Kaveri varasti mieheni
Tiedän, että kuulostaa joltain teinidraamalta, mutta olemme kaikki +25v.
Tutustuin pari kuukautta sitten tinderin kautta mukavaan mieheen, jota näin pari kertaa viikossa. Kävimme treffeillä eri paikoissa, meillä oli erittäin hauskaa yhdessä ja harrastimme jopa seksiä, jota en yleensä tee ennen kuin olen virallisesti parisuhteessa. Olin todella ihastunut mieheen ja uskoin, että hänkin on minuun.
Itse poistin tinderin jo ensimmäisen viikon jälkeen, mutta kaverilla tuli viime viikolla vastaan tämä mies tinderissä. Olin kaverin luona silloin ja sovimme yhdessä, että nyt varmistetaan onko tämä mies aidosti kiinnostunut minusta vai tapaileeko muitakin. Kaveristani ja miehestä tuli tinderpari ja laitoimme kaverini käyttäjällä viestiä miehelle. Keskustelu sujui alkuun hyvin; mies kertoi että tapailee ihanaa naista. Kyselimme lisää ja saimme tietää että tarkoittaa minua. Ajattelin, että kaikki on hyvin.
Kaveri jatkoi keskustelua miehen kanssa minun tietämättä ja jopa tapasivat viikonloppuna. Mies oli jäänyt yöksi kaverini luokse, mutta seksiä ei kuulemma ollut. Eilen tapasivat uudestaan ja kaverini kertoi minulle, että on nyt oikeasti ihastunut ”minun” mieheeni. Mies ei ole perjantain jälkeen ole aloittanut itse keskustelua kanssani ja vastannutkin vain lyhyesti minun viesteihin. Ei ole kertonut mitään toisesta naisesta, mutta en ole kysynytkään. Mielenkiinto meni molempiin nyt. Pitäkööt toisensa. Emme olleet sopineet miehen kanssa, ettei muita saa tapailla, mutta meidän juttu vaikutti todella vakavalta. Tiedän, ettei tunteille voi mitään, mutta olen pettynyt kaveriini, sillä hänen tarkoitus oli selvittää onko mies luotettava, eikä yrittää iskeä häntä.
Halusin nyt vain avautua tänne asiasta, jos se auttaisi. Kertokaa, jos olette itse olleet samanlaisessa tilanteessa ja miten siitä selvisitte. Pitäisikö pistää välit poikki molempien kanssa? Kaverin kanssa olen kuitenkin tuntenut yli kymmenen vuotta.
Kommentit (59)
Et itse kykene hoitamaan suhdeasioitasi. Tarvitset kaverin siihen sekaamaan. Ei tuohon aikuinen ihminen oikein osaa muuta sanoa kuin ihmetellä että oletko ihan ok. 25-vuotias kuitenkin kyseessä.
Sinäkin olet jonkun miehen naistyyppiä ihan varmasti. Makuja on monia kuin miehiäkin.
Niin kuka tässä keississä oli varattu nainen? Ei mun mielestä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit narsistin ansaan.
..tais halutakin vaan piparia, sit olikin ready to fly.
En usko, että halusi pelkästään seksiä, sillä teimme niin paljon muutakin yhdessä, ja seksiä oli vasta kolmen viikon tapailun jälkeen. Jos hän olisi vain sitä halunnut, niin luulisi että olisi etsinyt pelkkää seksiseuraa naiselta, joka myös haluaa vain seksiä, eikä esittänyt minulle että on tunteita mukana. Mutta mistä sitä tietää, ehkä seksi on miesten mielestä parempaa naisen kanssa, jolla on tunteita miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on ihan sun oma vika. Itse yllytit kaveria aloittamaan keskustelun miehen kanssa tarkoituksenasi ”testata” miehen luotettavuus. Ja sitten saitkin nenällesi, voi voi.
Idea oli meidän molempien, mutta tiedän, että ilman sitä kaikki olisi vielä hyvin. Toisaalta en edes kadu sitä, koska mies oli näköjään noin helposti vietävänä, joten olisi voinut lähteä kenen tahansa matkaan, enkä olisi saanut edes tietää sitä, jos kyseessä olisi ollut joku toinen kuin minun kaveri.
Ap
Tavallaan tuosta ei voi miestä "syyttää", hän vain ei ollut niin ihastunut sinuun ja tosiaan olisi voinut lähteä kenen tahansa matkaan. Näitä nyt aina välillä sattuu, virhearvioita siis, kun itse on kovin ihastunut, niin tulkitsee helposti myös toisen eleet ihastumisesta johtuvaksi. Sattuuhan se, ja olo on hetken kuin vereslihalla, mutta kyllä se ajan myötä helpottaa. Eihän toista voi pakottaa tuntemaan jotain, mitä hän ei tunne. Mutta tuo sun "kaverisi"!! Hän on toinen juttu. Voiko olla kamalampaa kuin noin epälojaali ystävä! Itse feidaisin pikkuhiljaa moisen kaverin, en laittaisi välejä poikki kerrasta. Ensinnäkin jos nostat tuosta kohtauksen ja pistät ns. välit poikki, niin hän kertoilee kaikille yhteisille tutuillenne, että olet mustasukkainen sekopää. Hän todennäkösesti jättää sopivasti kertomatta yksityiskohdat ja antaa kaikkien ymmärtää että sattumalta tapasitte saman miehen ja että mies valitsi hänet mistä sinä pillastuit. Parasta on siis malttaa hetki, "vaikka sydän märkänis", ja pikkuhiljaa poistua takavasemmalle. Lisäksi sille miehelle voi tulla aika hikiset oltavat, kun tajuaa sinun ja kaverisi olevan "ystäviä".
