Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei lämpene, mutten haluaisi luovuttaa

Vierailija
09.10.2018 |

Tapasin naisen Tinderin kautta kesällä. Käytiin yksillä treffeillä ja ihastuin vähän. Ennen tapaamista olimme viestitelleet syvällisiä whatsapissa. Kuitenkin tämän tapaamisemme jälkeen nainen muuttui etäiseksi. Sanoi, ettei nyt pysty suhteeseen ja että häntä ahdistaa.
Kysyin, voitaisiinko vielä kuitenkin pysyä yhteyksissä ja hän suostui.
Naisen kanssa on mukavaa jutella ja tunnen yhteyttä häneen. Olen koittanut kysellä josko nähtäisiin vielä ja sanonut jopa suoraan etten aio vielä luovuttaa hänen suhteensa.
Tähän hän vain aina vastaa, että olen todella mukava muttei hän ole valmis suhteeseen. Kehottaa mua tutustumaan muihin ja ettei halua satuttaa mua jne. Mitä tää tarkottaa, eikö hän vain ole valmis juuri mun kanssa vai mitä?
Olen koittanut saada naista avaamaan asiaa, mutta ei.

Nainen on 25 ja minä 31 jos sillä on merkitystä.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä perustella.

Sanoo miten asiat menee, ei perustele.

Jokaiselle perustelulle on vastaperustelunsa, jos ei halua ikuista vääntöä ilmoittaa että joo nyt ei napannut ja jättää siihen.

Vierailija
82/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut sittemin todella tylyksi ja töykeäksi ihastuneita miehiä kohtaan. Niin moni muukin nainen. Siitä tuleekin sitten miehiltä valitus, että miksi naiset ovat niin tylyjä miehiä kohtaan.

Olen itsekin kuulemma nykyään tyly, ylimielinen k*sipää. Mutta minkäs teet, kun minkäänlaista ystävällistä torjuntaa ei oteta torjuntana.

Ehkä sun kannattaisi harjoitella asiaa? Varmasti löytyy jokin välimaasto tuon ystävällisen kiertelyn ja ylimielisen kusipäisyyden väliltä.

Olen sanonut suoraan ja perustellut monen monta kertaa, vaikka mielestäni tällaista kiinnostusasiaa ei edes pitäisi joutua perustelemaan. Mutta monille miehille ei näytä riittävän se, että ei kiinnosta. Pitäisi olla jokin oikea syy.

Joo, eikä oikea syykään välttämättä kelpaa, jestas mikä parku siitä sitten syntyy. Olisiko ap mielellään kuullut sen oikean syyn jonkun ympäripyöreän "kemiat ei kohtaa, en ole valmis suhteeseen" -lätinän sijaan? "Tapasimme ja ulkonäkösi ei miellyttänyt, keskustelutaitosi ei vakuuttanut, huomasin ettei meillä ole romanttisessa mielessä tulevaisuutta" jne. Koska tapaamisen jälkeen naisen mieli muuttui, niin se, ettei hän ole valmis suhteeseen, tarkoittaa juurikin sitä, että hän ei halua suhdetta ap:n kanssa.

Toki nainen olisi voinut olla paljon suorempi, mutta aina sekään ei tosiaan näiden sinnikkäiden herrojen kohdalla auta. Siihenkin voi joidenkin olla vaikea vastata kieltävästi, jos toinen ehdottaa ap:n tapaan, että voidaanko silti olla vielä yhteyksissä (vaikka oikeasti ajattelee, että miksi ihmeessä pitäisi olla...) Joillekin pitää vaan todeta asiat tylysti, jotta ei tuhlata kummankaan aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuulostaa siltä että kk-äiti on ryhtynyt parisuhdeasiantuntijaksi myös.

Joku häiriintynyt tässä ketjussa tosiaan riehuu ja poistattaa tosi paljon asiallisia viestejä, jotka ei itseä miellytä.

En ole poistattanut yhtäkään viestiä! Yhtä hyvin ap:n kohteena oleva nainen voi olla arka tms!

Vierailija
84/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nuorena myös kokemusta noista yksipuoleisesti ihastuneista miehistä. Yritin olla kohtelias, enkä tyrmännyt suoraan vaan juuri noilla kohteliailla tekosyillä, etten ole valmis muuhun kuin ystävyyteen jne. Yksi alkoi stalkkaamaan ja päösin lopulta eroon valehtelemalla, että harrastin juuri seksiä toisen miehen kanssa.

Yksi oli niin kiva kaveri, että sanoin, etten ole kiinnostunut mistään muusta, mutta kaverina olen mielellään. Luulin tehneeni asian täysin selväksi ja jatkettiin normaalia kaveruutta opiskelukaveriporukassa. Mies ei sitten ollutkaan näköjään oikea kaveri, kun suutahti ja laittoi välit poikki, kun ihastuin yhteen mieheen ja aloin tapailla sitä.

Olen oppinut sittemin todella tylyksi ja töykeäksi ihastuneita miehiä kohtaan. Niin moni muukin nainen. Siitä tuleekin sitten miehiltä valitus, että miksi naiset ovat niin tylyjä miehiä kohtaan.

Eihän ne edes ole olleet teihin oikeasti rakastuneita, jos ovat halunneet jatkaa ystävinä pkkien jälkeen.

Vierailija
85/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nuorena myös kokemusta noista yksipuoleisesti ihastuneista miehistä. Yritin olla kohtelias, enkä tyrmännyt suoraan vaan juuri noilla kohteliailla tekosyillä, etten ole valmis muuhun kuin ystävyyteen jne. Yksi alkoi stalkkaamaan ja päösin lopulta eroon valehtelemalla, että harrastin juuri seksiä toisen miehen kanssa.

Yksi oli niin kiva kaveri, että sanoin, etten ole kiinnostunut mistään muusta, mutta kaverina olen mielellään. Luulin tehneeni asian täysin selväksi ja jatkettiin normaalia kaveruutta opiskelukaveriporukassa. Mies ei sitten ollutkaan näköjään oikea kaveri, kun suutahti ja laittoi välit poikki, kun ihastuin yhteen mieheen ja aloin tapailla sitä.

Eihän ne edes ole olleet teihin oikeasti rakastuneita, jos ovat halunneet jatkaa ystävinä pkkien jälkeen.

No toivottavasti kukaan ei sentään yksipuolisesti ole rakastunut. Mutta yllättävän moni mies (miksei nainenkin) haluaa pakkien jälkeen pysytellä ystävinä eli selkeästi unelmoivat, että toisen silmät avautuvat hänen upeudelleen, kunhan jaksaa tehdä sinnikästä ja hyvää vaikutusta sieltä vaihtopenkiltä.

Vierailija
86/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti kukaan ei sentään yksipuolisesti ole rakastunut. Mutta yllättävän moni mies (miksei nainenkin) haluaa pakkien jälkeen pysytellä ystävinä eli selkeästi unelmoivat, että toisen silmät avautuvat hänen upeudelleen, kunhan jaksaa tehdä sinnikästä ja hyvää vaikutusta sieltä vaihtopenkiltä.

Ei maksa vaivaa.

Välit menee lopullisesti sitten kun tajuaa että on vaihdossa ikuisesti.

Vierailija
87/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikalailla sama mitä nainen tekee. Jos yrittää olla kohtelias ja säästää miehen kasvot, saa haukut eikä mies edes usko. Jos sanoo asiallisesti mutta varmasti saa haukut eikä mies edelleenkään usko. Jos sanoo tylysti mies uskoo ja nainen saa haukut.

Vierailija
88/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aikalailla sama mitä nainen tekee. Jos yrittää olla kohtelias ja säästää miehen kasvot, saa haukut eikä mies edes usko. Jos sanoo asiallisesti mutta varmasti saa haukut eikä mies edelleenkään usko. Jos sanoo tylysti mies uskoo ja nainen saa haukut.

Mies saa pakit, mutta nainen onnistuu silti selittelemään itsensä uhriksi. Hyvin te vedätte, mamma! 😂

Vierailija
89/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin mahis, että naisen edellinen suhde on ollut traumaattinen.

Ja sama meno voi jatkua nytkin...

Vierailija
90/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen siitä saa, että jättää miehen "roikkumaan"?

Jos eroon haluaa, niin eikö sen voisi sanoa?

Vierailija
91/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole sinusta kiinnostunut eikä jostain syystä pysty sanomaan sitä ihan niin suoraan, kuin pitäisi ja jättää sinut roikkumaan. Juu olet ihan kiva hänestä, mutta ei koe, että teillä tulisi olemaan mitään kaveruutta kummempaa.

Minusta tuossa oli kyllä aika suoraan sanottu, että ei kiinnosta, mutta ap ilmeisesti ei osaa lukea rivien välistä. Ihmiset eivät halua olla epäkohteliaita, eivät edes naiset, joten he ilmaisevat sen näin epäsuorasti.

Jos nainen olisi kiinnostunut, hän kyllä kertoisi ja ilmaisisi sen.

Entäs sitten, jos nainen pitää yhteyttä, kertoo elämästään ja haluaa silloin tällöin tavata tällaista roikkumaan jätettyä miestä?

Vierailija
92/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole sinusta kiinnostunut eikä jostain syystä pysty sanomaan sitä ihan niin suoraan, kuin pitäisi ja jättää sinut roikkumaan. Juu olet ihan kiva hänestä, mutta ei koe, että teillä tulisi olemaan mitään kaveruutta kummempaa.

Minusta tuossa oli kyllä aika suoraan sanottu, että ei kiinnosta, mutta ap ilmeisesti ei osaa lukea rivien välistä. Ihmiset eivät halua olla epäkohteliaita, eivät edes naiset, joten he ilmaisevat sen näin epäsuorasti.

Entäs sitten, jos nainen pitää yhteyttä, kertoo elämästään ja haluaa silloin tällöin tavata tällaista roikkumaan jätettyä miestä?

Sitä kutsutaan ystävyydeksi. Autisteille täysin tuntematon käsite, ymmärrän.

Vierailija
93/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon kutakuin noin kun ei vähääkään kiinnosta. Fiksumpi ilmaisu asialle "ei vähääkään kiinnosta, adios"

Vierailija
94/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta hankaloittaa se että on naisia ja miehiä jotka ovat oikeasti ystäviä, eikä kumpikaan halua seurustella. Näin naiset kuvittelevat että tämä harvinainen tilanne on mahdollinen. Ja kun he ovat selittäneet miehelle ettei seurustelu tule kysymykseen, ja mies ilmaisee halunsa olla edelleen naisen kanssa ystävä (naisen tätä kohteliaasti mahdollisesti kysyttyä), nainen kuvittelee että mies tarkoittaa sitä että haluaa olla ystävä.

Vierailija
95/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut yhtä naista nyt parin viikon aikana 5 kertaa. Mitään fyysistä ei ole ollut. En kyllä saa oikein hänestä selvää onko kiinnostunut vai ei. Toisaalta ihmettelen miksi haluaa silti tavata. No ehkä se vielä selviää.

Vierailija
96/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen siitä saa, että jättää miehen "roikkumaan"?

Jos eroon haluaa, niin eikö sen voisi sanoa?

Voi pyhä yksinkertaisuus. Se kyllä sanotaan, mutta sitä ei aina uskota. Ja miehet jäävät ihan itse sinne roikkumaan, kun eivät osaa luovuttaa, vaikka nainen sanoisi tai tekisi mitä. Kukaan nainen, jonka tiedän, ei kaipaa noita epätoivoisia hännystelijöitä peräänsä roikkumaan.

Vierailija
97/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottajia kuitenkin riittäisi ihan jonoksi asti ja silti nainen haluaa tapailla jotain autistia?

Vierailija
98/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä ystävyys on ystävyyttä puolin ja toisin, ei siinä kukaan ole roikkuja-osapuoli.

Vierailija
99/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut yhtä naista nyt parin viikon aikana 5 kertaa. Mitään fyysistä ei ole ollut. En kyllä saa oikein hänestä selvää onko kiinnostunut vai ei. Toisaalta ihmettelen miksi haluaa silti tavata. No ehkä se vielä selviää.

No, heitän tällaisen radikaalin ehdotuksen, että mitä jos vaikka puhuisitte siitä, saako kumpikaan tuosta tapailusta mitään irti. Ehkä hän saa sinusta yhtä huonosti selvää.

Vierailija
100/112 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä ystävyys on ystävyyttä puolin ja toisin, ei siinä kukaan ole roikkuja-osapuoli.

Ei niin, tietenkään, mutta sitten kun eräillä miehillä onkin yllättäen salattuja agendoja siellä ystävyyden taustalla ja toivomuksia jostain muusta. Se aiheuttaa pettymystä puolin ja toisin.

Äh, miksi ihmiset edes kommentoivat, jos ei ole hajuakaan siitä, mistä puhutaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän