Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juha Sipilä aikoo järjestää teatterin edukunnassa ja testata mielipidevaikuttamisen taitojaan: YLE:"HS: Pääministeri Sipilä aikoo mittauttaa eduskunnassa hallituksen luottamuksen"

Vierailija
11.10.2018 |

"Helsingin Sanomien tietojen mukaan asiasta on jo päätetty hallituspuolueiden puheenjohtajien kesken."

https://yle.fi/uutiset/3-10452014

Mikäs temppu se on?
Kun demokratian vastaisesti sinismurffit heiluvat siellä.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitlerikin sanoi valtaan noustuaan että antakaa minulle 10 vuotta ettekä tunne enään Saksaa omaksenne. Meidän pääministerillä ei menny ku kolme vuotta.

Suomella menee paremmin kuin koskaan ja iso kiitos siitä Juha I:lle.

Olis kiva tietää että keillä menee paremmin. Ei minulla ainakaan.

Eriarvoisuus senkun lisääntyy. Paremmin menee niillä, joilla on mennyt rahallisesti hyvin jo aiemminkin, köyhiltä on viety tuhkatkin pesästä.

Olen duunari ja ihan hyvin menee. On talo, auto ja vaatteet päälle sekä jääkapissa ruokaa ja kaljaa. Eipä valittamista. Velkaakaan ei ole senttiäkään.

No sittenhän kaikilla suomalaisilla menee tosi hyvin. 

Aina ei ole ollut autoa eikä taloakaan sekä velkaa ollut kurkkua myöten, mutta silti mennyt ihan hyvin. Suurin osa hyvin menemisestä riippuu ihmisen itsensä suhtautumisesta ja sopeutumisesta tilanteisiin joissa eri tilanteissa on. Kaikki voi olla päin persettä jos ei mieti mitään muuta kuin että kaikki on päin persettä.

Tottahan tämä on.

Mutta se ei silti muuta sitä seikkaa, että nykyinen hallitus on täysi susi ja ajaa Suomea alamäkeen täyttä häkää.

t.eri

Jokainen kokee asiat omalla tavallaan. Itse koen hallituksen onnistuneen hyvin työssään.

Kerro ihan omin sanoin mitä hyvää on aktiivimallissa? Siinä työtön hyppää kursseilla, 9 e "töissä" ja kaikesta maksaa valtio ylimääräistä. Tämä temppuilu maksaa ja siirtää ihmisiä tt-tuelle kun eivät täytä aktiivimallin ehtoja. Jos esim. turhiin kursseihin käytetty raha suunnattaisi palkkatukiin niin siitä olisi jotain hyötyä. Nythän tuo aktivointi on puhtaasti työttömien kyykytystä.

Vierailija
102/104 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomislaki on perustuslain vastainen. Tässä näkee kuinka Sipilä ei kunnioita Suomen lakia, ainoastaan minä minä minä Sipilää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitlerikin sanoi valtaan noustuaan että antakaa minulle 10 vuotta ettekä tunne enään Saksaa omaksenne. Meidän pääministerillä ei menny ku kolme vuotta.

Suomella menee paremmin kuin koskaan ja iso kiitos siitä Juha I:lle.

Olis kiva tietää että keillä menee paremmin. Ei minulla ainakaan.

Eriarvoisuus senkun lisääntyy. Paremmin menee niillä, joilla on mennyt rahallisesti hyvin jo aiemminkin, köyhiltä on viety tuhkatkin pesästä.

Olen duunari ja ihan hyvin menee. On talo, auto ja vaatteet päälle sekä jääkapissa ruokaa ja kaljaa. Eipä valittamista. Velkaakaan ei ole senttiäkään.

Sipiläkö sen duunin auton ja vaatteet on sinulle järkännyt? Vai olisiko kuitenkin  niin, että sinulla on se duuni, auto ja kaljat Sipilästä huolimatta ja ainakin osittain siitä syystä, että ammattiliitot on pitäneet sinunkin puoliasi (halusit tai et), eivätkä ole päästäneet Sipilää nuijimaan duunareita aivan totaaliseen syväkyykkyyn.

Vierailija
104/104 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä se taas valehtelle oman asuntonsa antamisesta pakolaisille(Perhelle)miten kehtaa sehän on lese siitä se JOHTUU..Kyllä tollanen ukko pitää saada pois eduskunnasta,Ei äänestetä(Sipilää Keskustaa)Kiitos kansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän