Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvisruoalla ei vaan elä

Vierailija
11.10.2018 |

Kyllähän sitä vois joksikin hihhulivegaaniks alkaakin, mutta jatkuva nälkä ja kurnivat suolet ei oikein innosta. Näin se vaan menee, on tutkittu juttu.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut laktovegaanilla dieetillä, ja saa ihan hulluna syödä että on edes hetken maha täynnä. 

Vierailija
2/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut laktovegaanilla dieetillä, ja saa ihan hulluna syödä että on edes hetken maha täynnä. 

Niinpä. Saattaa joku taajamamiisu jnkn aikaa potkitellakin, jos ei liiku juuri lainkaan, pelkästään somettaa ja pelaa jotain kesyjä pitsipelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Saattaa joku taajamamiisu jnkn aikaa potkitellakin, jos ei liiku juuri lainkaan, pelkästään somettaa ja pelaa jotain kesyjä pitsipelejä.

Totta, kyllä raavas mies paiskataan arkkuun hyvinkin pian noilla eväillä.

Vierailija
4/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salaatilla kyllä pitkään juokse eikä metsätöitä tee.

Vierailija
5/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan on nälkiintyneitä raatoja nääkin kaverit. Mitään eivät jaksa tehdäkään, kun eivät saa tarpeeksi energiaa kasvisruoasta.

https://breakingmuscle.com/fitness/ed-bauer-the-poster-man-for-vegan-cr…

https://www.livekindly.co/vegan-named-fittest-man-in-the-netherlands-at…

Vierailija
6/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, oonko mä kuollu?

Nimim. Kilo papuja ja puoli pulloa oliiviöljyä.

Vierailija
7/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ei tahdo pärjätä täällä haja-asutusalueella, kun on koirakin lenkitettävänä...

Vierailija
8/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, oonko mä kuollu?

Kämppikset sulta kuolee kyllä viimeistään ensi yönä.

Vierailija
9/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin elää.

t. Jänis.

Vierailija
10/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun hirvetkin ovat kasvissyöjiä ja silti massaa on?

Ravitsevalla kasvisruualla olen elellyt jo 30v. enkä ole ylipainoinen enkä laihakaan. Vaatii viitseliäisyyttä ja tutustumista raaka-aineisiin. Nykyään on valmisruuissakin todella hyviä kasviruokia.  Itsestähän se vain on kiinni ja valveituneisuudesta.

Vierailija
11/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, oonko mä kuollu?

Kämppikset sulta kuolee kyllä viimeistään ensi yönä.

Lol

Samalla ruokavaliolla ollaan, joskin tuo oli esimerkki kasvisruokavalion vahvuudesta, ei päivittäisestä ruoasta kuitenkaan.

Vierailija
12/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majava ja jänis, en muuta sano. 

Vierailija
13/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan on nälkiintyneitä raatoja nääkin kaverit. Mitään eivät jaksa tehdäkään, kun eivät saa tarpeeksi energiaa kasvisruoasta.

https://breakingmuscle.com/fitness/ed-bauer-the-poster-man-for-vegan-cr…

https://www.livekindly.co/vegan-named-fittest-man-in-the-netherlands-at…

Eiköhän nuokin kaiken maailman lisäravinteita ja proteiinilisiä vetele. Siinä vaiheessa alkaa yhden ihmisen ruokalaskut nousemaan johonkin 50€ viikossa.

Vierailija
14/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun hirvetkin ovat kasvissyöjiä ja silti massaa on?

Ravitsevalla kasvisruualla olen elellyt jo 30v. enkä ole ylipainoinen enkä laihakaan. Vaatii viitseliäisyyttä ja tutustumista raaka-aineisiin. Nykyään on valmisruuissakin todella hyviä kasviruokia.  Itsestähän se vain on kiinni ja valveituneisuudesta.

Juu, mut hirven ainut homma onkin syöminen, ja joskus tahtoo siltikin kuolla nälkään.

Vierailija
15/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, vegaanithan syö pelkkää salaattia. Ei mitään muuta.

Vierailija
16/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mädältyneeltä haiseva kaalisoppa on yhtä salaattia mitä kurkku ja tomaattikin. Ei niillä töitä tehdä.

Vierailija
17/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mädältyneeltä haiseva kaalisoppa on yhtä salaattia mitä kurkku ja tomaattikin. Ei niillä töitä tehdä.

Ja kaalisoppa on salaatin jälkeen ainoa vaihtoehto. Voi kauheeta mitä tuskaa tää vegaanin elämä onkaan.

Terveisin juuri sushia tässä vetelevä vegaani

Vierailija
18/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin outoja nää "mutta nyyh nyyh fyysinen työ ei vegaani sellasta kestä" itkut kun varmaan suurin osa suomalaisista tekee nykyään toimistohommia ja istuu vähintään 6h päivästä. Mä olin itse vegaanina yhdellä teollisuusalueella töissä tekemässä huoltohommia pari vuotta sitten ja pärjäsin hyvin. Tein edellisenä iltana reilut eväät ja otin välipalaa mukaan. Vegaaniruuassa on yleensä vähemmän rasvaa kuin ruuassa, jossa on mukana lihaa niin sen takia voi tuntua siltä, ettei pysy kylläisenä. Joko laitatte reilummin öljyä siihen ruokaan tai sitten otatte jotain välipalaa.

Vierailija
19/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin outoja nää "mutta nyyh nyyh fyysinen työ ei vegaani sellasta kestä" itkut kun varmaan suurin osa suomalaisista tekee nykyään toimistohommia ja istuu vähintään 6h päivästä. Mä olin itse vegaanina yhdellä teollisuusalueella töissä tekemässä huoltohommia pari vuotta sitten ja pärjäsin hyvin. Tein edellisenä iltana reilut eväät ja otin välipalaa mukaan. Vegaaniruuassa on yleensä vähemmän rasvaa kuin ruuassa, jossa on mukana lihaa niin sen takia voi tuntua siltä, ettei pysy kylläisenä. Joko laitatte reilummin öljyä siihen ruokaan tai sitten otatte jotain välipalaa.

NIINPÄ, pari vuotta sitten - ja voimat loppui!

Vierailija
20/37 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että vuonna 2018 joku mieltää kasvisruuan salaatiksi?! Tee vaikka kermapastaa jollain kasvisproteiinilla, ihan hyvin jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän