Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
781/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ihossa oli paha ominaishaju ja maku joka ei lähtenyt vaikka kävi suihkussa, kun suutelin miehen kaulaa tuli niin paha maku suuhun että piti pistää purkka suuhun..  seksiin asti ei onneksi menty, en tiedä miltä miehen "se" olisi maistunut! Varmaan yhtä pahalta kuin muukin iho.

Vierailija
782/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooe kirjoitti:

Yksi piereskeli koko ajan. Toi en mies aduikin asuntovaunussa, ilman vettä, suihkua, wc ne olivat leirintäalueella, jolla vaunu. Koti oli muualla, kävi vkl, mutta vuosia vaunussa.... Ei kiitos. Lisäksi kirjoitti päin honkia.

Hulvaton :D

"Lisäksi kirjoitti päin honkia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavan oloinen nainen teki aloitteen ja houkutteli mukaansa raflaan. Paljastui "temperamenttiseksi" naiseksi, eli hankalaksi riitelijäksi. Rahat loppu ja alkokin taisi maistua enemmän kuin yllättävän nuorekkaasta olemuksesta päättelisi.

Kiva nainen jonka tunsin ennestään. Treffeillä alkoi kuitenkin puhua pahaa existään, kuinka miehen pitäisi uskaltaa olla aloitteellinen, osata viedä naista, haltsata miesten työt jne. Olin jo kertonut etten halua mitään 50-luvun mies/nais-roolitusta, ja jos haluaisin, minulla luultavasti olisi vaatimuksia naiselle. Juuri sellaisia joita tämä nainen ei hyväksyisi. Ja tietysti naisen mukaan "pitää osata riidellä", eli "päästää höyryjä ulos". Eli huutaa ja raivota. Ei kiitos.

Myöskin vallan kiva nainen jonka tunsin entuudestaan. Puhui existään, kuinka oli ulkonäköpaineita ja erilaisia vaatimuksia. Minä olin kuulemma kiva koska en vaatisi mitään. Nainen siirtyi kaverisektorille sillä sekunnilla. Sytyttävät mutta vaativat miehet -> ahkera elättäjä joka ei vaadi mitään -> +20kg ja seksiä sunnuntaisin keittiöremppaa vastaan, ei kiitos.

Nainen vaikutti kivalta mutta treffien aikana alkoikin pelaamaan pelejä. Vaikka oli selkeästi kiinnostunut, jäi juttelemaan toisen miehen kanssa tiskille, samalla flirtaten kanssani. Ajatuksenahan oli provota minut osoittamaan miehekkyyttäni, kun puolustan saalista kilpailijaa vastaan. Siirryin itse juttelemaan viereisen pöydän puuman kanssa ja ignoorasin treffini täysin. Ilkeä temppu, mutta tit for tat. Mikä huvittavinta, tämän jälkeen nainen suorastaan aneli minua toisille treffeille.

Nuo treffit olivatkin sitten viimeinen pisara. Olen sittemmin lopettanut naisten tapailun kokonaan. Kiltteydestä ei palkita, ja huomasin noiden kokemusten aikana että mitä enemmän naisia treffailen, sitä p*skamaisemmaksi ihmiseksi muutun. Naisten kaipaama sopiva röyhkeys, miehisyyden todistelu ja testotasojen osoittaminen riitelemisellä eivät ole minulle luontaista käytöstä. Joten antaa olla.

Kai huomaat, että nämä ovat kuitenkin itse luokkasi tulkintoja? Nainen selvästi sitä ja sitten tuota...Mistä tiedät sen? Ehkä sinäkin löydät vielä jonkun, jos avaat silmät, kuuntelet,katselet, annat ihmisen itse kertoa, kun hyvä hetki on, mitä ajattelee. Muuten ennakkoluuloille kaivaa oman kuoppansa.

Näin. Tuon lainaamasi miestyypin kun osaisi kiertää kaukaa :D Kauheasti omia rivienvälistä lukemisia ja luulemisia.

Minä en pidä riitelystä, enkä ymmärrä miksi keskustelun sijasta pitäisi riidellä. Todistelu on aina huono piirre miehessä myös. Miehen pitää olla sellainen kuin on, eikä todistella jatkuvasti jotain minkä itse on asettanut naisen vaatimukseksi, vaikka tosiasiassa mies on vain itse keksinyt päästään nämä todisteltavat asiat.

Vierailija
784/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi arka olemus ja huono itsetunto estävät seksuaalisen mielekiinnon?

Eihän tuollaiset naisessa vaikuttaisi mitenkään seksihaluihin niin miksi miehessä tuo oli kohta #1?

