Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei lämpene, mutten haluaisi luovuttaa

Vierailija
09.10.2018 |

Tapasin naisen Tinderin kautta kesällä. Käytiin yksillä treffeillä ja ihastuin vähän. Ennen tapaamista olimme viestitelleet syvällisiä whatsapissa. Kuitenkin tämän tapaamisemme jälkeen nainen muuttui etäiseksi. Sanoi, ettei nyt pysty suhteeseen ja että häntä ahdistaa.
Kysyin, voitaisiinko vielä kuitenkin pysyä yhteyksissä ja hän suostui.
Naisen kanssa on mukavaa jutella ja tunnen yhteyttä häneen. Olen koittanut kysellä josko nähtäisiin vielä ja sanonut jopa suoraan etten aio vielä luovuttaa hänen suhteensa.
Tähän hän vain aina vastaa, että olen todella mukava muttei hän ole valmis suhteeseen. Kehottaa mua tutustumaan muihin ja ettei halua satuttaa mua jne. Mitä tää tarkottaa, eikö hän vain ole valmis juuri mun kanssa vai mitä?
Olen koittanut saada naista avaamaan asiaa, mutta ei.

Nainen on 25 ja minä 31 jos sillä on merkitystä.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä roikkuu palstan neitsyt-sintti. Ikineitsyt, omasta syystään.

Minullakin kokemus roikkujasta. Teki vain sen, että menetti mun silmissä kaiken kiinnostavuuden, ennen roikkumista sentään kunnioitin tyyppiä.

Vierailija
102/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä roikkuu palstan neitsyt-sintti. Ikineitsyt, omasta syystään.

Minullakin kokemus roikkujasta. Teki vain sen, että menetti mun silmissä kaiken kiinnostavuuden, ennen roikkumista sentään kunnioitin tyyppiä.

Kyllä säkin Ikineitsyt jonkun löydät, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin mahis, että naisen edellinen suhde on ollut traumaattinen.

Tämä onkin veemäinen juttu. Näistä ei yleensä synny, kuin ongelmia.

Vierailija
104/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt suoraa, että menikö mahkut hermoilusi takia? Osoitat, että pystyt viileän objektiivisesti arvioimaan pikku puutteitasi ja toteat tyynesti, että harmi homma jos näin kävi.

Ei mene mahkut hermoilulla eikä edes konkreettisella mokailulla, kun kemiaa on, mies on oikea ja/tai naiselle mieleinen.

Vierailija
105/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aikalailla sama mitä nainen tekee. Jos yrittää olla kohtelias ja säästää miehen kasvot, saa haukut eikä mies edes usko. Jos sanoo asiallisesti mutta varmasti saa haukut eikä mies edelleenkään usko. Jos sanoo tylysti mies uskoo ja nainen saa haukut.

Mies saa pakit, mutta nainen onnistuu silti selittelemään itsensä uhriksi. Hyvin te vedätte, mamma! 😂

Mies epäselvistä eli liian kohteliaista pakeista huolimatta yhä roikkuu niin kyllä ko. nainen on sillon tyrkkymiehen tyrkkyilyn uhri.

Jaa, että pakkien saaminen tekee miehestä jopa uhrin?!? Voi kiesus mitä mielenvikaisuutta.

Mielestäsi naisen kuin naisen tulee vasten omaa tahtoaan ja itsemääräämisoikeuttaan kiinnostua miehestä kuin miehestä, joka hänestä sattuu kiinnostumaan (vaikka pinnallisesti haaremityyliin ja tietysti myös antaa vaikkei itse halua!), ettei vain herkästä pikkupojasta tule uhria?!?

Vierailija
106/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole sinusta kiinnostunut eikä jostain syystä pysty sanomaan sitä ihan niin suoraan, kuin pitäisi ja jättää sinut roikkumaan. Juu olet ihan kiva hänestä, mutta ei koe, että teillä tulisi olemaan mitään kaveruutta kummempaa.

Minusta tuossa oli kyllä aika suoraan sanottu, että ei kiinnosta, mutta ap ilmeisesti ei osaa lukea rivien välistä. Ihmiset eivät halua olla epäkohteliaita, eivät edes naiset, joten he ilmaisevat sen näin epäsuorasti.

Jos nainen olisi kiinnostunut, hän kyllä kertoisi ja ilmaisisi sen.

Entäs sitten, jos nainen pitää yhteyttä, kertoo elämästään ja haluaa silloin tällöin tavata tällaista roikkumaan jätettyä miestä?

Sitä kutsutaan ystävyydeksi. Autisteille täysin tuntematon käsite, ymmärrän.

Ottajia kuitenkin riittäisi ihan jonoksi asti ja silti nainen haluaa tapailla jotain autistia?

Autisti. Ei. Vaan. Tajua. Ystävyyttä. :D

Vierailija
107/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vain ja ainoastaan omalta kohdaltani, mutta sen verran elämää jo nähneenä ja kokeneena uskon tämän olevan hyvinkin monen naisen kohdalla näin; epätoivoisesti roikkuva mies työntää aina vain enemmän pois luotaan. Riippuminen ahdistaa ja herättää negatiivisia tunteita.

Anna olla. Opettele hyväksymään että ei on ei vaikka sen voissa paistaisi. Kyseessä ei ole maailman ainoa nainen mutta ne muut menee sivu suun kun roikut yhdessä saavuttamattomassa.

Ei ketä hyvänsä kohtaan herää tunteita, joten kukaan ei mene ohi, vaikka ap odottelisikin, mikäli nimenomaan tämä nainen herätti jotain kaunista ja hänelle tärkeää hänessä. Ja kiinnostus ei ole sama asia kuin pahuus, paitsi ehkä teille.

Pakko se on vaan päästä yli tai ainakin antaa olla (mahd. pakkomielteestään huolimatta), koska yksipuolisella kiinnostuksella ei luoda saati ylläpidetä toimivaa ja tervettä parisuhdetta.

Vierailija
108/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä naiselle dickpic ja saatteena teksti vien tämän laatumakkaran jonkun toisen kaluttavaksi. Ja sitten unohdat nirson hu*sun. Plenty of fish in the sea.

Ah, miesten logiikka. Nainen joka ei anna on hu*su.

Se logiikka toimii, koska jos nainen ei anna sinulle se antaa jollekulle toiselle. Vai oletko viime aikoina tavannut kovinkaan montaa selibaatissa elävää siveää suomineitoa?

Ja todennäköisesti ne miehet, joista minä olen ollut yksipuolisesti kiinnostunut, antavat laatumakkaraansa jollekulle muulle naiselle vaikkei minulle annakaan. Olisiko sinulla ehdottaa jotain vastaavaa termiä heille? Millä halveksivalla sanalla mielestäsi olisi hyvä alkaa kutsua sellaisia miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita kaikista maailman naisista ja ilmaisevat kiinnostuksen puutteensa asiallisesti ja ystävällisesti?

Vierailija
109/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole sinusta kiinnostunut eikä jostain syystä pysty sanomaan sitä ihan niin suoraan, kuin pitäisi ja jättää sinut roikkumaan. Juu olet ihan kiva hänestä, mutta ei koe, että teillä tulisi olemaan mitään kaveruutta kummempaa.

Minusta tuossa oli kyllä aika suoraan sanottu, että ei kiinnosta, mutta ap ilmeisesti ei osaa lukea rivien välistä. Ihmiset eivät halua olla epäkohteliaita, eivät edes naiset, joten he ilmaisevat sen näin epäsuorasti.

Jos nainen olisi kiinnostunut, hän kyllä kertoisi ja ilmaisisi sen.

Entäs sitten, jos nainen pitää yhteyttä, kertoo elämästään ja haluaa silloin tällöin tavata tällaista roikkumaan jätettyä miestä?

Sitä kutsutaan ystävyydeksi. Autisteille täysin tuntematon käsite, ymmärrän.

Ottajia kuitenkin riittäisi ihan jonoksi asti ja silti nainen haluaa tapailla jotain autistia?

Naisen oma asia, ei kuulu millään tavalla sinulle eikä muille!

Vierailija
110/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut yhtä naista nyt parin viikon aikana 5 kertaa. Mitään fyysistä ei ole ollut. En kyllä saa oikein hänestä selvää onko kiinnostunut vai ei. Toisaalta ihmettelen miksi haluaa silti tavata. No ehkä se vielä selviää.

No, heitän tällaisen radikaalin ehdotuksen, että mitä jos vaikka puhuisitte siitä, saako kumpikaan tuosta tapailusta mitään irti. Ehkä hän saa sinusta yhtä huonosti selvää.

Kyllä minä olen sen osoittanut ja sanonutkin.

Vierailija
111/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa vielä elää vapaana ja sinusta saa perheen perustamisfiilikset.

Vierailija
112/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuskin edes haluavat ystävyyttä naisen kanssa ilman seksiä. Sosiaalisesti kehittymättömiä kun ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi