Kaveri varasti mieheni
Tiedän, että kuulostaa joltain teinidraamalta, mutta olemme kaikki +25v.
Tutustuin pari kuukautta sitten tinderin kautta mukavaan mieheen, jota näin pari kertaa viikossa. Kävimme treffeillä eri paikoissa, meillä oli erittäin hauskaa yhdessä ja harrastimme jopa seksiä, jota en yleensä tee ennen kuin olen virallisesti parisuhteessa. Olin todella ihastunut mieheen ja uskoin, että hänkin on minuun.
Itse poistin tinderin jo ensimmäisen viikon jälkeen, mutta kaverilla tuli viime viikolla vastaan tämä mies tinderissä. Olin kaverin luona silloin ja sovimme yhdessä, että nyt varmistetaan onko tämä mies aidosti kiinnostunut minusta vai tapaileeko muitakin. Kaveristani ja miehestä tuli tinderpari ja laitoimme kaverini käyttäjällä viestiä miehelle. Keskustelu sujui alkuun hyvin; mies kertoi että tapailee ihanaa naista. Kyselimme lisää ja saimme tietää että tarkoittaa minua. Ajattelin, että kaikki on hyvin.
Kaveri jatkoi keskustelua miehen kanssa minun tietämättä ja jopa tapasivat viikonloppuna. Mies oli jäänyt yöksi kaverini luokse, mutta seksiä ei kuulemma ollut. Eilen tapasivat uudestaan ja kaverini kertoi minulle, että on nyt oikeasti ihastunut ”minun” mieheeni. Mies ei ole perjantain jälkeen ole aloittanut itse keskustelua kanssani ja vastannutkin vain lyhyesti minun viesteihin. Ei ole kertonut mitään toisesta naisesta, mutta en ole kysynytkään. Mielenkiinto meni molempiin nyt. Pitäkööt toisensa. Emme olleet sopineet miehen kanssa, ettei muita saa tapailla, mutta meidän juttu vaikutti todella vakavalta. Tiedän, ettei tunteille voi mitään, mutta olen pettynyt kaveriini, sillä hänen tarkoitus oli selvittää onko mies luotettava, eikä yrittää iskeä häntä.
Halusin nyt vain avautua tänne asiasta, jos se auttaisi. Kertokaa, jos olette itse olleet samanlaisessa tilanteessa ja miten siitä selvisitte. Pitäisikö pistää välit poikki molempien kanssa? Kaverin kanssa olen kuitenkin tuntenut yli kymmenen vuotta.
Kommentit (59)
No minä en edes parittanut ja kaveri oli itsekin varattu. Jatkoi kumppaninsa kanssa kuin mitään ei olis tapahtunut. Huonostihan noissa aina käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Tiedän, ettei tunteille voi mitään, mutta olen pettynyt kaveriini, sillä hänen tarkoitus oli selvittää onko mies luotettava, eikä yrittää iskeä häntä.
Miten tehtävät eroavat toisistaan?
Mies veti pisimmän korren, ja nautti tuplapipareista!
Kyllä ja arvaa vtuttaako sitä äijää jos tää toinen bööna antaa monoo. Ei todellakaan vtuta vaan se tinderöi lisää. Polkasee molempia ja hieroo tyytyväisenä mahaansa.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin sait vastauksen siihen onko mies luotettava.
Totta. Ikävää tosin, että samassa piti todeta kaverin olevan epäluotettava lo**to, ei riittänyt että mies osoittautui pettymykseksi.
Ei ole mitään puolustusta kaverisi käytöksellä, eikä miehen, mutta niin kuin joku jo sanoi: Olis lähtenyt kenen tahansa matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit narsistin ansaan.
..tais halutakin vaan piparia, sit olikin ready to fly.
