Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut tästäkään romanssista sitten mitään.

Vierailija
10.10.2018 |

Ja taas näin.

Tosi kivat parit treffit olleet. Viime viikonloppuna mies tuli sitten viimein luokseni yöksi. Ei tehty mitään ihmeellisyyksiä. Käytiin pitkällä lenkillä, tehtiin ruokaa, juotiin viiniä ja katsottiin Netflixistä leffa. Saunottiin ja harrastettiin seksiä.

No. Päätin nyt sitten olla laittamatta miehelle viestiä, koska en halua vaikuttaa liian innokkaalta. Olen saanut nimittäin kuulla, että olen liian intensiivinen ja innokas. Eipä ole sitten eilisen kuulunut mitään, kun en ole laittanut viestiä. Aiemmin mies laittoi ensimmäisenä viestiä, ja vähintään kerran päivässä kysyi kuulumisia.

Minua VTUTTAA. Ihan turhaan olin seksissä aloitteellinen ja raakasin alapääni. Nyt sitten kutisee karvantyngät ties kuinka kauan. Ja miksikö? TURHAAN.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tietysti myöhäistä, mutta mitä luulet: jos olisit etukäteen sanonut miehelle, että seksiä tuskin tulee olemaan, olisiko hän edes tullut luoksesi viikonlopuksi?

Omasta mielestäni tämä on hyvä tapa karsia häntäheikit potentiaalisista kumppaniehdokkaista.

Vierailija
42/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi liity siihen välttämättä mitenkään...vaan se, että olitte pitkän kaavan mukaan...ehkä sussa paljastui piirteitä, jotka ärsyttivät/inhottivat häntä?

Tinderöin itsekin ja oon huomannut, et ihme pikkujutuista jätän homman kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitten" otsikossa ja monta kertaa avausviestissä. Tämä on taas se sama trolli. Miten te ääliöt otatte nämä jutut tosissanne joka kerta?

Kyllä on tiukka trolliprofiloijan seula. Vaikeaksi menee uskottavan aloituksen kirjoittaminen, kun ei enää adverbejä saa käyttää. Provo/trolli/yksisarvinen minä en edelleenkään ole.

Ehkä minä SITTEN vain olin niin hillittömän huono sängyssä. Mielestäni kyllä suoriuduin ihan hyvin, mitä nyt jännitti aika paljon. 

Viesteiltiin tosi paljon ennen tätä viikonloppua, ja toki vielä maanantainakin. Ja mies tosiaan oli aloitteellisempi viesteissä kuin minä. Nyt tuntuu ikävältä. Jos se ei ollut panomies, niin sitten minussa on jotain vikaa. 

Vierailija
44/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi olla hiljaa, koska ajattelee, ettei sinua kiinnosta.

En usko, että niin hyvännäköinen mies ajattelisi, ettei minua kiinnosta.

Tästä lähtien sitten vain niitä seinästä revittyjä pallinaamoja. Tosin nekin taitavat nykyään olla vain reiän perässä.

Ehkä en sitten tästä lähtien olekaan seksissä aloitteellinen, enkä varsinkaan raakaa alapäätä. Se joka sille tielle sitten sattuu, raivatkoon miekallansa polun auki. Niinkuin Ruususessa.

Menit ulkonäkö edellä ja miten sitten kävikään?

Eikö mikään muu merkkaa mitään kuin joku täysin pinnallinen ulkonäkökeskeisyys?

Instant karma, you asked for it. Own fault, epic fail AGAIN.

No tulihan se sieltä, AP ON MIES, JOKA TEKI ALOITUKSEN PÄÄSTÄKSEEN HAUKKUMAAN NAISIA!

Kuka nainen puhuu alapään raakkaamisesta...

Minä...olen nainen, en ap.

No minä, 28-vuotias nainen, aka AP, käytän kyllä useinkin aika maalaisia sanankäänteitä asioista värittääkseni kokemustani. Mielestäni murreilmaisut ovat useimmiten värikkäämpiä ja kertovampia, kuin perinteinen kirjakielen valkoinen sanakohina.

Vierailija
45/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi olla hiljaa, koska ajattelee, ettei sinua kiinnosta.

En usko, että niin hyvännäköinen mies ajattelisi, ettei minua kiinnosta.

Tästä lähtien sitten vain niitä seinästä revittyjä pallinaamoja. Tosin nekin taitavat nykyään olla vain reiän perässä.

Ehkä en sitten tästä lähtien olekaan seksissä aloitteellinen, enkä varsinkaan raakaa alapäätä. Se joka sille tielle sitten sattuu, raivatkoon miekallansa polun auki. Niinkuin Ruususessa.

Menit ulkonäkö edellä ja miten sitten kävikään?

Eikö mikään muu merkkaa mitään kuin joku täysin pinnallinen ulkonäkökeskeisyys?

Instant karma, you asked for it. Own fault, epic fail AGAIN.

No tulihan se sieltä, AP ON MIES, JOKA TEKI ALOITUKSEN PÄÄSTÄKSEEN HAUKKUMAAN NAISIA!

Kuka nainen puhuu alapään raakkaamisesta...

Minä...olen nainen, en ap.

Vanha taktiikka, avoimesti herjaava aloitus poistetaan heti, helpompi kirjoittaa aloitus johon tulee sitten vastaamaan itselleen. Nää kosahtaa aina siihen, että ap ei osaa kirjoittaa niin, että kukaan täyspäinen uskoisi naiseksi. Viimeksi kirjoitti kuinka hänellä on pyöreät tissit😂😂😂

Vierailija
46/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että nyt en sitten ole tarpeeksi naisellinenkaan. En oikein tiedä, että pitäisikö tässä nyt olla imarreltu vai loukkaantunut, että oma elämä on niinkin jännittävää, kuin huono provo. 

No ilmankos menee parisuhderintamalla niin vahvasti, kun olen niin miehekäs könsikäs. Sen kyllä joku voisi minulle kertoa, että miten ne naiset sitten kirjoittaa? Olisko pitänyt laittaa enemmän hymiöitä ja sydämiä? :) :) <3 Joku sukupuolentutkija voisi ottaa tästä ihan nakin.

Vierailija
47/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta ei kannata elätellä toiveita seurustelusta, parisuhteesta. Vielä vähemmän oikean kumppanin löytämisestä.

Onhan se hyväksikäyttöä jos mies pitää naista sen verran koukussa / toiveen yllä että saa pillua ja tyydytyksen. Tälläisestä ei tule normaalia seurustelua koskaan.

Pettyneitä naisia sitäkin enemmän joka taas näkyy sitten naisessa negatiivisesti.

Vierailija
48/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että nyt en sitten ole tarpeeksi naisellinenkaan. En oikein tiedä, että pitäisikö tässä nyt olla imarreltu vai loukkaantunut, että oma elämä on niinkin jännittävää, kuin huono provo. 

No ilmankos menee parisuhderintamalla niin vahvasti, kun olen niin miehekäs könsikäs. Sen kyllä joku voisi minulle kertoa, että miten ne naiset sitten kirjoittaa? Olisko pitänyt laittaa enemmän hymiöitä ja sydämiä? :) :) <3 Joku sukupuolentutkija voisi ottaa tästä ihan nakin.

Riittäisi jos tietäisit jotain naisen fysiologiasta.

Vierailija
49/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

romanssihan meni juuri niin kuin mies halusi.

Kyseessä oli kylläkin hyväksikäyttöä harrastava häntäheikki, eli pinppiriippuvainen betavässykkä.

Pinppiriippuvainen? 😂

Voi giisus miehet voi kyllä oikeastikin olla niinkin yksinkertaisia. Et menettänyt muuta kuin ne karvat. Äläkä ajele niitä miesten vuoksi. Katselkoot sitä por.noa.

Vierailija
50/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tulee joskus tuollainen mietintävaihe kun pitäisi olla jotain mieltä. Voivat aivan hyvin alkaa jänistää siinäkin kohdassa, kun sinusta tykkäisikin. Anna aikaa, muuta et oikein voi.

Ja btw, minäkin olen maalta ja käyn kuumana erityisen helposti sellaisiin, jotka vääntää samaa murretta. Siinä on jotain etäisen tuttua ja lutusta.

Vierailija
51/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

romanssihan meni juuri niin kuin mies halusi.

Mistä tiedät mitä mies halusi? Jos seksiä yhden ainoan kerran, niin miksi nähdä vaivaa sen eteen noin paljon?

Vierailija
52/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin se menee, että mies voi antaa kuvan epätoivoisesta luuserista, mutta ei nainen.

Jos nainen "ahdistelee" miestä joka ei ole hänestä kiinnostunut antaa kyllä epätoivoisen kuvan.

Vierailija
53/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskottava aloitus. Näitä tarinoita on kuullut ystävä naisilta.

Juuri tämän vuoksi karsastan näitä tinderi juttuja.

Kiitos aloituksesta, antoi taas voimaa elää selibaatissa loppuelämä.

Vierailija
55/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vastasi viestiini! Olen taas onneni kukkuloilla ja elämä on ihanaa! 

-AP, edelleen nainen.

Vierailija
56/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah.. pian taas toisin. Ehkä tämä oli provo sittenkin. No onnea on-Off vatkuliin.

Vierailija
57/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
58/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi miehenä näköjään vastaavasti, useamman kerran näin erästä naista Tosin seksiä ei ollut, halusin edetä miten nainen kokee parhaaksi. Ehdin itse jo ihastua, mutta ilmeisesti nainen ei sitten kokenut samoin :/

Syö kyllä aina niin sisältä nämä pettymykset.

M36

Vierailija
59/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tietysti myöhäistä, mutta mitä luulet: jos olisit etukäteen sanonut miehelle, että seksiä tuskin tulee olemaan, olisiko hän edes tullut luoksesi viikonlopuksi?

Omasta mielestäni tämä on hyvä tapa karsia häntäheikit potentiaalisista kumppaniehdokkaista.

TÄMÄ on oikein hyvä idea!

Vierailija
60/65 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi viestiin. Koitan nyt hillitä itseni, etten laita mitään hävyttömiä viestejä. Koitan olla siveä, niin kuin hyvän naisen kuuluukin. Hyvät yöt laitan, mutta siihen jää.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi