Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut tästäkään romanssista sitten mitään.

Vierailija
10.10.2018 |

Ja taas näin.

Tosi kivat parit treffit olleet. Viime viikonloppuna mies tuli sitten viimein luokseni yöksi. Ei tehty mitään ihmeellisyyksiä. Käytiin pitkällä lenkillä, tehtiin ruokaa, juotiin viiniä ja katsottiin Netflixistä leffa. Saunottiin ja harrastettiin seksiä.

No. Päätin nyt sitten olla laittamatta miehelle viestiä, koska en halua vaikuttaa liian innokkaalta. Olen saanut nimittäin kuulla, että olen liian intensiivinen ja innokas. Eipä ole sitten eilisen kuulunut mitään, kun en ole laittanut viestiä. Aiemmin mies laittoi ensimmäisenä viestiä, ja vähintään kerran päivässä kysyi kuulumisia.

Minua VTUTTAA. Ihan turhaan olin seksissä aloitteellinen ja raakasin alapääni. Nyt sitten kutisee karvantyngät ties kuinka kauan. Ja miksikö? TURHAAN.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, se on turha.

Vierailija
2/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät varsinaisesti olleet Tinder-treffit. Jos tuntee tyypin ennestään muusta elämästä, mutta kipinä syttyy Tinderissä, niin onko ne silloin Tinder-treffit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanssihan meni juuri niin kuin mies halusi.

Vierailija
4/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
5/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi olla hiljaa, koska ajattelee, ettei sinua kiinnosta.

Vierailija
6/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

romanssihan meni juuri niin kuin mies halusi.

Kyseessä oli kylläkin hyväksikäyttöä harrastava häntäheikki, eli pinppiriippuvainen betavässykkä.

Vierailija
7/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että niin hyvännäköinen mies ajattelisi, ettei minua kiinnosta.

Tästä lähtien sitten vain niitä seinästä revittyjä pallinaamoja. Tosin nekin taitavat nykyään olla vain reiän perässä.

Ehkä en sitten tästä lähtien olekaan seksissä aloitteellinen, enkä varsinkaan raakaa alapäätä. Se joka sille tielle sitten sattuu, raivatkoon miekallansa polun auki. Niinkuin Ruususessa.

Vierailija
8/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi ollut ihmeellistä?

Vierailija
9/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee, ettei sinua kiinnosta, kun et laita viestiä. Eikä nyt enää itsekään uskalla laittaa.

Vierailija
10/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tainnut olla kummoinenkaan häviö, jos sua pinppikarvojen menetys tuossa yhtälössä eniten harmittaa. 😂

Onhan noita miehiä! Kelvollisiakin.

Vierailija
11/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien sitten vain niitä seinästä revittyjä pallinaamoja. Tosin nekin taitavat nykyään olla vain reiän perässä.

Ehkä en sitten tästä lähtien olekaan seksissä aloitteellinen, enkä varsinkaan raakaa alapäätä. Se joka sille tielle sitten sattuu, raivatkoon miekallansa polun auki. Niinkuin Ruususessa.

Menit ulkonäkö edellä ja miten sitten kävikään?

Eikö mikään muu merkkaa mitään kuin joku täysin pinnallinen ulkonäkökeskeisyys?

Instant karma, you asked for it. Own fault, epic fail AGAIN.

Vierailija
12/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tainnut olla kummoinenkaan häviö, jos sua pinppikarvojen menetys tuossa yhtälössä eniten harmittaa. 😂

Ei naisia kiinnosta kelvolliset miehet.

Vierailija
13/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi ollut ihmeellistä?

Jokin yletön kulttuuripläjäys ja kallis ravinteli-illastaminen hänen piikkiinsä. Minua kyllä kulttuuripläjäykset kiinnostavat, kuten myös hyvä ruoka, mutta mielestäni kotoilu oli tähän treffeilyyn sopivampaa ajanvietettä. Minä teen hyvää ruokaa, Alkosta saa hyvää viiniä, Netflixistä voi löytää myös kulttuuria. Ja mikäpä olisi suomalaiselle kultturellimpaa, kuin saunominen ja kevyt tissinkourinta tähtitaivasta katsellessa.

Vierailija
14/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia kiinnosta kelvolliset miehet.

Kuinka niin? Oon iteki nainen ja kimpassa kunnollisen miehen kanssa.

Vierailija
15/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosovelluksella etsit miehen ja sit ihmettelet, että seksin jälkeen ei kuulu mitään.

Vierailija
16/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menit ulkonäkö edellä ja miten sitten kävikään?

Eikö mikään muu merkkaa mitään kuin joku täysin pinnallinen ulkonäkökeskeisyys?

Instant karma, you asked for it. Own fault, epic fail AGAIN.

Tämä saattaa olla totta. Olin nimittäin ihan varma, että tyyppi on sellainen kivenkova plluhaukka, ja että hauskaa voisi hetken hänen kanssaan pitää. Ei muuta. Sitten kuitenkin tutustuttiin enemmän, ja jumalaisen ulkokuoren alta paljastuikin ihanan herkkä ja ujo, rehellinen suomalainen jässikkä. Sellainen vetoaa minuun, koska olen maalta kotoisin. Kaikki kaupunkilaistuminen karisi minusta nanosekunneissa, ja tunsin tulleeni kotiin. Mutta ehkä se ensiaavistus sittenkin piti paikkansa.

Vierailija
17/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit lahna. 

Vierailija
18/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis aloitteellinen? Mies voi luulla, ettet pitänyt hänestä sängyssä. Sinuna olisin laittanut viestin.

Vierailija
19/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sit taas ottaa yhteyttä, kun ei taas vaimo anna.

Vierailija
20/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mä laitoin sille viestiä. Voihan naamapalmu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan