Aviomieheni kasvatti hiuksensa - naiset käyvät häneen aivan kuumina
Jo olllaan taas ongelman edessä aivan yhtäkkiä. Aviomieheni, 2 lapsemme isä, kiltti ja hymyilevä insinöörimies on aiemmin pitäytynyt lyhyessä skarpissa miesten tukassa, eikä ole ollut mitään satunnaisia iskuyrityksiä kummempaa hänen ollessa kavereiden kanssa tai minun kanssa juhlimassa tai kaupungilla ylipäätään ja varsinkaan päiväsaikaan. Kaverini eivät ole kommentoineet hänen ulkonäköään mitenkään oikeastaan aiemmin, on ollut kyllä lihaksikas ja urheilullinen, mutta muuten sellainen aika peruskomea, ei silmiinpistävä.
Mutta nyt. Tänä kesänä jackpot. Hän rupesi keväällä päähänpistosta kasvattamaan hiuksiaan, joita ei ole tykännyt pitää pitkinä ikinä laineikkaiden luonnonkiharoiden takia ja niiden kasvettua kesäksi on naiset olleet mieheeni aivan häiritsevän kuumina. Oikeasti! 35.v perheenisä! Muutos on aika valtava ja yhtäkkiä tämä kiltti insinööri näyttää aivan Smith Jerrodilta. En kestä tätä nyt kyllä yhtään.
Toki omaakin silmää miellyttää, mutta päiväkodin tädeistä asti kaikki kihertävät mieheni kyljessä aivan eri tavalla kun aiemmin, kaverini ovat kommentoineet ”Matin” uutta surffilookkia aika kuumaksi ja viikonloppuisin kaverin kanssa baarissa vietetyt kuulumisten vaihtelut ovat muuttuneet naisten juttujen kuunteluun ja sormuksen väläyttelyyn, että valitettavasti minusta ette saa seuraa.
Tässä alkaa vähän paniikki hiipiä itsellä puseroon... onko kellään kokemusta? Ja kyllä, pidän itsekin itsestäni huolta mutta en tiedä jos sama jatkuu miten kovatasoisessa seurassa tässä joutuu vielä miehestään taistelemaan. Ei ole peittävää luonnetta, mutta josko nyt ylitarjonta huumaa pään kun ei raukka ole moiseen tottunut ja yrittää nyt olla vaan kohtelias ja ystävällinen ....
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ap ja pari vastaajaa, onko teillä noin huono itsetunto?
Mun mies on oikeasti komea, kyllää huomaan että päät kääntyy naisilla. Ja mä oon lähinnä ylpeä siitä! Ei juma tulis mieleenkään pitää asiaa ongelmana...
Eikö hyväitsetuntoisia naisia koskaan petetä?
Kyllä kai, mutta hyväitsetuntoiselle naiselle pettäväies olisi saman tien ex.
Minkä takia mun pitäis viettää elämäni miettien, että se varmasti tulee pettämään jotenka pitääpä rajoittaa häntä ja ahdistua nyt ihan varmuuden vuoksi?
Niin no mutta on se useimmille melkoinen kriisin paikka jos vaikka 15 vuoden jälkeen aviomies ja lasten isä pettää tai rakastuu toiseen, ei mikään "no ei mitään, erotaan, mites jaetaan lapset?" pikkuseikka.
Samaa mieltä. Ja paljon tuntuu eroja tulevan, että ei se lisääntynyt huomion saaminen ainakaan helpota tilannetta. On ihan ymmärrettävää olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tätä oikeasti voi käsittää jos ei ole omalle kohdalle sattunut, ja en toivo kenellekään että sattuu. Todella ahdistavaa, kun taas viikonlopun vietossa oli ollut kaverinsa kanssa ja kommentoi kotona että uskomatonta tämä touhu kun naisia tulee juttelemaan koko ajan. Kiva. Mikäs siinä, ei se juttelu ole ketään pilannut mutta ei ole kuulunut meidän maailmaan ennen tällainen naisten huomio tässä mittakaavassa. -Ap
Siis missä ihmeen viikonlopun vietossa tämä perheenisä käy? Paitsi että eihän tämä totta ole muutenkaan.
Mulla oli nuorena miehenä pitkä tukka. Ja naisseuraa oli kyllä tarjolla. Joissain tilanteissa voin jopa sanoa puolivieraiden tyttöjen kiherrelleen kyljessäni. Sitten aloin kaljuuntua, ja kun peilikuvani alkoi näyttää yhä enemmän ja enemmän Juice Leskiseltä, leikkelin ne jäljellä olleet haivenet pois. Ja arvatkaapa vain, ovatko naiset sen jälkeen kiinnittäneet juurikaan huomiota? Hyvä, kun sisko joskus harvoin halaa...
Ja minä kun olen yrittänyt uskotella itselleni, että ei se ulkonäkö, vaan se mitä itsestään eri tavoin kertoo. Kilinvitut...
Mitä jos miehellä olisi vastaavia huolia naisestaan? Ala-arvoista nimittelyä ja mammojen riemua ketju tulvillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on oikeasti komea, kyllää huomaan että päät kääntyy naisilla. Ja mä oon lähinnä ylpeä siitä! Ei juma tulis mieleenkään pitää asiaa ongelmana...
Minkä takia mun pitäis viettää elämäni miettien, että se varmasti tulee pettämään jotenka pitääpä rajoittaa häntä ja ahdistua nyt ihan varmuuden vuoksi?
Niin no mutta on se useimmille melkoinen kriisin paikka jos vaikka 15 vuoden jälkeen aviomies ja lasten isä pettää tai rakastuu toiseen, ei mikään "no ei mitään, erotaan, mites jaetaan lapset?" pikkuseikka.
Ap:n tapauksessa mies ei ole pettänyt :D. V ittu tää av-mammojen vainoharhaisuus menee ihan uudelle levelille :D :D :D
Ap on mies.
Käyttää sanoja ja ilmauksia, kuten tyypillinen ulitrolli.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies.
Käyttää sanoja ja ilmauksia, kuten tyypillinen ulitrolli.
Vain lähikaupan myyjätär unohtui mainita.
Vierailija kirjoitti:
Laita tyrmäystippoja ukon aamukahviin.
Kun äijä vetelee sikeitä, ajat pään klaniksi!
Problem solved!Voit toisaalta myös lopettaa säälittävät trollausyrityksesi.
Ok. Kiinni jäin :(
Vanhoista levykansista löytää komistuksia. Kaikki melkein pitkätukkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tapauksessa mies ei ole pettänyt :D. V ittu tää av-mammojen vainoharhaisuus menee ihan uudelle levelille :D :D :D
Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava kommentti tuo tyrmäystipat ja pään ajelu, ai että! Ajatella jos oikeasti yksi tukka ajaisi parisuhteen tyrmäystippatilaan. Nauran täällä vatsaani kipeäksi :) mutta edelleen ihan vakava asia tämä itselle on, tai ne tunnetilat mitä nuo muut yltiöpäisesti lähestyvät naiset saavat minussa aikaan -Ap
Höpö höpö!
Et osaa esittää naista.
Miten esitetään naista jos on oikeasti nainen? Ja mielenkiinnosta, mikä tässä vaikuttaa keksityltä? Tosi outoa. Totta on edelleen. Totta joka hius. -Ap
Minä en pidä pitkähiuksisista miehistä, mutta ehkä joku muu pitää. Vähän kyllä epäilen, että miehesi on kuuma vain omissa silmissäsi, koska alunperinkin olet ihastunut häneen. Koko aloitus kuulosti vähän fantasialta.
Täytyypä varoa mitä toivoo. Mieheni näyttää mielestäni paljon kuumemmalta kun antaa tukkansa olla hieman pitempi ja aina olen pyydellyt häntä että antaisi sen kasvaa. Itsepintaisesti hän käytännön syistä leikkauttaa sen säännöllisesti niin lyhyeksi kuin mahdollista. Ei ole ikinä juolahtanut mieleenkään ,että pitempi tukka voisi houkuttaa myös muita naisia. Täytyy kai suosiolla tyytyä tuohon rumempaan versioon.
Vierailija kirjoitti:
Siinä minun tavoite:
http://www.avenoctum.com/wp-content/uploads/2017/08/Gaahls-Wyrd-2.jpg
liian pitkä jonku mielestä? Sääli :)
Vieläkin pidempi kävisi ainakin minulle.
Googlasin smith jerrod, on kyllä kuuma! En usko että ukkos näyttää siltä kuitenkaan 😊
Aloittajalla on pelko päällä siitä, että joutuu itse panostamaan uudestaan suhteeseen ja" varma nakki " onkin käypää tavaraa markkinoilla. Miehen itsevarmuus nousee päivä päivältä ja maisen hätä kasvaa. Nyt ei auta kiukuttelu, vaan armoton miehen kehuminen ja arvostaminen kaikin tavoin. Onnea yritykseen.
Ai tosiaan, vanhat kuikuttelut nousevat miehen mieleen, kun tarjokkaat esittävät parhaita puoliaan. Nämä naiset sitten muuttuvat parisuhdenaisiksi vikoineen, kuin muutkin, mutta mies on huumassa eikä tiedosta sitä.
Vahvuutenasi on kuitenkin vanha suhde ja tapaat miestäsi eniten, käytä aika hyväksesi.