Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni kasvatti hiuksensa - naiset käyvät häneen aivan kuumina

Vierailija
09.10.2018 |

Jo olllaan taas ongelman edessä aivan yhtäkkiä. Aviomieheni, 2 lapsemme isä, kiltti ja hymyilevä insinöörimies on aiemmin pitäytynyt lyhyessä skarpissa miesten tukassa, eikä ole ollut mitään satunnaisia iskuyrityksiä kummempaa hänen ollessa kavereiden kanssa tai minun kanssa juhlimassa tai kaupungilla ylipäätään ja varsinkaan päiväsaikaan. Kaverini eivät ole kommentoineet hänen ulkonäköään mitenkään oikeastaan aiemmin, on ollut kyllä lihaksikas ja urheilullinen, mutta muuten sellainen aika peruskomea, ei silmiinpistävä.

Mutta nyt. Tänä kesänä jackpot. Hän rupesi keväällä päähänpistosta kasvattamaan hiuksiaan, joita ei ole tykännyt pitää pitkinä ikinä laineikkaiden luonnonkiharoiden takia ja niiden kasvettua kesäksi on naiset olleet mieheeni aivan häiritsevän kuumina. Oikeasti! 35.v perheenisä! Muutos on aika valtava ja yhtäkkiä tämä kiltti insinööri näyttää aivan Smith Jerrodilta. En kestä tätä nyt kyllä yhtään.

Toki omaakin silmää miellyttää, mutta päiväkodin tädeistä asti kaikki kihertävät mieheni kyljessä aivan eri tavalla kun aiemmin, kaverini ovat kommentoineet ”Matin” uutta surffilookkia aika kuumaksi ja viikonloppuisin kaverin kanssa baarissa vietetyt kuulumisten vaihtelut ovat muuttuneet naisten juttujen kuunteluun ja sormuksen väläyttelyyn, että valitettavasti minusta ette saa seuraa.

Tässä alkaa vähän paniikki hiipiä itsellä puseroon... onko kellään kokemusta? Ja kyllä, pidän itsekin itsestäni huolta mutta en tiedä jos sama jatkuu miten kovatasoisessa seurassa tässä joutuu vielä miehestään taistelemaan. Ei ole peittävää luonnetta, mutta josko nyt ylitarjonta huumaa pään kun ei raukka ole moiseen tottunut ja yrittää nyt olla vaan kohtelias ja ystävällinen ....

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä minun tavoite:

http://www.avenoctum.com/wp-content/uploads/2017/08/Gaahls-Wyrd-2.jpg

liian pitkä jonku mielestä? Sääli :)

Vähän liikaa meikkiä mun makuun.

Vierailija
62/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat öisin nyppimään hiuksia miehen päälaelta, kunnes mies näyttää enemmän Juicelta kuin Smith Jarrodilta. Problem solved.

Tai sitten voit ottaa tämän tilaisuuden nostaa teidän kuumuustasoa pariskuntana, ja tee itsekin joku kiva muutos ulkonäköösi tai tyylisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä pitää omasta suhteesta ja miehestä niin hyvää huolta, ettei mies kiinnostu muista naisista vaan sinä olet hänelle ykkönen. Jos et siltikään ole, niin anna mennä matkoihinsa.

Vierailija
64/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä minun tavoite:

http://www.avenoctum.com/wp-content/uploads/2017/08/Gaahls-Wyrd-2.jpg

liian pitkä jonku mielestä? Sääli :)

Mulla on pidempi. Siis tukka.

M47

Vierailija
65/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse on huomiosta aika hämillään, vaikka varmaan osittain nauttiikin vähän tilanteesta. Ei ole yhtään pettäjä-tyyppiä, kuten en minäkään, aika perhekeskeisiä ollaan molemmat ja varmasti hän yrittää kaikkensa ettei mulle nyt tulisi kauhean paha mieli mistään asiasta, mutta ei tämmöisiä reaktioita kyllä kumpikaan meistä arvannut odottaa tulevaksi tässä ikävaiheessa. En muista että edes kymmenen vuotta sitten kun ilman lapsia yhdessä oltiin ja viikonloppuisin baareissa ravattiin, olisi ollut tuollaista missään vaiheessa. Ehkä ne miehet vaan komistuu tietyssä ikävaiheessa, jos on hyvät perimät ja nuorekas ulkomuoto muuten. Itse en kyllä varsinaisesti koe tässä vuosien myötä kaunistuneeni, kai se nyt viimein täytyy tästä tilanteesta se motivaatio repiä ja tiputella pois ne viimeiset viisi kiloa jotka jäi toisesta lapsesta! Haluan kans olla tuon miehen silmissä ihan paras! -Ap

Vierailija
66/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselisipa naiset minunkin miestäni tuolleen :( Parturiin ei ukkoa saa millään vaikka joku freesimpi leikkaus hiuksiin komistaisi huomattavasti ja voisi tehdä naisiinkin vaikutuksen! Nyt näyttää lähinnä joltain apocalyptican jäseneltä.

Vierailija
67/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselisipa naiset minunkin miestäni tuolleen :( Parturiin ei ukkoa saa millään vaikka joku freesimpi leikkaus hiuksiin komistaisi huomattavasti ja voisi tehdä naisiinkin vaikutuksen! Nyt näyttää lähinnä joltain apocalyptican jäseneltä.

Voi sinua raasua. Kait hän edes latvat leikkauttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme