Mies lähti viihteelle, ja esitin toiveen siitä, että hän tulisi kotiin jo kohtuullisen aikaisin.
Onko se väärin? Minä nimittäin loukkaannuin siitä, että hän vain lähti sanomatta asiaan juuta tai jaata.
Yleensä hän tulee kotiin vasta neljän jälkeen, ja siitä olen pahoillani, koska en ymmärrä miksi siellä baarissa pitää olla loppuun saakka. Itse tulen kotiin viimeistään kahdelta. :(
Kommentit (17)
kotona. Minua rassaa, että hänellä on pokeria olla kaupungilla neljään saakka, kun itse tulen nimenomaan velvollisuudentunnosta kotiin niin aikaisin kun se suinkin on mahdollista. vittu, että ärsyttää!!! ap
jos olet noin herkkä niin miten olet ajatellut hoitaa asian kun lapset haluaa murrosikäisnä tulla kotiin vasta yöllä?
teillä taitais olla katastrofi jos mies tekis vuoro tai yötyötä ;-))))))
Ap, olet uskomaton.... ei voi muuta sanoa!
eipä ole ihme että miehistä tulee pettäviä sikoja jos akka narisee jo myöhäisestä kotiutumisesta!
Kyllä muakin ahdistaisi jos pitäis olla aina kellon kanssa liikenteessä ja lähteä baarista kotiin kun meno on parhaimmillaan. Minä kyllä tulen kotiin kun siltä tuntuu ja samoin mies, ennen hesaria kuitenkin ;-)
enemmän teitä rakastavat ja kunnioittavat. Ja jos eivät, eivät ole sitä koskaan tehneetkään.
jotenkin mulle ei nyt uppoa tuommoinen " minä en ymmärrä" -argumentointi.. et varmaan ymmärrä montaa muutakaan asiaa, mutta mitäs se taas tähän kuuluu?
ei kai miehesikään valita että " rouva tulee aina jo kahdelta baarista kotiin, minä en ymmärrä miksei se voi olla neljään kun minäkin kerta aina olen" ?
joo, tietysti on kurjaa jos jostain ihan oikeasta syystä (muu kuin " minä en ymmärrä" ) pyydät mieheltä jotain ja hän vaan tuhisee. mutta ihan oikeasti kannattaa katsella asioita joskus väöhän sieltä toisenkin näkövinkkelistä. eikä aina oo pakko erikseen " ymmärtää" , sitä voi ihan vaan uskoa jos toinen sanoo vaikka että tykkää olla pilkkuun saakka.
Aikaisemmin en pystynyt nukkumaan jos mies oli viihteellä, nyt olen psyykannut itseni niin, että nukun normaalisti, joten mun puolesta mies saa tulla milloin vaan klo 00-07. Yleensä tulee viim. klo 04 ja vauvan synnyttyä ei ole käynyt missään.
Aina kun lähti, ei koskaan tullut kotiin sillai kivasti ajoissa, aina hyvin paljon myöhään pilkun jälkeen ja aina ihan änkyräkännissä.. Mä en vain yksinkertaisesti saanut unta kun se oli pois.. En koskaan. Moni ihmetteli ja ihmettelee vieläkin kuinka erilainen olen nykyisen mieheni kanssa. Hänen kanssaan ei haittaa jos tulee myöhäänkin, kuhan aamulla on paikalla kun herään. Älä pyydä tulemaan ajoissa, miehille tulee kahlittu olo ja siinä hauskuuden huumassa eivät katsele kelloa. Sitten kun katsovat, huomaavat että onkin jo niin paljon ja jos olet aina kovin loukkaantunut myöhäisyydestä, pitkittää hän kotiintuloa pelkästään ajatuksella sinusta.
Ikävältä kuin se kuullostaakin.. Sama tulla sitten ihan loppumyöhään jos olen jo myöhässä joka tapauksessa.. Koita mielummin tehdä hänelle jotain ökykivaa ja jopa hellitellä oikein urakalla että hän jää baariin lähtiessään sinua miettimään ja usko pois, jos on oikein kivaa ennen lähtöä, haluaa hän kotiin aiemmin.. ;)
ulos, meillä molemmat saavat olla niin pitkään kuin huvittaa. Joskus neljään, joskus tullaan jo puolilta öin kotiin.
Ja jos sinä haluat tulla kotiin aiemmin, et kai oleta, että muut tulevat samaan aikaan??
ÄLÄ OLE MARTTA!
jo koti kutsumaan, niin sitten siellä baarissa on jotain meneillään. Kyllä työssäkäyvän ihmisen yllättää väsy, terve järki ja oman kullan kainalon kaipaus jo hyvissä ajoin. Näin ajattelen ainakin minä!
jos mies on viihteellä. Jotenkin sitä on vaan niin tottunut, että se toinen on aina vieressä. Mutta eipä tuo siellä viihteellä olekaan yleensä ilman mua. Yhdessä ollaan ehkä n. 2-4 kertaa vuodessa ja erikseen 1-2 kertaa... eli melko harvoin.
Tarkoitin vain että älä sitten joka kerta loukkaannu jos ei tule, silloin miestäsi haluttaa tulla vähemmän kotiin. Äläkä soita kesken baari-iltaa miehelle..
Vierailija:
jo koti kutsumaan, niin sitten siellä baarissa on jotain meneillään. Kyllä työssäkäyvän ihmisen yllättää väsy, terve järki ja oman kullan kainalon kaipaus jo hyvissä ajoin. Näin ajattelen ainakin minä!
ja tuo terve järki-kohta mua nyt hiukan hämmentää.. tietenkään en tiedä minkälaisissa baareissa te käytte, mutta niissä joista minulla on kokemusta ei ala kahden jälkeen tapahtua yhtään mitään sen erikoisempaa. meinaan että vaunut eivät muutu kurpitsaksi tai lakeijat hiiriksi tai mitään.
mielummin anna tulla kun haluaa. voithan lähtiessä huikata hauskaa iltaa ja lisätä siihen että nähdään yöllä kun kuitenklin olet jalkeilla tai sitten viimeistään aamulla.
Mutta meillä pointtina on se, että tulee mihin aikaan tahansa kotiin, niin seuraavana päivänä ollaan lapsenhoitokunnossa eikä maata sängyssä krapuloissa iltaan asti. Ja mihinkään jatkoille ei tarvitse lähteä, se riittää että on baarissa neljään asti. Ja piste.
meillä ainakin nukutaan öisin ja se joka on viihteellä saa tulla kun tulee, kunhan tulee ennen aamua.