Onko tässä syy jännämiesten suosioon ja kilttien miesten kaveripakkeihin "vaikutat mukavalta muttta.."

Ei ujous haittaa tai pieni epävarmuus tai hermostuneisuus. Ja olen todellakin päässyt jo ajat sitten yli "jännämiehistä". Yleensä jännät ovat nimenomaan sitoutumiskammoisia ja kyvyttömiä muodostamaan aitoa yhteyttä toiseen tasa-arvoisena ihmisenä.

Tarkoitin kai arkuudella ja huonolla itsetunnolla sitä, että mies ei uskalla ilmaista itseään tai mitä tahtoo ja tämä on jatkuva piirre, eikä alkujännitystä. Yleensä arat tyypit myös tuntuvat häpeilevän arkuuttaan. Kerran eräs arka/ujo tapaus sanoi ihan suoraan, että hän on vähän arka ja jännittäjä, jne, mutta se ei haitannut, koska hänellä oli nimenomaan itsetuntoa ja itsetuntemusta sanoa se ääneen. Hän työsti asiaa ja tavallaan pyysi myös minua ymmärtämään häntä ja niin yritin tehdäkin. 

Monet ujoilijat yrittävät esittää jotain muuta tai alkavat jopa sääliä ääneen itseään ja kertoa kuinka en varmaankaan ole edes kiinnostunut hänestä. Sellainen itsensä mollaaminen ei ole kovin viehättävää. Ehkä ilmaukseni aroista ja heikko itstuntoisista oli huonosti muotoiltu. Hain sitä, että mies ei ole pelästyneen tossukan oloinen. En halua suojella ketään omalta persoonaltani ja omilta haluiltani. En halua, että minulla on tunne, että mies ehkä tekee jotain, mitä ei tahdo vain sen takia, että ei kehtaa sanoa ei. Haluan, että aikuinen ihminen huolehtii itse itsestään ja pitää puolensa. En halua joutua kohtelemaan miestä kuin särkyvää lasiesinettä. 

Vierailija
785/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihmetyttää kyllä itseänikin nämä haisevasta alapäästä valittajat. Voihan se olla yksi monista tekijöistä miksi joku kannattaakin lempata, mutta ainoana syynä aika heiveröinen. Eksälläni haisi muna ihan hirveältä kun alettiin seurustelemaan, varmaankin tupakoinnin ja epäterveellisten elämäntapojen vuoksi. Puhuttiin asiasta, ja hän kävi lääkärissä ja asia hoitui sillä. Joku sieni-infektio tai mikälie. Ehkä porukka sitten on muuten vaan niin sitoutumiskammoista että pienestäkin  virheestä heitetään muuten hyvä tyyppi hylkyyn.

Olen sitten varmaan sitoutumikammoinen tai pinnallinen nainen, mutta todella paha haju, oli se sitten suussa tai alapäässä tai ihan koko ihmisessä, missä tahansa, on sellainen kiinnostuksenhävittäjä, että en vaan pysty jatkamaan tapailua.

Kaikki romanttiset ajatukset katoavat ja niitä on hyvin vaikea, miltei mahdoton uudelleen saada aikaan.

Mieluummin jätän suosiolla väliin ja en ala väkisin yrittämään josko kuitenkin. Kun on miehiä ilman hajuhaittojakin. Tai sitten olen ilman.

Joku juttu vain siinä katoaa sitä lääkärissä käyntiä odotellessa. Ja sen jälkeenkin.

Ja jo ennen sitäkin.

Lopetan tapailun siis jos mies tai elin haisee pahalle. Elintä tuskin edes tässä tapauksessa luultavasti en halua nähdä tai haistaa.

Anteeksi uteliaisuuteni, mutta lopettako homman kesken kaiken jos elin haisee ja häivyt paikalta tai häädät miehen matkoihinsa? :D

Olen eri, mutta todellakin lopetan hommat siihen paikkaan jos joku osa haisee mätääntyneeltä tai pesemättömältä. Mulle on mies sanonut että no hän käy äkkiä pesemässä sen, niin jatketaan. En tosiaan jatkanut enää, kyllä siinä oli kaikki intohimot jo laantuneet.

Vierailija
786/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sietänyt minun (introvertille tyypillistä) hiljaisuutta. Luuli hiljaisuuttani aina suuttumukseksi tai että minulla olisi ollut joku ongelma. Ei uskonut kun yritin sanoa, että ei ole mitään ongelmaa. Hän vielä suoraan sanoi minulle, että miksi en puhu.