En usko, että halusi pelkästään seksiä, sillä teimme niin paljon muutakin yhdessä, ja seksiä oli vasta kolmen viikon tapailun jälkeen. Jos hän olisi vain sitä halunnut, niin luulisi että olisi etsinyt pelkkää seksiseuraa naiselta, joka myös haluaa vain seksiä, eikä esittänyt minulle että on tunteita mukana. Mutta mistä sitä tietää, ehkä seksi on miesten mielestä parempaa naisen kanssa, jolla on tunteita miestä kohtaan.
Tuo on kyllä huomattu, että miehet esittää naisille ihastunutta että saisi helpommin sitä itseään.
Mies taitaa olla kiertopalkinto, en menettäisi yöuniani moisen takia. Kaverista tulisi kyllä entinen tuollaisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies taitaa olla kiertopalkinto, en menettäisi yöuniani moisen takia. Kaverista tulisi kyllä entinen tuollaisen jälkeen.
Mitä pahaa siinä on jos harrastaa irtosuhteita? Eihän naistenkaan irtosuhteissa ole mitään väärää!
Ei siinä mitään pahaa olekaan, niin kauan kuin se on MOLEMPIEN päätös näin tehdä.
Onneksi tapahtui jo kahden kuukauden jälkeen, eikä neljän vuoden niin kuin minun tilanteessa. Asuimme yhdessä ja olimme kihloissa, kunnes sairastuin töissä ja tulin aikasemmin kotiin niin löydän ystäväni harrastamassa seksiä minun sängyssä minun mieheni kanssa. Välit meni molempiin. Hetken he seurustelivat kunnes exäni petti häntäkin ja tuli vielä minua itkemään takaisin. Onneksi olen nyt löytänyt uuden miehen, jonka kanssa olen onnellinen. Ja tosiaan hän on mieheni työkaveri, mutta siitä sain tietää vasta suhteen alettua, eli ei ollut mikään kosto.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sun miehesi, jos ette ole naimisissa. Kaverisi teki oikein ja luonnollisesti.
No minusta on kyllä törkeää yrittää varattua miestä etenkään kaverin miestä (tai naista mutta anyway). Ei se avioliitto tee mitään vahvennusta asiaan. APlla ja miehellä oli selkeästi juttua ja kaveri tulee ja pilaa sen. Reilua sinusta? Kaikista maailman miehistä pitää vokotella kaverin säätö.
Kaverisi taitaa antaa kaikille asiaa kysyville?
Olit vaan pelkkä pano. Saattaahan se kaverilleskin tehdä samat, et siirtyy seuraavaan, kun seksiä siltä saa.
Kaveri teki pahemmin, koska kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, jollet olisi halunnut testata miestä kaverillasi, niin voisi olla vielä sun. Ihan itse houkuttelit sen muualle.
Tuollainen häntäheikki olisi lähtenyt jonkun muun matkaan joka tapauksessa, vain ajan kysymys. Ap ei tehnyt mitään väärää, vaan luuli että voi luottaa kaveriin.
Tämä. Mies oli varmaan niitä halutuimpia ja komeimpia joilla on mätsejä ja panoja vaikka muille jakaa. Naisten silmissä tietysti söpö tavis. Miten tässä nyt näin kävi, että se haluaa panna kaveriakin...
Tietääkö mies, että olette (/olitte) kavereita? Jos ei niin ehkä hän jättää kaverisi kun saa kuulla teidän luottamustestistä.
Olethan käynyt sukupuolitauti testeissä? Sun täytyy huolehtia itsestäs!
Pyydä jotain toista kaveria tai tuttua tai tuntematonta vuorostaan iskemään se mies.
Ehkä hän sitten oli enemmän miehen tyyppiä ulkoisesti, vaikka sinä olisitkin kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä jotain toista kaveria tai tuttua tai tuntematonta vuorostaan iskemään se mies.
😀😀😀
Ap:nko pitäisi sille miehelle jatkuvasti uusia naisia järjestää? Pärjätköön omillaan.
No, ainakin sait vastauksen siihen onko mies luotettava.