Kuulostaa joltain amiskoululaisten teinidraamalta
Voisin sanoa, että ihan oikein sulle kun et osannut luottaa mieheen ja vedätitte sitä kaveris kans... Mutta jos ajatellaan ihan täysin loogisesti nyt eikä syyllistetä ketään sen enempää, kaveris teki paskasti. Hänellä olisi nyt anteeksipyynnön paikka. Itse voisin moisen antaa anteeksi, mikäli kaveri lakkaa tapailemasta kundia ja tosiaan pyytää anteeksi. Jos taas ei niin.. no, hei hei sitten vaan! Miehen voit unohtaa, huomasithan jo kuinka vietviss se on, kun joku toinen nainen osoittaa kiinnostusta.
Mulla on tapana feidata pettäjät elämästäni. Oli ne sitten entisiä kavereita tai entisiä kumppaneita. Suosittelen samaa ap.
Tuon lukeminenkin sattuu jo niin paljon että pahaa tekee ajatella miltä sinusta tuntuu. Itselläni ei ole käynyt samaa mutta tapailin ja ihastuin palavasti tinderissä mieheen. Sitten selvisikin että hän piti minua vain tilapäisenä seksisuhteena, etsi ihastusta/rakkautta mutta minä olin vain viihdyke sen aikaa. Löysi uuden, poisti minut facesta, esti whatsappissa. Selvisi että kihloihin menivät. Minä luulin että meistä tulee jotain, kaikki oli täydellistä. Ja nyt taas purskahdin itkuun.
Noita kusettajamiehiä joka suunnalla. Harmi kaverillesi, että pilasi ystävyyden miehen takia.. Kohta löytää tinderista taas uuden.
Jos teidän juttu olisi jatkunut ja olisit jossain vaiheessa esitellyt kaverisi miehelle niin hänellehän olisi selvinnyt teidän juoni. Vai olisiko kaverisi muka sattumalta jutellut samalle miehelle ja kysellyt sinusta jotain?
Kiltti ja herkkä tyttö se sun kaverisi. Huomaa sarkasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä jotain toista kaveria tai tuttua tai tuntematonta vuorostaan iskemään se mies.
😀😀😀
Ap:nko pitäisi sille miehelle jatkuvasti uusia naisia järjestää? Pärjätköön omillaan.
Tuo äijä saa selvästikin toosaa koko ajan. Näpäytys olikin tarkoitettu ap:n "kaverille".
Ja voihan se olla näpäytys myös tälle äijälle, jos ap järkkää sen uuden petikaverin vaikka spt-klinikalta.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin olet jonkun miehen naistyyppiä ihan varmasti. Makuja on monia kuin miehiäkin.
En usko että tässä on kyse mistään naismausta, kerran mies oli jo alkanut treffailla aapeeta ja harrastivat seksiäkin yms. Mies vain on heikko häntäheikki joka ei osaa päättää ja hyppää naisesta toiseen luultavasti pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Fiksu mies olisi ilmoittanut, ettei kiinnosta enää eikä alkanut pelaamaan pelejä naisen selän takana.
Jos ap olisi pitänyt jalat yhdessä ei tätäkään olisi tapahtunut.
Varmasti mies löytää pian tinderistä uuden ja hylkää myös kaverisi.
parisuhteita tulee ja menee. Josko ei toinen enempää välitä niin tuskin olisit itsekkään moista suhdetta halunnut joten en sitä kovinkaan surisi. Aina ei vain klikkaa molemmin puolin sellaista elämä on ja muita miehiä on. joku päivä löydät sen kenen kanssa kaikki on ihanaa ja helppoa eikä tarvitse mitään kyseenalaistaa.. ehkäpä jo ensi hetkestä.
Ystävä onkin toinen juttu. Itselläni on aina ollut selvää ettei kavereiden entiset, nykyiset tai tulevat ihastukset tai kumppanit ole listalla. miksi? no koska se tuntuu kurjalta ja ahdistaa enkä ikinä haluaisi satuttaa ystäviäni sillä tavalla... mutta ikävä kyllä kaikki eivät ole samaa mieltä. olen itsekkin nähnyt kun ystäväni vokotteli minun entistä. periaatteessa ei mitään väärää mutta kyllä se luottamusta syö. minä en ikinä tekisi sinulle niin mutta sinä tekisit niin minulle. enkö ole tarpeeksi tärkeä? kuinka paljon arvostat ystävyyttäni?
Heistä ei tullut paria minusta johtumattomista syistä enkä mielipidettäni ilmaissut silloin. Olemme yhä ystäviä mutta emme enää läheisiä.
minulle on tärkeää että voin tukeutua ystäviini ja tiedän että he haluavat minulle hyvää eivätkä satuttaisi minua.
Mitä sinä arvostat ystävässä? voisitko tämän jälkeen luottaa siihen ettei hän satuttaisi tai pettäisi luottamustasi muussakaan asiassa?
Alfa - mies keräsi ihan sievän pikkuvoiton. Lisäpisteitä sai varatun kellistämisestä. Sellaista se alfailu on. Aina on kiinnostuneita naisia tyrkyllä ja nyt tinderin avulla liiaksi asti.
Tavismiehestä ei olisi tinderissä kiinnostunut sen paremmin sinä kuin kaverisikaan.