Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea päätös edessä luodako täysillä uraa vaiko yrittää lasta ja jäädä vähäksi aikaa kotiin

Vierailija
09.10.2018 |

Olen kaikkien ihannoimassa ja tavoittelemassa asemassa, koska minulla on vakituinen hyväpalkkainen työ, lainaton talo ja olen taloudellisesti itsenäinen sekä omillaan toimeentuleva nainen. En jää mieheni kanssa alakynteen missään asiassa, mutta olemme siirtäneet vauvan hankintaa uran luomisen takia. Vauva pitäisi tehdä viiden vuoden sisällä ennen kuin on liian myöhäistä. Ottaisitteko riskin ja yrittäisitte vauvaa vai luopuisitteko perheidyllistä kokonaan? Me kummatkin haluamme vauvan, mutta tiedostamme ettei se välttämättä tapahdu helpolla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumminkin haluatte sen vauvan niin hankkikaa se. Jos et kumminkaan halua stressata asiasta niin jättäkää ehkäisy pois ja olkaa "tulee jos on tullakseen".

Vierailija
2/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette "antaisi tulla jos on tullakseen" eli jätätte vain ehkäisyn pois? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut täällä kyselemään ventovieraiden mielipiteitä pohdintasi tueksi, niin mitä ilmeisimmin et ole riittävän varma asiasta lasten hankintaa varten. Lapsi ei ole mikään lelu, joka palautetaan jos siihen kyllästyy.

Vierailija
4/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,... En sinuna jättäisi yrittämättä jos se haaveenne on. Aika on julma, raha ei lopu maailmasta

Vierailija
5/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan vaatimaton aloitus: "Olen kaikkien ihannoimassa ja tavoittelemassa asemassa, koska minulla on vakituinen hyväpalkkainen työ, lainaton talo ja olen taloudellisesti itsenäinen sekä omillaan toimeentuleva nainen." Tulitko tänne kerjäämään kehuja?

Vierailija
6/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette "antaisi tulla jos on tullakseen" eli jätätte vain ehkäisyn pois? 

Ehkäisyä ei tarvitse jättää pois, koska olemme aseksuaalipariskunta. Olemme harrastaneet kokeilumielessä seksiä suhteemme alussa eikä meillä ollut ehkäisyä käytössä.

Vierailija
7/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko elämästäsi nyt? Haluatko tuhota sen seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi? Jos vastaus on molempiin kyllä, hanki lapsi.

Vierailija
8/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uran kerkiää aina saada mutta lapsen saannissa biologia tulee pian vastaan.

Vierailija
9/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan vaatimaton aloitus: "Olen kaikkien ihannoimassa ja tavoittelemassa asemassa, koska minulla on vakituinen hyväpalkkainen työ, lainaton talo ja olen taloudellisesti itsenäinen sekä omillaan toimeentuleva nainen." Tulitko tänne kerjäämään kehuja?

Oletko työtön vai matalapalkka-alalla? En kirjoittele täällä, jotta saisin huomiota, mutta en ainakaan ole mikään sossun elätti tai miehen rahojen perässä, kuten moni.

Vierailija
10/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kuorrutettuja chilipähkinöitä ja unohda lapsihaaveet.

Vierailija
11/11 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudut täällä kyselemään ventovieraiden mielipiteitä pohdintasi tueksi, niin mitä ilmeisimmin et ole riittävän varma asiasta lasten hankintaa varten. Lapsi ei ole mikään lelu, joka palautetaan jos siihen kyllästyy.

Olemme aikuisia ihmisiä ja en ole missään väittänyt lapsen olevan lelu. Pystymme tarjoamaan lapselle hyvän alun elämään ja vakaan sekä turvallisen kodin. Nuo eivät ole kaikille mahdollisia ja kysynkin miksi oletat ettei täällä saisi keskustella normaaleista asioista? Mistä tiedät ettei av:lla ole muita perheestä haaveilevia uraohjuksia vai kiellätkö heitäkin lisääntymästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi