Onko muut iltapäivisin aina ihan puhki asiantuntijatöissä?
Mulla melkein aina tämä. Aamupäivät sujuu yleensä aika hyvin.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulta testattu ASD (autismikirjonhäiriö)?
No ei ole testattu mutta varmaan vähän on jotain sellaista.
Kyllä... varsinkin jos istuu vaan koneella.
Yleensä aamuvirkut väsähtävät iltapäivästä, illanvirkut virkistyvät.
On, pitäis varmaan juoda yksi pullo vähemmän ruokatunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Hetikö pitäisi olla jokin diagnoosi jos on töiden jälkeen väsynyt???
Joo, olin kolme vuotta asiantuntijatyössä, joka oli joko tappavan tylsiä toimistopäiviä pullapalavereineen tai kova tahtista matkustamista. Väsymys alkoi noin puolen vuoden ja jälkeen ja loppui, kun vaihdoin työpaikkaa. Oli henkisesti ja fyysisesti kuormittavampi työ kuin kuvittelin.
Ferriittivarastot loppu, kilpirauhanen tai asperger.
Onko tutkittu verenkuva, tulehdusarvot, tehty psykiatrinen kartoitus, sydänfilmi, peräpukamat, ärtyvän suolen oireyhtymä?
Oletko vegaani, barbaari, sekaani, ylipainoinen, alipainoinen, normaalipainoinen, melkein painoton jalat tulevasti ilmassa?
Onko tutkittu perinnöllisten sairauksien mahdollisuus, fibromyalgia, sähköyliherkkyys, ääniyliherkkyys, herkkyys muuten vaan, saatko helposti orgasmin?
Suosittele työterveydessä em. asioiden huolellista tutkimista, ota illalla kaksi asperiinia ja palaa huomenna uudelleen palstalle ellei olo helpotu.
Istun työpäivän koneella 8-16. Viimeistään siinä vaiheessa, kun kaarran autolla kotipihaan, iskee kova väsymys. Vaikka olisin päivän aikana suunnitellut tekeväni jotakin kivaa, en millään meinaa jaksaa. :(
Mulla auttoi työpaikan vaihto. Kivassa työyhteisössä ja mielekkäillä työtehtävillä jaksaa paremmin.
Riippuu vähän mitä asiaa pitäisi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Ferriittivarastot loppu, kilpirauhanen tai asperger.
Onko tutkittu verenkuva, tulehdusarvot, tehty psykiatrinen kartoitus, sydänfilmi, peräpukamat, ärtyvän suolen oireyhtymä?
Oletko vegaani, barbaari, sekaani, ylipainoinen, alipainoinen, normaalipainoinen, melkein painoton jalat tulevasti ilmassa?
Onko tutkittu perinnöllisten sairauksien mahdollisuus, fibromyalgia, sähköyliherkkyys, ääniyliherkkyys, herkkyys muuten vaan, saatko helposti orgasmin?
Suosittele työterveydessä em. asioiden huolellista tutkimista, ota illalla kaksi asperiinia ja palaa huomenna uudelleen palstalle ellei olo helpotu.
Ha hahaa 😅 kiitos päivän naurusta, tuli tarpeeseen.
Olen controller ja koko päivä on kiireistä, tarkkaa työtä koneella tai palavereja. Työaika ei meinaa riittää millään. Kun pääsen töistä kotiin on ihana lähteä tuulettamaan päätä vaikka lenkille. En ole mitenkään väsynyt muuhun kuin kroppa on väsynyt istumiseen sen sijaan pää meinaa väsyä jatkuvasta, vaativasta ajatustyöstä, keskeytyksistä, tiukoista aikatauluista, pikkutarkkuuden ja isojen kokonaisuuksien ymmärtämisen yhtäaikaisuuden vaatimuksesta. Työpäivän jälkeen, vapaapäivinä ja lomilla on vaikea kääntää työajattelua pois päältä kun on monta vuotta tehnyt sitä työtä.
Sama juttu: aamulla ja aamupäivällä saa tehtyä hyvin töitä, sitten alkaa reipas alamäki ja loppupäivästä on ihan zombie. Eilenkin meinasin ajaa kotimatkalla liikenteenjakajaa päin, en siis nukahtanut vaan olin vain niin saamarin kuitti ettei keskittymiskyky riittänyt enää. Lakisääteisten taukojen pitämisestä saa osakseen vinoilua. Ennen tauot palauttivat jonkin verran, nykyään tuntuu yhdentekevältä pitääkö niitä vai ei.
Toimiston äänimaailma tuntuu rasittavan ainakin minua varsin paljon, päänuppi on koko ajan melkein hälytystilassa kun koko ajan kuuluu jostain suunnasta mölinää, puhelimen soittoääniä tms..
Töihin 7:30, kotiin 16:30, enkä ole yhtään väsynyt. Joka päivä joko urheilen tai käyn jossain töiden jälkeen tai illalla. Hyvin harvoin on päiviä, että tulisin vain töistä kotiin enkä lähtisi enää minnekään.