Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies käyttää naisten juoksutrikoita?

Nainen 32
09.10.2018 |

Oltiin mieheni kanssa ostoksilla ja hän katseli itselleen uusia juoksutrikoita. Samalla hän ihmetteli ääneen (virhe ) miksei miehillä ole kun mustaa väriä tarjolla. Sanoin et katotaan naisten puolelta jos sieltä löytyis kivemman värisiä (yleensä naisten trikoot suorastaan pursuaa värejä) ja löytyiskö sopivan kokoisia. Mies totes ettei naisten trikoita voi mies käyttää. Tästäpä me sitten päädyimme keskustelemaan (hyvässä sovussa) ja heittelimme omasta mielestämme hyviä argumentteja asiaan.
Minun mielestäni mies voi hyvin käyttää naisten juoksutrikoita jos vaan sopivat löytyy.
Nyt sitten tiedustelen palstalaisten mielipidettä asiaan voiko mies hankkia juoksutrikoonsa naisten osastolta? Nyt saatan "sohaista ampiaispesää" mutta ei se mitään :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi. Eikö juoksutrikoot ole kuitenkin sellasia nakinkuoria, jotka venyy jalan päälle, eivät mitään muotoon tikattuja farkkuja, että varmasti ihan sama minkä mallinen niitä käyttää, ja onhan naisiakin eri mallisia jaloiltaan, joten kyllä ne miehellekin sopii.

Eli miksei voisi.

Vierailija
2/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta vältä tamponon käyttöä, olet todennäköisesti liian kuiva siihen hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä ei voisi jos ne istuu mukavasti? Kokeiliko hän edes niitä?

Vierailija
4/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kehdannu kokeilla :( Sen mielestä kun niitä ei voi miehet käyttää.

Vierailija
5/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se kehdannu kokeilla :( Sen mielestä kun niitä ei voi miehet käyttää.

Ostat sille ne naisten mustat ja sanot että nyt löytyi! Ja pistä päälle vielä, että jos ei istu niin voit käydä vaihtamassa kokoa, kun kuittikin on tallella. Siinähän se selviäsi, että voiko käyttää vai ei.

Vierailija
6/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Jos on homo.

Vierailija
7/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvinhän niitä voi mieskin halutessaan käyttää. Ei se mun perää kutita. Itse en tosin vetäisi jalkaani mitään juoksutrikoita ellei aseella uhata.

Olen kuitenkin käyttänyt joskus joitakin äidin vanhoja vaatteita, kun ei ollut varaa mihinkään. Ei vaatteista aina tiedä, kenelle ne on tarkoitettu. En kyllä varta vasten menisi ikinä naisten osastolle katselemaan, kun se tuntuisi vaan liian oudolta. Mulle itselleni se on ihan sama, mitä rättejä ihmisten päällä on, kunhan nyt on jotain.

-eräs mies

Vierailija
8/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää ihmiset, joiden mielestä vaatteilla on joku sukupuoli. Siskoni kerran suuttui minulle vaatekaupassa, kun ehdotin kummitytölle sinivalkoista paitaa, jossa oli koiran kuva. Ei kuulemma käynyt, sillä paita oli poikien osastolla ja vein suvaitsevuuteni aivan liian pitkälle (?!).

Itse ostan vaatteita usein miesten osastolta - paidat eivät ole liruja makkarankuoria, joista näkyy läpi ja joiden kaula-aukko paljastaa koko rintavarustuksen kumartuessa. Taskutkin ovat isompia tai ainakin ne löytyy.

Vierailija
9/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää ihmiset, joiden mielestä vaatteilla on joku sukupuoli. Siskoni kerran suuttui minulle vaatekaupassa, kun ehdotin kummitytölle sinivalkoista paitaa, jossa oli koiran kuva. Ei kuulemma käynyt, sillä paita oli poikien osastolla ja vein suvaitsevuuteni aivan liian pitkälle (?!).

Itse ostan vaatteita usein miesten osastolta - paidat eivät ole liruja makkarankuoria, joista näkyy läpi ja joiden kaula-aukko paljastaa koko rintavarustuksen kumartuessa. Taskutkin ovat isompia tai ainakin ne löytyy.

Sama! Melkeinpä kaikki paidat ja takit mitä omistan, ovat miesten vaatteita. Ne ovat vain kaikin puolin niin paljon mukavempia.

Vierailija
10/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi hyvin käyttää jos kerta sopivat löytyy. Kannattaa kuitenkin pikkusen kiinnittää väriin / kuosiin. Semmoiset todella kirjavat ja räikeät ehkä kannattais jättää kauppaan.

Vierailija
11/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies kirjoitti:

Mun mielestä voi hyvin käyttää jos kerta sopivat löytyy. Kannattaa kuitenkin pikkusen kiinnittää väriin / kuosiin. Semmoiset todella kirjavat ja räikeät ehkä kannattais jättää kauppaan.

No jos itse tykkää niin miksei niitä saisi käyttää?

Vierailija
12/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaatteet tosiaan tuntuu laadukkaammilta kuin naisten, enkä käsitä, miksei naisten housuissa ole kunnon taskuja. Ehkä samat valmistajat tekee laukkuja tai jotain. En yhtään ihmettele miesten vaatteita käyttäviä naisia.

Mua ihmetytti aikanaan se kohu kun Silvia Modig meni puku päällä linnan juhliin. En ole seurannu asiaa sen kummemmin, mutta vuosia sitten siitä puhuttiin aika paljon. Eihän tuohon nyt pitäisi kellään olla mitään sanomista. Mulle olisi ihan sama, vaikka mies menisi sinne mekko päällä, kunhan on asiallinen mekko.

Mä itse kuljen mieluiten ihan miesten vaatteissa, mutta ajattelen, ettei muiden pukeutumisella tosiaan ole väliä, jos se on asiallista. Ei mun miehisyyttäni uhkaa toisten tekemiset.

-eräs mies

Vierailija
13/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Miehelle ei sovi kirjavat kukkakuosisilla olevat trikoot vaikka ne kuinka hyvin istuisi päälle.

Vierailija
14/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai venyvissä vaatteissa ole väliä sukupuolella, kun se kangas venyy lihan päälle, eikä lihan tartte istua kankaaseen.

Vierailija
15/46 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mies kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Miehelle ei sovi kirjavat kukkakuosisilla olevat trikoot vaikka ne kuinka hyvin istuisi päälle.

Kukkakuosiset vaatteet ei sovi kellekään, vaikka niitä on ikävä kyllä naisten vaateosastot täynnä. 

Ostankin mieluummin esim paitani miesten puolelta. Aina harmi vaan ne ei sovi, koska minulla on isot rinnat ja luiskat olkapäät.

t.nainen

Vierailija
16/46 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi käyttää :) Nyt vaan "raahaat" miehes takas sinne kauppaan ja sanot et ostaa mieleisen väriset niin ei tartte jurnuttaa. Onhan se kivaa piristystä tähän harmaaseen ilmaan.

Vierailija
17/46 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille vastauksista. Pitää illalla näyttää miehelle tämä keskusteluketju niin hän huomaa ettei

siinä olisi mitään kummallista jos ostaa juoksutrikoonsa naistenosastolta.

Vierailija
18/46 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä hieman myöhässä kommenttini kanssa mutta itse ainakin suorastaan rakastan pitää pinkkiä mekkoa yllä ja olen mies. Juuri eilen kävin katsomassa Antti Tuiskun uutta vaatemmalistoa ja löysin mieleisen. Juuri ennen kassalle pääsyä äitini vilkaisi kokolappua ja huomasi kyseessä olevan naisten vaate. Itse jäin miettimään että mitä sillä on väliä mutta en tohdinnut muistuttaa että hän itse teki päätöksen ostaa valkoista takkia naisten osastolta minulle. Itse olen sitä mieltä että naisten ja miesten vaatteet on tehty ainoastaan vartalonmuotoa ajatellen, ei niinkään sukupuolta. Jos naisten osastolta löytyy miehelle farkut taikka paita niin sen voi hyvällä omalla tunnolla ostaa ja heittää päälleen kotona tai miksei vaikka töihin tai kouluun

Vierailija
19/46 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Jos on homo.

Pinkit tyköistuvat trikoot miehelle on takuuvarma keino leimautua homoksi.

Vierailija
20/46 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Jos on homo.

Pinkit tyköistuvat trikoot miehelle on takuuvarma keino leimautua homoksi.

Niinkö? Pääsisikö sillä viimein eroon lenkillä perään viheltelevistä, etumusta ja takamusta tuijottelevista ja outoja lähestymisyrityksiä tekevistä naislaumoista? Pitääkin kokeilla.