa elinikäisen lusimisen tänne. Armoa ei synnintekijöille(tappajille tai siihen osallisina olleille) anneta. Piru kiusaa sitten iäisyyden.
Kuka näitä vegaaniprovoja tänään syöttää jatkuvasti tälle palstalle. Hanki elämä.