Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut tästäkään romanssista sitten mitään.

Vierailija
10.10.2018 |

Ja taas näin.

Tosi kivat parit treffit olleet. Viime viikonloppuna mies tuli sitten viimein luokseni yöksi. Ei tehty mitään ihmeellisyyksiä. Käytiin pitkällä lenkillä, tehtiin ruokaa, juotiin viiniä ja katsottiin Netflixistä leffa. Saunottiin ja harrastettiin seksiä.

No. Päätin nyt sitten olla laittamatta miehelle viestiä, koska en halua vaikuttaa liian innokkaalta. Olen saanut nimittäin kuulla, että olen liian intensiivinen ja innokas. Eipä ole sitten eilisen kuulunut mitään, kun en ole laittanut viestiä. Aiemmin mies laittoi ensimmäisenä viestiä, ja vähintään kerran päivässä kysyi kuulumisia.

Minua VTUTTAA. Ihan turhaan olin seksissä aloitteellinen ja raakasin alapääni. Nyt sitten kutisee karvantyngät ties kuinka kauan. Ja miksikö? TURHAAN.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ja vielä huono.

Miten te (jätkät?) meette näin helppoon? 😎

Vierailija
22/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitäs jaat toosaa ennen kuin olet sitoutunut.

Ei ihme, ettei ukko soita.

Huipennus on jo ohi, kun vielä haahuillaan että ollaanko vai eikö olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit lahna. 

En taatusti! Imin kuin Dysonin teollisuusimuri ja ratsastin kuin Uljasta Mustaa. Että ei kyllä minun suoritukseni ollut puutteellinen. Voiko miehet pitää sellaista aggressiivisena sänkykäyttäytymisenä? 

Vierailija
24/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ja vielä huono.

Miten te (jätkät?) meette näin helppoon? 😎

Mikä tässä keskustelussa on yhtään provomaista? Tämähän on ihan arkipäivää.

Vierailija
25/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi olla hiljaa, koska ajattelee, ettei sinua kiinnosta.

En usko, että niin hyvännäköinen mies ajattelisi, ettei minua kiinnosta.

Tästä lähtien sitten vain niitä seinästä revittyjä pallinaamoja. Tosin nekin taitavat nykyään olla vain reiän perässä.

Ehkä en sitten tästä lähtien olekaan seksissä aloitteellinen, enkä varsinkaan raakaa alapäätä. Se joka sille tielle sitten sattuu, raivatkoon miekallansa polun auki. Niinkuin Ruususessa.

Mitä se hyvännäköisyys tähän liittyy? :)

Oon hyvännäköinen nainen, enkä mä silti "tiedä" että kaikki olisi kiinnostuneet jatkosta mun kanssa (eikä tietenkään kaikki olekaan, olkoot kuka tai millaisen näkönen vaan)

Vierailija
26/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä eivät varsinaisesti olleet Tinder-treffit. Jos tuntee tyypin ennestään muusta elämästä, mutta kipinä syttyy Tinderissä, niin onko ne silloin Tinder-treffit?

Kipinä syttyy tinderissä xD

Vierailija
27/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mikä tuossa meni pieleen? Laita viestiä, jos haluat jatkaa tapailua, jos et niin anna olla.

Vierailija
28/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan sataprosenttisen varma, että se ei vastaa enää mun viestiin. Virheliike. Nyt ei voi sitten koko iltana mennä Whatsappiin, ettei se luule, että kyylään.

Vierailija
29/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien sitten vain niitä seinästä revittyjä pallinaamoja. Tosin nekin taitavat nykyään olla vain reiän perässä.

Ehkä en sitten tästä lähtien olekaan seksissä aloitteellinen, enkä varsinkaan raakaa alapäätä. Se joka sille tielle sitten sattuu, raivatkoon miekallansa polun auki. Niinkuin Ruususessa.

Menit ulkonäkö edellä ja miten sitten kävikään?

Eikö mikään muu merkkaa mitään kuin joku täysin pinnallinen ulkonäkökeskeisyys?

Instant karma, you asked for it. Own fault, epic fail AGAIN.

No tulihan se sieltä, AP ON MIES, JOKA TEKI ALOITUKSEN PÄÄSTÄKSEEN HAUKKUMAAN NAISIA!

Kuka nainen puhuu alapään raakkaamisesta...

Vierailija
30/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit huono pano. Jos olisit niin hyvä kuin kuvittelet olevasi, ukko olisi jo varannut uusinnan.

Vierailija
31/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa olla totta. Olin nimittäin ihan varma, että tyyppi on sellainen kivenkova plluhaukka, ja että hauskaa voisi hetken hänen kanssaan pitää. Ei muuta. Sitten kuitenkin tutustuttiin enemmän, ja jumalaisen ulkokuoren alta paljastuikin ihanan herkkä ja ujo, rehellinen suomalainen jässikkä. Sellainen vetoaa minuun, koska olen maalta kotoisin. Kaikki kaupunkilaistuminen karisi minusta nanosekunneissa, ja tunsin tulleeni kotiin. Mutta ehkä se ensiaavistus sittenkin piti paikkansa.

