Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut tästäkään romanssista sitten mitään.

Vierailija
10.10.2018 |

Ja taas näin.

Tosi kivat parit treffit olleet. Viime viikonloppuna mies tuli sitten viimein luokseni yöksi. Ei tehty mitään ihmeellisyyksiä. Käytiin pitkällä lenkillä, tehtiin ruokaa, juotiin viiniä ja katsottiin Netflixistä leffa. Saunottiin ja harrastettiin seksiä.

No. Päätin nyt sitten olla laittamatta miehelle viestiä, koska en halua vaikuttaa liian innokkaalta. Olen saanut nimittäin kuulla, että olen liian intensiivinen ja innokas. Eipä ole sitten eilisen kuulunut mitään, kun en ole laittanut viestiä. Aiemmin mies laittoi ensimmäisenä viestiä, ja vähintään kerran päivässä kysyi kuulumisia.

Minua VTUTTAA. Ihan turhaan olin seksissä aloitteellinen ja raakasin alapääni. Nyt sitten kutisee karvantyngät ties kuinka kauan. Ja miksikö? TURHAAN.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin se menee, että mies voi antaa kuvan epätoivoisesta luuserista, mutta ei nainen.

Jos nainen "ahdistelee" miestä joka ei ole hänestä kiinnostunut antaa kyllä epätoivoisen kuvan.

Kyllä vain, mutta jos mies ei ollut alun alkaenkaan kiinnostunut niin ei siihen paljoa voi enää auttaa olemalla antamattakaan minkäänlaista kuvaa puoleen tai toiseen.

Vierailija
62/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä minäkin jättänyt sinut jos olet alapääsi ajellut. Sen verran pitää naisella olla itseluottamusta että uskaltaa olla oma itsensä karvoineen kaikkineen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mikä on ongelma. Mukavaa oli mutta ei riitä vaan tarvii saada enemmän.

Vierailija
64/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että pääsen töistä liian aikaisin ja alan tuijottamaan puhelinta. Lenkilläkään ei jaksa kovin montaa tuntia hihkua, ainakaan vesisateessa. Telkkari ei ole tarpeeksi jännittävä, ja kaverit eivät enää jaksa kuunnella vouhottamistani.

Jospa vain poistan sen numeron ja äkkiä Tinderistä joku uusi munankantoteline.

Vierailija
65/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit ottanu paremmin suihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan