Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kiinnostuvat minusta vain rahani takia.

Vierailija
10.10.2018 |

Olen 53 vuotias suht. mitäänsanomattoman näköinen kalju mies, tiedätte kyllä.
En siis ravintoloissa tms. liikkuessani herätä mitään mielenkiintoa naisissa.
Erittäin paljon erilaisissa paikoissa siis on tullut kokeiltua viehätysvoimaansa. Ravintoloiden lisäksi nettitreffeillä, urheiluharrastuksissa, kaupoissa, kirjastoissa. Yrittämisestä ei ole jäänyt kiinni ja tämä ei tarkoita, että jollakin tavalla yliyrittäisin. Se vaan on niin, että suomalainen nainen kiinnostuu ensin ulkonäöstä tai rahasta, kumpi noista sitten täyttyykään.

Olen useasti ihan huvikseni "testannut" asian. Olen jossain vaiheessa kertonut asian todellisen laidan "ohimennen". Hyvänen aika mikä vaikutus tällä on useisiin naisiin. Heidän silmissään on syttynyt oikeastaan välittömästi jopa kiihko minua kohtaan ja halu ehdottomasti tutustua minuun paremmin ja haluttu tavata jatkossakin. No, jos aina muuten jään ilman, niin miksi minä en sitten käyttäisi tuota hyväkseni.

Onneksi tuli aikoinaan lähdettyä alalle, jolla nyt olen ja jolla olen saanut kartutettua suomen oloissa jopa ihan mittavan omaisuuden. Kyllähän sitä ihmiset vähän katselee, että onpa siinäkin tavallinen mies saanut kauniin naisen kainaloonsa. Nautitaan sitten, ei kait se keneltäkään ole pois. Harmittaa tietysti sisimmässä, kuinka pinnallisia ihmiset ovat. Itselleni kyllä kelpaisi ihan "tavallinen" suomalainen nainen, joka oikeasti rakastuisi minuun ilman omaisuuttanikin, mutta ei kun ei.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu selvästi olevan aika arka aihe naisille. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?

Niitä, jotka väittävät ettei miehen varallisuudella ole juurikaan merkitystä parinvalinnassa, pidän auttamatta hieman lapsellisina, tekopyhinä tai muuten vaan kykenemättöminä tarkkailemaan objektiivisesti ympäröivää maailmaa.

Se, että juuri SINÄ koet varallisuuden merkityksettömäksi ei tietenkään tarkoita sitä että kyseistä ilmiötä ei olisi ollenkaan olemassa.

Kuka on väittänyt, ettei varallisuutta ole olemassa? 🤔

Vierailija
102/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot olevasi varakas, jos siitä on haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu selvästi olevan aika arka aihe naisille. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?

Niitä, jotka väittävät ettei miehen varallisuudella ole juurikaan merkitystä parinvalinnassa, pidän auttamatta hieman lapsellisina, tekopyhinä tai muuten vaan kykenemättöminä tarkkailemaan objektiivisesti ympäröivää maailmaa.

Se, että juuri SINÄ koet varallisuuden merkityksettömäksi ei tietenkään tarkoita sitä että kyseistä ilmiötä ei olisi ollenkaan olemassa.

Naiset eivät jaksa väitellä = menivät hiljaisiksi, kun lyötiin "faktat" pöytään

Naiset jaksavat yrittää vääntää = osui arkaan paikkaan

aivan sama miten teidän kanssanne toimii, aina te kuvittelette olevanne keskustelun voittajia.

Vierailija
104/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse en ole varakas mutta pärjään kun en tuhlaile. En ole koskaan huomannut, että naisiin vaikuttaisi jotenkin vähäisten rahojeni tai pienen palkkani määrä. Ehkä olen sitten kohdannut vain fiksuhkoja naisia, en tiedä. Luulisin että tavallinen mukava nainen arvostaa luotettavuutta, juttelukykyä ja hiukan yleissivistystä omaavaa miestä, joka ottaa toisetkin huomioon. Jos nainen juoksee vain rahan ja omaisuuden perässä, kannattaako sellaiselle naiselle tuhlata aikaansa?

Vierailija
105/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihastunut köyhiin, mutta mukaviin miehiin.

Tekstin perusteella ap vaikuttaa vähän naisvihaajalta ja ikävältä luonteelta, joten hyvä, että hänellä on edes sitä rahaa.

Minulla käy yleensä niin, että nainen on niin kauan kiinnostunut kun selviää, että en omista asuntoa ja asun vuokralla. Naiset haluaa menestyneen miehen. Nykyään kerron asian aika nopeasti niin ei hukata kummankaan aikaa.

Vierailija
106/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parhaillaan todella ihastunut ikäiseesi puolikaljuun mieheen, ulkonäkö ei haittaa enkä pidä häntä rumana.

Sääli vaan kun hän ei ole ihastunut minuun...

Kenenkään rahat ei kiinnosta.

Vierailija
107/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän auttamatta sinua lapsellisena, tekopyhänä, muuten VAIN kykenemättömänä tarkkailemaan objektiivisesti ympäröivää maailmaa ja lisäksi äärimmäisen tyhmänä. Jos vastaat tähän jotain, se osoittaa että se koira älähti johon kalikka kalahti. Jos et vastaa tähän, vaitiolo on myöntymisen merkki.

Vakavasti puhuen: en tajua ihmisiä, jotka jaksavat ällistellä sitä että ihmiset ärsyyntyvät ärsyttämisestä. Varsinkin netissä.

Vierailija
108/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Naisena voin suoraan sanoa, että mulle kalju ei kyllä käy. Oli rahaa vaikka miljoonia.

Vierailija
109/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihastunut köyhiin, mutta mukaviin miehiin.

Tekstin perusteella ap vaikuttaa vähän naisvihaajalta ja ikävältä luonteelta, joten hyvä, että hänellä on edes sitä rahaa.

Ei vaikuta naisvihaajalta.

Vierailija
110/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tämä nyt ole ihan hyvä asia? Jos ketään ei raha kiinnostaisi, ei Ap saisi naista ollenkaan. Onhan niitä niin hyviä naisia vaikka kuinka paljon, joille ei tarpeeksi hyvää ukkoa löydy mistään. Joillekkin se shoppailu ja matkustelu yms on vain oikeasti tärkeä osa elämää, ja ihannekumppani jonka kanssa elää, on mies joka tämän mahdollistaa.

Vierailija
111/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin minäkin luonnonoikku, kun mua ei kiinnosta mieheni rahat. Tienaa keskimäärin 3x enemmän kuin minä,  mutta mitä minä kostun toisen tilipussista, jos kummallakin on omat rahat ja maksetaan omat menot? Eipä hänen tulot ja menot mulle kuulu vielä näin 20 vuoden jälkeenkään.

Mulla ei olisi sydäntä seurustella miehen kanssa pelkästään tilipussin tai ulkoisen habituksen perusteella, mutta kai se sitten on tämä nykyinen kulttuuri sellainen. Toisaalta olen huomannut sen, että mies kyllä herkästi tuo tilipussin sisällönsä esille. Koitti viime kesänäkin minua eräs herra ostaa rahalla, vaikka tiesi minun olevan pitkässä parisuhteessa. Jatkuvasti toi rahatilanteensa esille ja osti heti sen, mistä tyttökavereiden kanssa puhuin haaveilevani, mm. parinsadan euron rannekellon. Empä ottanut vastaan ja suuttui, todella ahdistava tapaus.

Toki sitten on aina näitä, jotka tarttuu siihen lompakon paksuuteen. Silloin on turha kuitenkaan valittaa, että nainen kiinnostuu vain rahasta, jos sitä itse antaa seteleiden tursuta taskuista. Ja jos ei ns. kelpaa ilman rahaa, kannattaa ehkä tutkiskella itseään, että onko vaikka naamani aina nyrpeä ja sillä ihmiset kaikkoavat. Toisaalta jos itselle on ok että nainen on vain rahasta, väliäkö sillä sitten millä tavalla se edustusvaimo pysyy vierellä.

En kuitenkaan käsitä niitä ihmisiä, jotka tyytyy siihen mitä saa. Kenenkään ei ole pakko olla kenenkään kanssa, puhui siinä raha tai ei.

Vierailija
112/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Naisena voin suoraan sanoa, että mulle kalju ei kyllä käy. Oli rahaa vaikka miljoonia.

Et voi sitten hankkia lapsia. Ei ne partalapsetkaan synny karvaisina.

Vierailija
113/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parhaillaan todella ihastunut ikäiseesi puolikaljuun mieheen, ulkonäkö ei haittaa enkä pidä häntä rumana.

Sääli vaan kun hän ei ole ihastunut minuun...

Kenenkään rahat ei kiinnosta.

Täällä ihmeteltiin naisten taipumusta selitellä elämäänsä ja tekemisiään aloittajalle, jonka teksti huokuu vihamielisyyttä naisia kohtaan. Kun nyt saimme paikalle yhden selittelijän, voitko vähän avata miksi teet niin?

Vierailija
114/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vissiin minäkin luonnonoikku, kun mua ei kiinnosta mieheni rahat. Tienaa keskimäärin 3x enemmän kuin minä,  mutta mitä minä kostun toisen tilipussista, jos kummallakin on omat rahat ja maksetaan omat menot? Eipä hänen tulot ja menot mulle kuulu vielä näin 20 vuoden jälkeenkään.

Mulla ei olisi sydäntä seurustella miehen kanssa pelkästään tilipussin tai ulkoisen habituksen perusteella, mutta kai se sitten on tämä nykyinen kulttuuri sellainen. Toisaalta olen huomannut sen, että mies kyllä herkästi tuo tilipussin sisällönsä esille. Koitti viime kesänäkin minua eräs herra ostaa rahalla, vaikka tiesi minun olevan pitkässä parisuhteessa. Jatkuvasti toi rahatilanteensa esille ja osti heti sen, mistä tyttökavereiden kanssa puhuin haaveilevani, mm. parinsadan euron rannekellon. Empä ottanut vastaan ja suuttui, todella ahdistava tapaus.

Toki sitten on aina näitä, jotka tarttuu siihen lompakon paksuuteen. Silloin on turha kuitenkaan valittaa, että nainen kiinnostuu vain rahasta, jos sitä itse antaa seteleiden tursuta taskuista. Ja jos ei ns. kelpaa ilman rahaa, kannattaa ehkä tutkiskella itseään, että onko vaikka naamani aina nyrpeä ja sillä ihmiset kaikkoavat. Toisaalta jos itselle on ok että nainen on vain rahasta, väliäkö sillä sitten millä tavalla se edustusvaimo pysyy vierellä.

En kuitenkaan käsitä niitä ihmisiä, jotka tyytyy siihen mitä saa. Kenenkään ei ole pakko olla kenenkään kanssa, puhui siinä raha tai ei.

Et ole luonnonoikku. Olet vain naistenvihaaja tai ainakin halveksija. Et ole millään tavalla poikkeuksellinen etkä erityinen "tässä nykyisessä kulttuurissa". Itsenäisiä naisia on valtava enemmistö.

Vierailija
115/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle merkitsee miehessä ulkonäkö rahoja enemmän. Oletuksena tietysti, että molemmilla olisi luonne kunnossa. Tottakai komea ulkonäkö vetää naisia puoleensa. Jos pitäisi valita, kallistuisin komeaan tietysti paljon mieluummin kuin epämiellyttävään, suuren rahapussin haltijaan. Raha ei tuo onnea.

Vierailija
116/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Niin, itse en ole varakas mutta pärjään kun en tuhlaile. En ole koskaan huomannut, että naisiin vaikuttaisi jotenkin vähäisten rahojeni tai pienen palkkani määrä. Ehkä olen sitten kohdannut vain fiksuhkoja naisia, en tiedä. Luulisin että tavallinen mukava nainen arvostaa luotettavuutta, juttelukykyä ja hiukan yleissivistystä omaavaa miestä, joka ottaa toisetkin huomioon. Jos nainen juoksee vain rahan ja omaisuuden perässä, kannattaako sellaiselle naiselle tuhlata aikaansa?

Kertoisitko, miksi se että naiseen ei vaikuta palkkasi määrä, tekee hänestä "fiksuhkon"? Miksi se on erityisesti mainittava asia eikä normi?

Laitoit tuonne heiton "en tiedä" millä yleensä sanoudutaan irti kaikesta mitä juuri itse sanoi. Kommentillasi vahvistit kuitenkin taas stereotypiaa siitä, että naisessa on oltava jotain ihan erityistä jos hän ei ole miehen rahojen perässä. Samanlaisia stereotypiaa vahvistavia kommentteja on tullut naisilta tässä ketjussa. Se on ikävää katsottavaa. Nykyajan sovinismia, johon syyllistyvät molemmat sukupuolet.

Vierailija
117/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä itsekin pidät rahasta, niin miksi naiset eivät saisi pitää rahasta? Ja ei, sillä ei ole mitään merkitystä, tienaako rahat itse vai saako ne joltain muulta. Tuskin nimittäin sinäkään kieltäytyisit mittavasta perinnöstä tai yllättävästä rahalahjoituksesta. 

Vierailija
118/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

Kertoisitko, miksi se että naiseen ei vaikuta palkkasi määrä, tekee hänestä "fiksuhkon"? Miksi se on erityisesti mainittava asia eikä normi?

Laitoit tuonne heiton "en tiedä" millä yleensä sanoudutaan irti kaikesta mitä juuri itse sanoi. Kommentillasi vahvistit kuitenkin taas stereotypiaa siitä, että naisessa on oltava jotain ihan erityistä jos hän ei ole miehen rahojen perässä. Samanlaisia stereotypiaa vahvistavia kommentteja on tullut naisilta tässä ketjussa. Se on ikävää katsottavaa. Nykyajan sovinismia, johon syyllistyvät molemmat sukupuolet.

Tykkäät saivarrella sanoilla, mutta en nyt jaksa lähteä moiseen. Kysyn edelleen, miksi ihmeessä olisin naisen kanssa, joka on kiinnostunut suurelta osin vain rahoistani? Mielestäni fiksu nainen ei juokse rahan perässä, eikä sen puoleen fiksu mieskään. Sinulle raha on jonkunlainen statussymboli tai pilinjatke ja olkoon. Ei se minun elämääni sotke.

Vierailija
119/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ikäisesi mitäänsanomattoman näköinen nainen ei saa miestä edes rahalla. Joten sulla on vielä asiat oikein hyvin.

Vierailija
120/137 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aihe olisi ollut itseassa paljon mielenkiintoisempi, jos aloitus olisi käännetty johonkin toisenlaiseen muotoon, esimerkiksi: "Oletko ollut kiinnostunut toisesta vain rahan takia?" taikka "tunnetko ihmisiä, jotka ovat yhdessä vain puolison tulojen vuoksi". Ihan mukavasti olisi saattanut keskustelu edetä, ellei aloitus olisi heti syyllistävä ja naistrollin kirjoittama.

Nyt vain muut trollit ja tosissaan ottavat nusasevat pilkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi