Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvisruoalla ei vaan elä

Vierailija
11.10.2018 |

Kyllähän sitä vois joksikin hihhulivegaaniks alkaakin, mutta jatkuva nälkä ja kurnivat suolet ei oikein innosta. Näin se vaan menee, on tutkittu juttu.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä vegaaniprovoja tänään syöttää jatkuvasti tälle palstalle. Hanki elämä.

Vierailija
22/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä vois joksikin hihhulivegaaniks alkaakin, mutta jatkuva nälkä ja kurnivat suolet ei oikein innosta. Näin se vaan menee, on tutkittu juttu.

Vegaaniruualla vai kasvisruualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tässä pitäisi nyt sitten ajatella. itse olen saanut kuulla olevani luulosairas, kun taas lääkäri kutsui tätä luulosairauttani aikanaan keliaksi samalla kehoittamalla välttämään vastaisuudessa vehnää, ruista ja ohraa. - Ellen olisi ottanut lääkärin ohjetta vakavasti, niin olisin varmaan kuollut aliravitsemukseen. Vaikka sitä tietää, kun minulla on useampi kaveri ja ystävä, jotka ovat mitä suurimmassa määrin kuolleita eli ts. kasvissyöjiä ja osa on ollut kuolleena e. kasvissyöjänä useamman vuosikymmenen. Mutta ihmeen hauskaa ja mukavaa minulla on ollut heidän kanssaan ollut. Itse en ole kokonaan lihaa jättänyt mutta jos pitäisi valita, että jätäsinkö kaikki lihat vai kasvikset pois ruokavaiostani niin eipä tuota tarvitsisi hetkeäkään miettiä, koska jo nyt saattaa mennä toinenkin viikko kasvisruoalla. Käsittämätöntä, että se merkitsee ja tarkoittaa osalle vain pelkkää salaattia.

Vierailija
24/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Oon sitten ollut 23 vuotta kuollut? Eikä ole nälkä tullut. Sä et ap vaan osaa.

N45

Vierailija
25/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, menen tästä sitten kuolemaan

Vierailija
26/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tää kasvispizza ja ranskalaiset. Illalla voisin käydä ostamassa vielä sipsiä ja dippiä jos jaksan. 

t. vegaani

Vierailija
27/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei salaatilla kyllä pitkään juokse eikä metsätöitä tee.

Miten on mahdollista että vuonna 2018 joku mieltää kasvisruuan salaatiksi?! Tee vaikka kermapastaa jollain kasvisproteiinilla, ihan hyvin jaksaa.

No eihän niitä kasviksia syö pirukaan jos niitä joutuu lämmittämään tai keittämään, aivan järkyttävän makuisia ja monista tulee se mädän hajukin, yököttää ja silmiä kirvelee, syödäkkö vielä pitäisi? Ei meillä lapsetkaan niitä halua syödä.

Vierailija
28/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkee myyntiin hyviä ja täyttäviä kasvisruokaeineksiä kauppoihin ja pikaruokaloihin, kiitos, niin vaihdan vegaaniksi vaikka heti. 

Vierailija
29/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun hirvetkin ovat kasvissyöjiä ja silti massaa on?

Ravitsevalla kasvisruualla olen elellyt jo 30v. enkä ole ylipainoinen enkä laihakaan. Vaatii viitseliäisyyttä ja tutustumista raaka-aineisiin. Nykyään on valmisruuissakin todella hyviä kasviruokia.  Itsestähän se vain on kiinni ja valveituneisuudesta.

Viittasit hirveen, joka on korsirehun syöjä. Sen ruuansulatusjärjestelmä on sen mukainen.Tarvitsee 4 mahaa ja pitkän suoliston selvitäkseen ravinnon käsittelystä.

Vierailija
30/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että vuonna 2018 joku mieltää kasvisruuan salaatiksi?! Tee vaikka kermapastaa jollain kasvisproteiinilla, ihan hyvin jaksaa.

No eihän niitä kasviksia syö pirukaan jos niitä joutuu lämmittämään tai keittämään, aivan järkyttävän makuisia ja monista tulee se mädän hajukin, yököttää ja silmiä kirvelee, syödäkkö vielä pitäisi? Ei meillä lapsetkaan niitä halua syödä.

No ei kai kun vanhemmat opettaa asenteen että kasvikset on yök.

Vierailija
31/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kun vanhemmat opettaa asenteen että kasvikset on yök.

Ei se ole asennekysymys jos laatta lentää kun yrittää jotain kasvismömmöjä tunkea suuhun, kyllä siinä lapsetkin katsovat ettei tuo hyvää ole. Eipä nuo niitä oikein syö vaikka pelkästään lapsillenkin koittaisi tehdä, liha uppoaa vauhdilla.

Vierailija
32/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silmiä kirvelee."

LOL

Vierailija
33/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen hihhulisekasyöjä, vaan eipä tunnu nälkä lähtevän näinkään. Mikä neuvoksi? Lisää hihhuliutta?

Vierailija
34/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yllättävää, kuinka monet naiset, jotka sanovat noudattavansa vegaani- ja kasvisruokavaliota, salaa popsivatkin nakkeja ja jopa A-luokan lihatuotteita. Taitavat olla juuri he niitä kiivaimpia ääriaineskiihkoilijoita kaikessa ruokaänkkäämisessä. Sen toki heille suon..

Vierailija
35/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekosyitä taas lentelee 😂 olen ite myös sekasyöjä, mutta tajuan sen olevan ihan hemmetin itsekästä tässä maailman tilanteessa. Pyrin kuitenkin syömään pari päivää viikosta kasvisruokaa, onhan sekin jo askel eteenpäin.

Vierailija
36/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsekästä on sekasyönnissä? Ei mitään.

Vierailija
37/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, oonko mä kuollu?

Nimim. Kilo papuja ja puoli pulloa oliiviöljyä.

Minä kans. Vuonna -85 aloin kasvissyöjäksi, eipä sillä pitkälle pötkötelly kun henki läks, nyt tsättäilen täältä helvetin puolelta. Minä kyllä pääsen täältä pois kunhan olen lusinut rangaistukseni joka pätkähti 12 vuoden lapsuusajan lihansyönnistä, mutta tiedoksi vaan lihaaneille, että ken kuolee lihansyöjänä niin saa elinikäisen lusimisen tänne. Armoa ei synnintekijöille(tappajille tai siihen osallisina olleille) anneta. Piru kiusaa sitten iäisyyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi