Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juha Sipilä aikoo järjestää teatterin edukunnassa ja testata mielipidevaikuttamisen taitojaan: YLE:"HS: Pääministeri Sipilä aikoo mittauttaa eduskunnassa hallituksen luottamuksen"

Vierailija
11.10.2018 |

"Helsingin Sanomien tietojen mukaan asiasta on jo päätetty hallituspuolueiden puheenjohtajien kesken."

https://yle.fi/uutiset/3-10452014

Mikäs temppu se on?
Kun demokratian vastaisesti sinismurffit heiluvat siellä.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitlerikin sanoi valtaan noustuaan että antakaa minulle 10 vuotta ettekä tunne enään Saksaa omaksenne. Meidän pääministerillä ei menny ku kolme vuotta.

Suomella menee paremmin kuin koskaan ja iso kiitos siitä Juha I:lle.

Pienellä eliitillä menee hyvin ja samalla yhä useampi joutuu hakemaan tt-tukea.

Vierailija
82/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Sipilä kuvittelee että tekee oikein?

Ainoastaan rahallinen riippumattomuus tekee Sipilästä noin julkean ja kansaa halveksuvan.

Ikinä ei pitäisi ottaa superrikkaita politiikkaan.

Juha vissiin luulee että ihmiset ovat tyytyväisiä 9€/pvä-pelletöihin?

Miksei joku voi puhua järkee päähän tolle ukolle?

Ai miehelle jonka hallitus on tuhonnut suomalaisen koulutuksen kolmessa vuodessa? -Jo se yksistään kertoo häikäilemättömästä umpityhmyydestä, joka ei korjaudu.

Suomalaisen koulutuksen ovat tuhonneet koulut(korkeakoulut) ihan itse välinpitämättömyydellään ja ahneudellaan. Rahaa on tuhlattu koulujen toimesta vuosikausia aivan turhuuksiin. Kun tuolle järjettömälle tuhlailulle haluttiin tehdä loppu, niin jopas alkoi itku ja tekeminen loppui kuin seinään.

Niin, Sanni tietää että omat lapset voi laittaa yksityisiin kouluihin tai vaikka ulkomaille kunhan kokkarien sote-rahastus saadaan käytiin.

Ei rikkaat tarvitse Suomen perus tai mitään muutakaan koulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen lakiehdotus ei ole perustuslain vastainen. Tai jos on, niin silloin myös yt-laki on välittömästi kumottava, sitä kun ei sovelleta alle 20 hengen yrityksissä.

Vierailija
84/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitlerikin sanoi valtaan noustuaan että antakaa minulle 10 vuotta ettekä tunne enään Saksaa omaksenne. Meidän pääministerillä ei menny ku kolme vuotta.

Tai orjapalkalla töihin pörssiyhtiöihin.

Jotka maksavat yritysveron alen suoraan osinkoina.

Valtio sitten maksaa ans. sid. kun tarvii taas vähentää.

Vierailija
85/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnassa on ja tulee aina olemaan niitä joilla ei mene hyvin riippumatta taloudellisesta tilanteesta.

Vierailija
86/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eise kirjoitti:

Kukaan ei ole äänestänyt sinisiä vaaleissa, mutta siellä he ovat ja vielä hallituksessa : ) Ei jestas, kai tollasesta joku lakikin täytyy olla, et ei voi erehdyttää äänestäjiä, varsinkaan jos on jonkin puolueen kirjoilla.

Demokratia ei voi toteutua ennen kuin laitetaan sellainen raja, että oikeistoa ja vasemmistoa pitää hallituksessa ja eduskunnassa olla tasa määrä. Yhtä paljon rikkaiden ehdokkaita kuin myös köyhienkin.

Tuo sinipellejen temppu on kyllä sellainen halveksunta edustuksellista demokratiaa vastaan ettei tarvi toistuu koskaan enää.

Niin totta. Siinä meni uskottavuuden rippeetkin Suomen politiikkaan.

Suomen pitää laitta kaksi asiaa uusiksi ihan perustuslakiin asti.

1. Jos puolue hajoo ja tehdään uusi, niin se lentää hallituksesta automaattisesti ulos ilman mitään selityksiä, koska kansa on äänestänyt ns emopuoluetta ja kansa ei ole antanut ääniä juuri perustetulle puolueelle.

2.  Jos kansanedustaja pääsee eduskuntaan, niin loikkaaminen toiseen puolueeseen kesken kauden on kielletty. Eli saa loikata seuraavissa vaaleissa vasta. Syy. Kansa on äänestänyt henkilön emopuoluetta ja antanut äänen puolueelle edustajan kautta, joka edustaa esim Espoota. Kansa ei anna ääntä ihmiselle pelkästään. Espoon loikkarihan hyppäs Persuista Kokoomukseen ja vei äänet mukanaan. Kansahan ei olisi kyseistä rouvaa edes äänestänyt jos olisi ollut Kokoomuksen kirjoissa vaaleissa. Sen se tiesi itsekkin.

Kyse on edelleen demokratiasta, jonka kansa ajaa. Tosin vaalit olisi pitänyt laittaa uusiksi persut vs siniset takia.

Vierailija
87/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen alamäki on taattu koulutusleikkausten ansiosta.

Suurimmat syypäät ovat joka asiasta valittavat lusmut, jotka odottavat, että kaikki muut ovat heitä varten, eivätkä he ole ketään varten.

Vierailija
88/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha pisti kyllä jauhot suuhun ay-liikkeelle. Kun eduskunnan enemmistö puoltaa päätöstä niin demokratian mukaan pulinat pois.

Hallituspuolueilla ei ole kuin 39% kannatus.

Kuka tahansa suoraselkäinen henkilö olisi hajottanut hallituksen PS hajoamisen jälkeen.

Mutta Juha saa ohjeensa suoraan Jumalalta.

Justhan oli se Soini-äänestys ja kannatus oli aikamoinen. Esim Ruottissa on järjestään ollut vähemmistöhallitus joka on kuitenkin nauttinut eduskunnan luottamusta. Tietsä? Se on demokratiaa se. Se on vaan sinun nyt kestettävä vaikka kyrsiikin. Otetaan esimerkki. 10 henkilöä äänestää, että rakennetaan silta. 9 sanoo kyllä ja yksi ei. Rakennetaanko silta, jos toimitaan denokraattisesti?

Suomi ei ole Ruotsi.

Siniuuvatit joutuvat kovaan paikkaan kun kysytään miksi tukevat aktiivimallia vaikka epäröivät jouluna.

Pokka pettää kun ymmärrys jatkon hälvemisestä iskostuu pieneen päähän.

Sipilän kiukuttelut napsahtavat omaan nilkkaan.

Viimeistään vaaleissa.

Kyse oli demokratiasta, jota et näytä ymmärtävän. Vaikka oletkin eri mieltä niin olet kuitenkin vähemmistössä, joten jatka vaan räksyttämistäsi.

Sellainen joka ymmärtää sanan "demokratia" oikein, ei voi tukea Sipilän hallitusta.

Sinien ministerien henk. koht. kannatuksestakin 60% oli PS arvojen avulla saatu.

Sineillä ei kuuluisi olla edes viittä kansanedustajaa, saati sitten ministeriä.

Tosin nukkejahan vain ovat kuten tänään Lindström taas alleviivasi.

Vierailija
89/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnassa on ja tulee aina olemaan niitä joilla ei mene hyvin riippumatta taloudellisesta tilanteesta.

Ja kun jyväjemmarit äänestää monimiljonäärin pääministeriksi, niitä huonovointisia on pikkuisen normaalia enemmän.

Vierailija
90/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan tuosta kuulemma äänestettiin, ja ulistiin täälläkin kuinka oli opposition turhaa teatteria...

Juha kuvittelee että saa gallupluvut itselleen suosiollisiksi tuolla pelleilyllä.

On valmis olemaan pääministerinä toisetkin 4 vuotta! (oksennus)

Hänhän totesi jossain haastattelussa, että äänestäjät kiittävät häntä seuraavissa ek-vaaleissa tekemistään hyvistä töistä. Ainahan sitä voi haaveilla, pääministerikin.

Vierailija
91/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha pisti kyllä jauhot suuhun ay-liikkeelle. Kun eduskunnan enemmistö puoltaa päätöstä niin demokratian mukaan pulinat pois.

Hallituspuolueilla ei ole kuin 39% kannatus.

Kuka tahansa suoraselkäinen henkilö olisi hajottanut hallituksen PS hajoamisen jälkeen.

Mutta Juha saa ohjeensa suoraan Jumalalta.

Justhan oli se Soini-äänestys ja kannatus oli aikamoinen. Esim Ruottissa on järjestään ollut vähemmistöhallitus joka on kuitenkin nauttinut eduskunnan luottamusta. Tietsä? Se on demokratiaa se. Se on vaan sinun nyt kestettävä vaikka kyrsiikin. Otetaan esimerkki. 10 henkilöä äänestää, että rakennetaan silta. 9 sanoo kyllä ja yksi ei. Rakennetaanko silta, jos toimitaan denokraattisesti?

Suomi ei ole Ruotsi.

Siniuuvatit joutuvat kovaan paikkaan kun kysytään miksi tukevat aktiivimallia vaikka epäröivät jouluna.

Pokka pettää kun ymmärrys jatkon hälvemisestä iskostuu pieneen päähän.

Sipilän kiukuttelut napsahtavat omaan nilkkaan.

Viimeistään vaaleissa.

Kyse oli demokratiasta, jota et näytä ymmärtävän. Vaikka oletkin eri mieltä niin olet kuitenkin vähemmistössä, joten jatka vaan räksyttämistäsi.

Sellainen joka ymmärtää sanan "demokratia" oikein, ei voi tukea Sipilän hallitusta.

Sinien ministerien henk. koht. kannatuksestakin 60% oli PS arvojen avulla saatu.

Sineillä ei kuuluisi olla edes viittä kansanedustajaa, saati sitten ministeriä.

Tosin nukkejahan vain ovat kuten tänään Lindström taas alleviivasi.

Otetaas vielä kerran. Eduskunta edustaa kansaa. Hallitus nauttii eduskunnan luottamusta. Mitä et vielä ymmärrä? T: 100-60

Vierailija
92/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää touhua. Pullistelua. Öykkäröintiä.

Sellanenhan toi porvarihallitus juuri on, sopii tämäkin hyvin kuvaan.

Egot kasvaa kohta niin suuriksi ministereillä, että kuuluu pox.

Vierailija
93/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää että keillä menee paremmin. Ei minulla ainakaan.

Eriarvoisuus senkun lisääntyy. Paremmin menee niillä, joilla on mennyt rahallisesti hyvin jo aiemminkin, köyhiltä on viety tuhkatkin pesästä.

Vierailija
94/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eriarvoisuus senkun lisääntyy. Paremmin menee niillä, joilla on mennyt rahallisesti hyvin jo aiemminkin, köyhiltä on viety tuhkatkin pesästä.

Olen duunari ja ihan hyvin menee. On talo, auto ja vaatteet päälle sekä jääkapissa ruokaa ja kaljaa. Eipä valittamista. Velkaakaan ei ole senttiäkään.

Vierailija
95/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Juha II:sta ei tule. Saas vaan nähdä, että tekeekö Sipilä Kepun kannatuksen laskussa uuden enkan. Mari teki hyvää työtä, mut Juha saattaa olla vielä parempi. Laskeeko kannatus jo lähelle 10 prosenttia?

Iso kiitos muuten kuuluu maailmantalouden paranemiselle. Eikä Juha ole siinä minkäänlainen tekijä. Anna kunnia sille kelle se kuuluu.

Vierailija
96/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ihan hyvin menee. On talo, auto ja vaatteet päälle sekä jääkapissa ruokaa ja kaljaa. Eipä valittamista. Velkaakaan ei ole senttiäkään.

No sittenhän kaikilla suomalaisilla menee tosi hyvin. 

Vierailija
97/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole ollut autoa eikä taloakaan sekä velkaa ollut kurkkua myöten, mutta silti mennyt ihan hyvin. Suurin osa hyvin menemisestä riippuu ihmisen itsensä suhtautumisesta ja sopeutumisesta tilanteisiin joissa eri tilanteissa on. Kaikki voi olla päin persettä jos ei mieti mitään muuta kuin että kaikki on päin persettä.

Vierailija
98/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Juha II:sta ei tule. Saas vaan nähdä, että tekeekö Sipilä Kepun kannatuksen laskussa uuden enkan. Mari teki hyvää työtä, mut Juha saattaa olla vielä parempi. Laskeeko kannatus jo lähelle 10 prosenttia?

Iso kiitos muuten kuuluu maailmantalouden paranemiselle. Eikä Juha ole siinä minkäänlainen tekijä. Anna kunnia sille kelle se kuuluu.

Aikanaan kun meni hyvin niin Käteinen ja Juttis vetivät kyllä niin vihkoon kuin vain vihkoon voi vetää. Juha on osannut hyvin ottaa tilanteesta irti sen mitä on ollut otettavissa.

Vierailija
99/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole ollut autoa eikä taloakaan sekä velkaa ollut kurkkua myöten, mutta silti mennyt ihan hyvin. Suurin osa hyvin menemisestä riippuu ihmisen itsensä suhtautumisesta ja sopeutumisesta tilanteisiin joissa eri tilanteissa on. Kaikki voi olla päin persettä jos ei mieti mitään muuta kuin että kaikki on päin persettä.

Tottahan tämä on.

Mutta se ei silti muuta sitä seikkaa, että nykyinen hallitus on täysi susi ja ajaa Suomea alamäkeen täyttä häkää.

t.eri

Vierailija
100/104 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä on.

Mutta se ei silti muuta sitä seikkaa, että nykyinen hallitus on täysi susi ja ajaa Suomea alamäkeen täyttä häkää.

t.eri

Jokainen kokee asiat omalla tavallaan. Itse koen hallituksen onnistuneen hyvin työssään.