Ei kai nyt ihmisen koko ajan tarttee puhua! Ihan normaalia kanssakäymistä minun osaltani oli, mutta hänelle tuotin ilmeisesti hirveetä tuskaa. Olin helpottunut kun se suhde loppui.

Saan olla just niin hiljaa kun mua huvittaa. Kukko ei käskien laula.

Ei enää ikinä ekstroverttiä, kiitos!

Seurustelin myös kovasti jutustelevan ekstrovertin kanssa, jotenkin siihen jatkuvaan pölinään tottui. Hauska tilanne oli kerran, kun mies tyytyväisenä jonkun aikaa seurusteltuamme totesi, että hän on nyt ymmärtänyt, etten ole vihainen tai minua vaivaa mikään, vaikka en puhu. :D En ollut itse siis edes tajunnut että hän olisi asian parissa pähkäillyt, mutta niin vaan oli ilmeisesti mietityttänyt, vaikkei ollut kysynyt.

Se ero meillä oli, että hän kyllä puhui paljon, mutta ei juuri mitään merkityksellistä. Tiesin hänen lapsuudenaikaisista naapureistaan, työtovereiden perhesuhteista, iänaikaisista harrastuksista, matkareissuista entisen vaimonsa kanssa, lasten terveystilanteesta ym. ym. mutta kun  olisin halunnut puhua meistä, tietää mitä hän ajattelee, haaveilee, pelkää, mitä haluaa suhteeltamme - puhekyky katosi. Lähes täydellinen kyvyttömyys keskustella tällaisista asioista. Se oli harmi, ja yksi syy eroon, kun ei saanut toisen syvimmistä ajatuksista yhtään kiinni. Suu vaan kävi kuin papupata, pelkkää tyhjää. 

Tällaisista suupalteista miehistä itselläkin kokemuksia. Ja sitten niistä introverteistä, jotka puhuvat vähän, mutta asiaa. Ennemmin valitsen itseni kaltaisen vähäpuheisen.

Vierailija
787/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikropettäjä? Viittaako tämä kokoon? :D

Mielestäni viittaa siihen että pettää mikron kanssa, tai että pettäminen tapahtuu mikrossa.

Vierailija
788/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinonahkatakki joka kiireellä vatsan päällä ja lippalakki väärinpäin viimeisessä reiässä. Suu auki auringossa ja....

Avaisitko vähän tarkemmin? Onko vähän ylipainoa vai paljon? Mikä saa sinut voimaan pahoin hänestä? Suu auki auringossa... Onko toi joku syy?

Mielestäni jos on ylipainoa, ei se ole mikään syy dissata toista. Useimmat on jotenkin ylipainoisia keski-iän jälkeen. Ihminen voi olla tosi mukava muuten. Onko sinulla jotain hampaankolossa kyseistä ihmistä kohtaan?

Vierailija
789/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukosuhde yrittäjämiehen kanssa. Arkena soitteli kiihkeitä puheluita. Viikonloppuna kun nähtiin niin veti kunnon koomat. Oli romanttista viettää yhteistä viikonloppua, kun toinen on itänaapurin kirkossa. Kovasti lupasi vähentää juomista, kun kerroin että tapailu loppuu nyt.

Itänaapurin kirkossa????

Itänaapurin eli r y $$än kirkossa = krapulassa.

Miten tämä rys

sä muuttaa kirkon ja krapulan vastaamaan toisiaan? Mikä tuossa on niin kuin se vertaus? Vai keksitkö itse sanonnan jossa ei ole mitään järkeä?

Vierailija
790/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä tulin haukkuneeksi miehelle hänen äitinsä, tietämättä vielä silloin siitä.

Edellisenä päivänä joku mummo ajoi kolmion takaa autoni kylkeen, ja tämä tuli puheeksi treffeillä. Puhuin hyvin kärkkäästi tästä mummosta, miten sellaisilla ei kuuluisi olla korttia ja ties muuta. Mies hiljaa tuumasi, että taisi olla hänen äitinsä. Nolotti. Ei nähty enää koskaan :D

Vierailija
791/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Vierailija
792/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Vaihda hyvä mies jo miehiin, jos naiset noin kuvottaa. Mitä suotta itseäsi kiusaat asialla enää.

Vierailija
793/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Nainen otti leipoessaan kuuman veden hanasta. Kuumimman mahdollisen. Väitti että se on juuri 37 asteen lämpöistä.

2. Naisella oli melkein nopan kokoinen luomi hauiksen kohdalla. Siitä kasvoi 4-5cm pitkä paksu musta suora karva.

3. Nainen ei antanut minun ottaa hänestä valokuvia.

4. Naisella oli tapana kutsua luokseen ja puolen tunnin päästä alkoi meikata ja sanoi että lähtee treffeille, mutta voin olla luonaan yötä. Tai sitten kun olimme yhdessä baarissa niin lähti vieraan miehen matkaan juuri valomerkin jälkeen. Jälkikäteen oli aina kuin mitään epänormaalia ei olisi tapahtunut.

5. Laitoin jazzia soimaan ja nainen sanoi voisinko laittaa jotain musiikkia missä on sanat.

6. Nainen olisi halunnut panna baari-illan jälkeen, eikä suostunut siihen että nukun. Koko yön eli noin 6-7 tunnin ajan läpsäisi minua poskelle heti kun nukahdin. Eli yli sata kertaa sen yön aikana. Ja vonkui että panisin häntä.

7. Nainen ei osannut keskustella. Jos minä en aloittanut keskustelua niin saatoimme istua tunnin hiljaa. Jos kysyin jotakin niin vastasi, mutta itse ei kysynyt mitään.

8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.

9. Nainen kehui tv:ssä olevia miehiä, esim. Rikospaikan miehet on kuulemma pantavia, ja Puolan 2016-euroviisuesiintyjä. TV:n katselutuntia kohden 2-3 miestä oli pantavia. Minun ulkonäköä haukkui ensitreffeistä lähtien.

10. Nainen oli puolet ajasta ripulissa. Viimeisellä tapaamisellamme ulosti housuunsa.

11. Nainen itki x-ukkonsa perään ja oli löysä kuin mikä. Ja tökeröt nännitatuoinnit (kuin ekaluokkalaisen piirtämät kukat) ja ällö halkaistu kieli (kuin käärmeellä).

12. Nainen opetti yliopistossa ja luuli että voittamansa SM-mitalit ovat kokonaan oikeaa kultaa, ja mietti montako tuhatta euroa ne myymällä saisi, kun kullan arvo oli noussut.

13.-20. Ehkä joskus avaudun näistä.

Lol! Mut kasi kohta ei auennut?

Toi kohta 8 on pahin!

Vierailija
794/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami42 kirjoitti:

Miehellä oli boksereissa vahva ruskea jarrutusjälki.

Haisee sitten miehellä tai naisella, huono hygienaa tappaa kyllä kaiken kanssakäymisen edellykset.

Vierailija
795/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
796/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus edellyttää kumppaniltaan hyvää hygieniaa, ja jokaisella on oikeus loukkaantua jos sitä omaa hygieniaa arvostellaan.

Vierailija
797/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kaksisuuntainen mielialahäiriö (omin sanoin) ja myös joi liikaa.

2.Työorientoitunut, uupunut ja aivan kamalan pieni pili, mallia babyporkkana.

3. Selkeä narsku. Poikamies viisikymppisenä.

4. Romantikko ja työnarkomaani.

5. Jotain tarkemmin määrittelemättömiä mielenterveysongelmia.

6.ADHD. Juu en pysynyt vauhdissa mukana.

7. Liian rauhallinen, tyyliä pappa.

8. Narsku. Selvääkin selvemmin. Kylmää kyytiä.

9. Erokuviot ja lasten tapaamiset järjestelemättä.

10. Asperger (omin sanoin)

11. Ero vielä käsittelemättä. Ahdistunut.

Tämmösiä syitä.

Miten tuo "poikamies viiskymppisenä" liittyy asiaan, eikö sinkut yleensä toisiaan tapaile tuossakin iässä 🤔

Vierailija
798/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luotu sellaiseksi, että hän voi saada lapsia. Yleensä nainen myös toivoo lasta  tai alkaa  toivoa jossakin elämänvaiheessa. Hän on aikaisemmin voinut olla täysin välinpitämätön asian suhteen.  Miesten olisi hyvä sisäistää tämä. Naisen todellisuus on täysin erilainen kuin miehen. Mies voi perustaa uusen perheen ja saada jälkeläisen vielä 60-vuotiaana. Naiselle se on mahdotonta, ikävä kyllä. Olen kuullut surullisia tarinoita miehistä, jotka kieltävät naiseltaan lapsen saamisen. Se on kovin itsekästä ja kertoo paljon suhteesta.

Vierailija
799/9708 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli aluksi tosi hyvää mutta en tiedä mitä kävi, mutta se alkoi hänen kansaan vaan ällöttämään pikkuhiljaa. Huomasin etten enää lämmennyt hänelle ja rupesin keksimään tekosyitä (mahakipu, kuukautiset) ettei tarvinnut harrastaa seksiä. Tietysti tajusin pienen ajan kuluttua ettei homma voi jatkua noin ja niin lähdettiikin eri suuntii.

Näin jälkikäteen ajatellen luulen tietäväni mitä oikein tapahtui.

Hänellä oli iso vehje mutta erektio lopahti hyvin herkästi ja siksi seksissä saattoi mennä älyttömän kauan aikaa, ja kyllä se välillä ärsytti kun itselle olisi joskus kelvannut ihan vain sellaiset pikaiset. Ja toinen oli miehen liian feminiininen voihkinta. Se vain rupesi v*****amaan.

Sekin pikkuhiljaa rupesi ahdistamaan kun annoin ymmärtää että nyt ei olisi jaksanut harrastaa seksiä niin se ei ollutkaan automaattinen "ei". Se piti sitten usein myös toistaa hänelle. Jotenkin ärsyttävää että jos toinen sanoo ettei ole nyt halukas niin silti pitää kuiskia toisen korvaan erektiostaan ja yrittää kosketella.

Kiltti ja mukava mies kylläkin mutta seksi hänen kanssaan ei ollutkaan sellaista millaista sen alussa näin olevan.

Vierailija
800/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olin sopinut ensimmäiset treffit, joille mies hakisi autollaan, koska olin nuori ja tyhmä. Mies ilmestyikin autollaan KAVERINSA KANSSA, ja olin niin hullu, että menin silti kyytiin. Mies oli niin ujo ja vaikutti omaavan huonon yleissivistuksen, että hänen kaverinsa jutteli enemmän kanssani kuin hän itse. Ei nähty enää, eikä mitään onneksi käynyt vaikka muistan, että puhelimen akkukin oli tosi lopussa.

2. Oltiin tapailtu 3kk ja mies oli huono vastailemaan viesteihin. Pistin osittain sen piikkiin, ettei suomi ollut hänen äidinkielensä. Lopetin tapailun, kun miehellä kesti viikko avata viestini, ja hän ehdotti vastatessaan yhteistä ulkomaanmatkaa.

3. Olin huomannut jo viestitellessä, ettei mies tiennyt jotain ihan perussanoja ja hänellä kesti välillä vastata kauan, koska meni omien sanojensa mukaan "niin ajatuksiinsa". Kysyi myös ennen tapaamista palkkaani enkä edes tiedä miksi suostuin tapaamaan hänet. Ainoiksi jääneiden treffien aikana tuli aika selväksi, että mies oli luultavasti asperger (päättelin tämän asperger tuttuni perusteella) enkä jaksanut tavata häntä enää.

4. Mies alkoi jankata ainoilla treffeillä naisten ja miesten eroista. Naiset eivät hänen mielestään voineet saada parempaa tai yhtä hyvää palkkaa kuin miehet naisten luontaisten ominaisuuksien vuoksi. Sanoi harrastavansa psykologiaa, ja päättelin itse juttujen perusteella, että taisi katsoa illasta toiseen Jordan Petersonin videoita. Kammottava tyyppi. Ei siis ollut opiskellut psykologiaa millään asteella eikä osannut sanoa mitään, kun yritin keskustella lukion psykasta. Teki jotain lentokoneisiin liittyvää insinöörityötä, muttei ollut matkustanut oikein missään, ja vaikutti suorastaan vihaavan lentämistä.

5. Kutsuin toiselta paikkakunnalta matkustaneen (hänellä oli kaverin luona yöpaikka) miehen kolmansilla treffeillä luokseni katsomaan leffaa. Hän itse oikein hoputti, että siirtyisimme baarista luokseni. Mies istui koko elokuvan ajan jalat ristissä sellaisessa "en vahingossakaan kosketa" -asennossa. Koko illan aikana ei tapahtunut yhtään mitään fyysistä, vaikka itse yritin koskettaa, ja mies oli kaikilla treffeillä mittaillut minua katseellaan. Elokuvan jälkeen mies pyysi jäädä yöksi vaikka olisi päässyt helposti bussilla kaverilleen. Hän esitti pyynnön todella oudosti katsoen minusta koko ajan poispäin. Laitoin hänet lattialle nukkumaan. Mies ehdotti, että voisin tulla käymään hänen luonaan toisella paikkakunnalla tai että hän tulisi ensi kerralla yhdeksi yöksi luokseni. En alkanut hotelliksi tyypille, joka halusi olla pelkkä kaveri (mutta silti tuijotella tissejä?).