Voiko mies käyttää naisten juoksutrikoita?
Oltiin mieheni kanssa ostoksilla ja hän katseli itselleen uusia juoksutrikoita. Samalla hän ihmetteli ääneen (virhe ) miksei miehillä ole kun mustaa väriä tarjolla. Sanoin et katotaan naisten puolelta jos sieltä löytyis kivemman värisiä (yleensä naisten trikoot suorastaan pursuaa värejä) ja löytyiskö sopivan kokoisia. Mies totes ettei naisten trikoita voi mies käyttää. Tästäpä me sitten päädyimme keskustelemaan (hyvässä sovussa) ja heittelimme omasta mielestämme hyviä argumentteja asiaan.
Minun mielestäni mies voi hyvin käyttää naisten juoksutrikoita jos vaan sopivat löytyy.
Nyt sitten tiedustelen palstalaisten mielipidettä asiaan voiko mies hankkia juoksutrikoonsa naisten osastolta? Nyt saatan "sohaista ampiaispesää" mutta ei se mitään :)
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja käytän juostessa nykyisin pelkästään naisten osaston trikoita. Pehmeämpi materiaali, leveä vyötärönauha eli eivät valu ja kun tilaa nettikaupasta monipakkauksissa 3krt halvempi hinta.
En ole vielä muuttunut homoksi mutta sitä odotellessa.
Sama täällä! Naisten puolella valikoima on huomattavasti isompi ja voi ostaa jotain muuta väriä kuin sen iänikuisen mustan. Trikoita tykkää pitää jalassa myös koiralenkillä ja ulkoillessa muutenkin. Ihan vaan koska ovat niin älyttömän mukavat. On tullut muutaman viime vuoden aikana laihduttettua abaut 30 kiloa ja vaikka kroppa muuten alkaa olla suht kunnossa, niin löysä vatsanahka ja pienet mutta terhakat läskitissit on jäänyt kiusaksi. Eipä huvittanu edes yrittää totisemmin juoksulenkkeillä, kun se läskitissien tärinä ja vatkaaminen oli niin hanurista. Ostin sitten urheiluliivit eräästä urheiluliikkeestä, jonka nimi niin kivasti muistuttaa vanhasta vaatekoostani. Niin vaan oli tuokin problem solved.
Vielä ei pätkääkään ole homottanut, mutta kattellaan päivä kerrallaan. Josko tässä yllättäisi vielä itsensä ja muut.
Vaatii jo vähän enemmän itsevarmuutta laittaa hetero miehenä rintaliivit päälle vaikka olisikin urheiluliivit mutta jos tarvetta on niin ei kai siinä mitään. Itsellä ei ehkä pokka riittäisi ainakaan tällä hetkellä mutta en tuomitse.
Minä käytän naisten juoksu trikooita on ehdottomasti paras treeni vaate muutenkin käytän naisten sukkia kukaan ei huomaa mitä on jalassa
Vierailija kirjoitti:
Miehen pukeutuminen naisten vaatteisiin on pervoa.
Höpö höpö minä ainakin käytän naisten sukkia kukaan ei huomaa tai sano mitään
Kyllä mulla on enemmän naisten trikoita kun miesten. Käytän niitä lähes aina juostessa sekä salilla.
Paljon paremman värisiä ja monissa on hyvä leikkaus takana, antavat muotoa perseelle.
Miehen pukeutuminen naisten vaatteisiin on pervoa.