PROVO PROVO PROVO

Vierailija
32/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa oli romanssia?

Romanssissa ollaan puolin ja toisin ihastuneita/rakastuneita. Ei siinä tartte arvailla. Jos teillä olisi romanssi, sulla olisi pöydällä tusina tummanpunaisia ruusuja. Puhelimeen tippuisi ikävöivää viestiä toisen perään.

Sä olit hoito, ja tarjosin ruoankin.

Vierailija
33/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa olla totta. Olin nimittäin ihan varma, että tyyppi on sellainen kivenkova plluhaukka, ja että hauskaa voisi hetken hänen kanssaan pitää. Ei muuta. Sitten kuitenkin tutustuttiin enemmän, ja jumalaisen ulkokuoren alta paljastuikin ihanan herkkä ja ujo, rehellinen suomalainen jässikkä. Sellainen vetoaa minuun, koska olen maalta kotoisin. Kaikki kaupunkilaistuminen karisi minusta nanosekunneissa, ja tunsin tulleeni kotiin. Mutta ehkä se ensiaavistus sittenkin piti paikkansa.

PROVO PROVO PROVO

Siis mikä ihme tässä nyt haiskahtaa provolle? Ihan oikeasti. Olen opiskellut, asunut ja työskennellyt monissa suurissa kaupungeissa niin Suomessa, kuin ulkomaillakin, mutta olen silti pohjimmiltani ihan keskeltä korpea kotoisin oleva maatilan tyttö. Kyllähän ne kaupunkilaisetkin kivoja on, mutta minä nyt jotenkin satuin syttymään sille kotimurteelle ja sellaiselle ihanalle, perihämäläiselle jäyhyydelle. Ja minä jotenkin päässäni ajattelin, että maalaispojissa olisi vähemmän sellaisia kusilurttuja, kuin kaupunkilaiskolleissa keskimäärin. 

VÄÄRIN.

Ja ehkä olin sitten huono pano. Ainakin yritin. Ei voi lahnuudesta syyttää.

Vierailija
34/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko oikein, että eilisen jälkeen ei ole kuulunut mitään?

Ja sinä tyttö se olet jo suunnilleen laittamassa narua kaulaan. Ei voi muuta sanoa, kuin että ihmiset on ahdistavia. Löysääpä pipoa.

Vierailija
35/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten" otsikossa ja monta kertaa avausviestissä. Tämä on taas se sama trolli. Miten te ääliöt otatte nämä jutut tosissanne joka kerta?

Vierailija
36/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PROVO PROVO PROVO

Siis mikä ihme tässä nyt haiskahtaa provolle? Ihan oikeasti. Olen opiskellut, asunut ja työskennellyt monissa suurissa kaupungeissa niin Suomessa, kuin ulkomaillakin, mutta olen silti pohjimmiltani ihan keskeltä korpea kotoisin oleva maatilan tyttö. Kyllähän ne kaupunkilaisetkin kivoja on, mutta minä nyt jotenkin satuin syttymään sille kotimurteelle ja sellaiselle ihanalle, perihämäläiselle jäyhyydelle. Ja minä jotenkin päässäni ajattelin, että maalaispojissa olisi vähemmän sellaisia kusilurttuja, kuin kaupunkilaiskolleissa keskimäärin. 

VÄÄRIN.

Ja ehkä olin sitten huono pano. Ainakin yritin. Ei voi lahnuudesta syyttää.

Kusilurttu :'D hieno sana. Pitää ottaa käyttöön.

Vierailija
37/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

romanssihan meni juuri niin kuin mies halusi.

Kyseessä oli kylläkin hyväksikäyttöä harrastava häntäheikki, eli pinppiriippuvainen betavässykkä.

Tai sitten nainen oli hirveän huono sängyssä. Sori.

Vierailija
38/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama provo. Plääh. Viimeistään nuo 'aloittajan' myöhemmät kommentit tuon paljastavat.

Mitä tällä jutulla oli tarkoitus saada aikaan? Tutkimattomat ovat trollin tiet.

Vierailija
39/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut niin et silloin voi olla "liian intensiivinen ja innokas".

Toisinpäin se menee, että mies voi antaa kuvan epätoivoisesta luuserista, mutta ei nainen.

Se oli taas joku tinderin panomies, jolle sait toimia buusterina kovemman riistan metsästämistä varten.

Vierailija
40/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulihan se sieltä, AP ON MIES, JOKA TEKI ALOITUKSEN PÄÄSTÄKSEEN HAUKKUMAAN NAISIA!

Kuka nainen puhuu alapään raakkaamisesta...

Minä...olen nainen, en ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän