Yläkerran naapurin on ihan pakko joka ikinen päivä klo 9 aamulla tehdä smoothieta
Ihan kuin meitä työttömiä ei kiusattaisi jo tarpeeksi muutenkin. 😒
Kommentit (19)
Minun naapurini jyrryyttää smoothiensa iltayhdeltätoista.
:D tykkäisit varmaan asua minun naapurissani. Työpäivä alkaa seitsemältä ja smoothie valmistuu aina kuuden maissa.
Osta sinäkin! Liidin melkein testivoittaja oli 24 eur! Teet paljon terveellistä. Krapulamuutteihinkin löytyy hyviä reseptejä. Tosin parempi olisi lopettaa kännäys ja mennä töihin.
Heti yhteys isännöitsijään! Loppuu se häirintä! Kunnon rapsutkin tulee tuommoisesta sikailusta. Blenderinpäristäjät linnaan!!
Meidän alakerran naapuri alkaa paiskomaan tavaroita ympäri kämppäänsä yhdeltätoista illalla ja jatkaa yleensä aamukolmeen. Ei-hiljaiseen aikaan - eli aamu kahdeksasta iltakymmeneen - hänen kämpästään taas ei kuulu pihahdustakaan.
Insinöörin toimiva niksi: Kysymyksessä on runkoääni, jonka voi katkaista pitämällä konetta kädessä. Huoneessa ääni hiljene, mutta naapuriin ei kuulu yhtään!
Menkää töihin tai harrastuksiin niin ei tarvii naapureita kytätä.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörin toimiva niksi: Kysymyksessä on runkoääni, jonka voi katkaista pitämällä konetta kädessä. Huoneessa ääni hiljene, mutta naapuriin ei kuulu yhtään!
Mitenkäs insinööri tekisi smoothien sauvasekoittimella? Kippo toisessa ja kone toisessa kädessä vai? Juuei.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin tai harrastuksiin niin ei tarvii naapureita kytätä.
Ihan hyvä neuvo muuten, mut oon parhaillaan kotona kolmikuisen vauvan kanssa :)
Ja miksi ei saisi? Kotonaan saa kello 9 tehdä normaaleja elämään kuuluvia asioita, vaikka niistä kuuluisi vähän ääntäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs insinööri tekisi smoothien sauvasekoittimella? Kippo toisessa ja kone toisessa kädessä vai? Juuei.
Voe hyvä pässi! Ei sauvasekoittimesta synny runkoääntä joka kuuluisi naapuriin!
Klo 9 saa kotonaan tehdä kaikenlaista myös smoothieta :)
Olen meluallergikko, mutta ei tuota voi pitää ongelmana päiväsaikaan kun on niin lyhytaikainen. Krapulistille se on tietty kuin kivipora pään sisässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Kyllä mulla ainakin suunnilleen kolisee astiatkin kaapissa ja aika lailla se kippokin tärisee. Eikö siitä muka synny naapuriin kantautuvaa ääntä?
Jos ei niin kiva uutinen, sittenhän voin tehdä smoothieta vaikka keskellä yötä!
Vierailija kirjoitti:
:D tykkäisit varmaan asua minun naapurissani. Työpäivä alkaa seitsemältä ja smoothie valmistuu aina kuuden maissa.
No tuo on jo kusipäistä, jos hiljaisuus loppuu vasta seitsemältä. Se kuulostaa siltä kuin joku poraisi seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro maalaiselle, että miksei? Eikö se kippo ole pöytää vasten ja pöytä talossa tai lattiassa kiinni? Ja syntyykö sitä haittaääntä naapuriin meiillä käytettävästä sähköhammasharjasta (jos ei riippukeinua halua harjuksen takia ostaa. :) D
Klo 9 on ihan hyvä aika työttömänkin herätä. Pidä säännöllinen unirytmi äläkä valvo aamuyöhön. Saat enemmän aikaan.