Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni kasvatti hiuksensa - naiset käyvät häneen aivan kuumina

Vierailija
09.10.2018 |

Jo olllaan taas ongelman edessä aivan yhtäkkiä. Aviomieheni, 2 lapsemme isä, kiltti ja hymyilevä insinöörimies on aiemmin pitäytynyt lyhyessä skarpissa miesten tukassa, eikä ole ollut mitään satunnaisia iskuyrityksiä kummempaa hänen ollessa kavereiden kanssa tai minun kanssa juhlimassa tai kaupungilla ylipäätään ja varsinkaan päiväsaikaan. Kaverini eivät ole kommentoineet hänen ulkonäköään mitenkään oikeastaan aiemmin, on ollut kyllä lihaksikas ja urheilullinen, mutta muuten sellainen aika peruskomea, ei silmiinpistävä.

Mutta nyt. Tänä kesänä jackpot. Hän rupesi keväällä päähänpistosta kasvattamaan hiuksiaan, joita ei ole tykännyt pitää pitkinä ikinä laineikkaiden luonnonkiharoiden takia ja niiden kasvettua kesäksi on naiset olleet mieheeni aivan häiritsevän kuumina. Oikeasti! 35.v perheenisä! Muutos on aika valtava ja yhtäkkiä tämä kiltti insinööri näyttää aivan Smith Jerrodilta. En kestä tätä nyt kyllä yhtään.

Toki omaakin silmää miellyttää, mutta päiväkodin tädeistä asti kaikki kihertävät mieheni kyljessä aivan eri tavalla kun aiemmin, kaverini ovat kommentoineet ”Matin” uutta surffilookkia aika kuumaksi ja viikonloppuisin kaverin kanssa baarissa vietetyt kuulumisten vaihtelut ovat muuttuneet naisten juttujen kuunteluun ja sormuksen väläyttelyyn, että valitettavasti minusta ette saa seuraa.

Tässä alkaa vähän paniikki hiipiä itsellä puseroon... onko kellään kokemusta? Ja kyllä, pidän itsekin itsestäni huolta mutta en tiedä jos sama jatkuu miten kovatasoisessa seurassa tässä joutuu vielä miehestään taistelemaan. Ei ole peittävää luonnetta, mutta josko nyt ylitarjonta huumaa pään kun ei raukka ole moiseen tottunut ja yrittää nyt olla vaan kohtelias ja ystävällinen ....

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä vaikuttaa keksityltä? Miehen hiukset vai avioliitto :) no totta on joka sana, vaikka enpä olis uskonut tämmöistä olevan jos en nyt tätä läpi eläisi -Ap

Vierailija
22/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen sian. End of story.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kasvoi tukka ja naiset kiinnostuivat. Ovatpa naiset pinnallisia.

Vierailija
24/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava kommentti tuo tyrmäystipat ja pään ajelu, ai että! Ajatella jos oikeasti yksi tukka ajaisi parisuhteen tyrmäystippatilaan. Nauran täällä vatsaani kipeäksi :) mutta edelleen ihan vakava asia tämä itselle on, tai ne tunnetilat mitä nuo muut yltiöpäisesti lähestyvät naiset saavat minussa aikaan -Ap

Vierailija
25/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille naisille että menkää muualle ja suutele miestäsi heidän edessä.

Vierailija
26/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä minun tavoite:

http://www.avenoctum.com/wp-content/uploads/2017/08/Gaahls-Wyrd-2.jpg

liian pitkä jonku mielestä? Sääli :)

Vierailija
27/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä on syysi epäillä, että miehelläsi on aikomus pettää? Onko hän niin vietävissä oleva tossu, vai...?

Vierailija
28/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kasvoi tukka ja naiset kiinnostuivat. Ovatpa naiset pinnallisia.

Niin ovat, ja olen todistanut vastaavaa minäkin. Kummasti lisää naisten kiinnostusta, kun hiukset on oikealla tavalla leikatut, eikä siis liian lyhyt insinöörimalli. Se on joskus yllättävän pienestäkin kiinni, että naiset alkavat katsoa ihan eri tavalla.

Vierailija
29/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tätä oikeasti voi käsittää jos ei ole omalle kohdalle sattunut, ja en toivo kenellekään että sattuu. Todella ahdistavaa, kun taas viikonlopun vietossa oli ollut kaverinsa kanssa ja kommentoi kotona että uskomatonta tämä touhu kun naisia tulee juttelemaan koko ajan. Kiva. Mikäs siinä, ei se juttelu ole ketään pilannut mutta ei ole kuulunut meidän maailmaan ennen tällainen naisten huomio tässä mittakaavassa. -Ap

Symppaan täysin. Kysypä mieheltäsi, mitä hän tykkäisi siitä, jos laittaisit päälle push-upit ja jonkun herutusmekon ja menisit keräilemään miesten huomiota viikonloppuna? Pukeutuminen ja ulkonäkö on kuitenkin sanatonta kommunikaatiota ja hänkin lähettää tukallaan huolettoman surffipojan lomailijavibaa.

Kannatat siis naisille bur k haa ja miehillekin mahdollisimman... hmm... hissukkatyyliä?

Vierailija
30/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mikä on syysi epäillä, että miehelläsi on aikomus pettää? Onko hän niin vietävissä oleva tossu, vai...?

Vietävissä tai ei, niin ei tuo kyllä parisuhteelle hyvää tee.

Vierailija
31/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten oikeasti ihan kokeilemisen arvoinen ilmainen luonnon oma juttu, jos joku sinkku haluaa kokeilla samaa hiuskikkaa naisiin. Kestää vähän aikaa kasvattaa, mutta ilmeisesti kannattaa. -Ap

Vierailija
32/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sekään hyvä ole jos mies on uskollinen vain koska ei ole mahdollisuutta pettää, joten nyt miehesi voi testata mitä tapahtuu jos mahdollisuuksia onkin.

Vierailija
33/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smith Jerrod on kuuma. HOT

Kuumempiakin pitkätukkaisia miehiä löytyy julkkiksista vaikka millä mitalla. Tuo kaveri jotenkin limaisen näköinen. 

Vierailija
34/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset miehellä, ah... 

Vierailija
35/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap ja pari vastaajaa, onko teillä noin huono itsetunto?

Mun mies on oikeasti komea, kyllää huomaan että päät kääntyy naisilla. Ja mä oon lähinnä ylpeä siitä! Ei juma tulis mieleenkään pitää asiaa ongelmana...

Vierailija
36/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on oikeasti komea, kyllää huomaan että päät kääntyy naisilla. Ja mä oon lähinnä ylpeä siitä! Ei juma tulis mieleenkään pitää asiaa ongelmana...

Eikö hyväitsetuntoisia naisia koskaan petetä?

Vierailija
37/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä minun tavoite:

http://www.avenoctum.com/wp-content/uploads/2017/08/Gaahls-Wyrd-2.jpg

liian pitkä jonku mielestä? Sääli :)

Ei liian pitkät, itseasiassa tuosta vielä pidemmät ei haittaisi ollenkaan. MUTTA, kovin ovat ohuet ja rasvaisen näköiset, siitä miinusta. 

Vierailija
38/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, onko tuo suoranaisesti huonoa itsetuntoa. Jos mun mies saa naisilta huomiota, siis että päät kääntyy tms, onhan se kohteliaisuus ja tulen siitä ylpeäksi. Mutta jos mies tulisi jatkuvasti kotiin ulkoa kehuskellen miten paljon saa naisilta huomiota, häiritsisi se minua ja kyseenalaistaisin vahvasti miksi vieraiden naisten huomio olisi miehelleni niin tärkeää. 

Vierailija
39/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai, mutta hyväitsetuntoiselle naiselle pettäväies olisi saman tien ex.

Minkä takia mun pitäis viettää elämäni miettien, että se varmasti tulee pettämään jotenka pitääpä rajoittaa häntä ja ahdistua nyt ihan varmuuden vuoksi?

Vierailija
40/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai, mutta hyväitsetuntoiselle naiselle pettäväies olisi saman tien ex.

Minkä takia mun pitäis viettää elämäni miettien, että se varmasti tulee pettämään jotenka pitääpä rajoittaa häntä ja ahdistua nyt ihan varmuuden vuoksi?

Niin no mutta on se useimmille melkoinen kriisin paikka jos vaikka 15 vuoden jälkeen aviomies ja lasten isä pettää tai rakastuu toiseen, ei mikään "no ei mitään, erotaan, mites jaetaan lapset?" pikkuseikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi