Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmetyttää kyllä itseänikin nämä haisevasta alapäästä valittajat. Voihan se olla yksi monista tekijöistä miksi joku kannattaakin lempata, mutta ainoana syynä aika heiveröinen. Eksälläni haisi muna ihan hirveältä kun alettiin seurustelemaan, varmaankin tupakoinnin ja epäterveellisten elämäntapojen vuoksi. Puhuttiin asiasta, ja hän kävi lääkärissä ja asia hoitui sillä. Joku sieni-infektio tai mikälie. Ehkä porukka sitten on muuten vaan niin sitoutumiskammoista että pienestäkin virheestä heitetään muuten hyvä tyyppi hylkyyn.
Noin varmaan miettii myös paljon pitämäni nainen, jonka "laitoin hylkyyn" kun synkässä mielessäni näin sen tulevaisuuden naisen taas kerran minulle mäkättäessä, että tää ei tule tästä varmasti kauheesti muuttumaan ja aina löytyy joku uusi riitelyn aihe. Naisen asia käsitellä ongelmia oli jostain syystä hyvin vihamielinen ja sai oloni aina tuntumaan siltä kuin olisin maailman pahin ihminen vaikken ollut koskaan tarkoituksella naista mitenkään loukannut.
"Ei ollut takoitus loukata"... Ja sitten asia on ilmaistu niin, ettei siitä oikeastaan voi muuta kuin loukkaantua. En sano että sinä olisit välttämättä toiminut näin, voi olla että olet osannut ottaa asiat esille rakentavasti, mutta tuo mahdollisuus tuli heti mieleeni. Moni on aika sokea sille miltä sanottu voi vastaanottajan korvaan kuulostaa.
Päästiin syyttämään miestä, yläpeukku sille!
Mahtavasti suodatit edellisestä kommetista kohdan: en sano että sinä olisit välttämättä toiminut näin, voi olla että olet osannut ottaa asiat esille rakentavasti... Kommentissa ei syyllistetty yhtään ketään, vaikka jostain syystä halusit sen niin lukea.
Minä en ole koskaan lopettanut tapailua, mutta mies lopetti, koska mä en antanut suhteelle mitään. Tämä siis ihan totta ja kaduttaa että haaskasin toisen aikaa, enkä ole senkoommin kehenkään sekaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmetyttää kyllä itseänikin nämä haisevasta alapäästä valittajat. Voihan se olla yksi monista tekijöistä miksi joku kannattaakin lempata, mutta ainoana syynä aika heiveröinen. Eksälläni haisi muna ihan hirveältä kun alettiin seurustelemaan, varmaankin tupakoinnin ja epäterveellisten elämäntapojen vuoksi. Puhuttiin asiasta, ja hän kävi lääkärissä ja asia hoitui sillä. Joku sieni-infektio tai mikälie. Ehkä porukka sitten on muuten vaan niin sitoutumiskammoista että pienestäkin virheestä heitetään muuten hyvä tyyppi hylkyyn.
Noin varmaan miettii myös paljon pitämäni nainen, jonka "laitoin hylkyyn" kun synkässä mielessäni näin sen tulevaisuuden naisen taas kerran minulle mäkättäessä, että tää ei tule tästä varmasti kauheesti muuttumaan ja aina löytyy joku uusi riitelyn aihe. Naisen asia käsitellä ongelmia oli jostain syystä hyvin vihamielinen ja sai oloni aina tuntumaan siltä kuin olisin maailman pahin ihminen vaikken ollut koskaan tarkoituksella naista mitenkään loukannut.
"Ei ollut takoitus loukata"... Ja sitten asia on ilmaistu niin, ettei siitä oikeastaan voi muuta kuin loukkaantua. En sano että sinä olisit välttämättä toiminut näin, voi olla että olet osannut ottaa asiat esille rakentavasti, mutta tuo mahdollisuus tuli heti mieleeni. Moni on aika sokea sille miltä sanottu voi vastaanottajan korvaan kuulostaa.
Eikö sulle pikkuinen jo sanottu, että nyt läksyjen pariin sekaantumasta aikuisten keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!
Lapsellinen kommentti ja varmaan trolli, mutta se kalanhaju johtuu nimenomaan liiasta hygieniasta.
Syitä eroihin:
- ripustautuja
- itkijätyyppi
- seksillä kiristäjä
- itsetuhoinen
- aseksuaali
Kaikenlaisten kanssa sitä on elämänsä aikana tullut seurusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten varmaan sitoutumikammoinen tai pinnallinen nainen, mutta todella paha haju, oli se sitten suussa tai alapäässä tai ihan koko ihmisessä, missä tahansa, on sellainen kiinnostuksenhävittäjä, että en vaan pysty jatkamaan tapailua.
Kaikki romanttiset ajatukset katoavat ja niitä on hyvin vaikea, miltei mahdoton uudelleen saada aikaan.
Mieluummin jätän suosiolla väliin ja en ala väkisin yrittämään josko kuitenkin. Kun on miehiä ilman hajuhaittojakin. Tai sitten olen ilman.
Joku juttu vain siinä katoaa sitä lääkärissä käyntiä odotellessa. Ja sen jälkeenkin.
Ja jo ennen sitäkin.
Lopetan tapailun siis jos mies tai elin haisee pahalle. Elintä tuskin edes tässä tapauksessa luultavasti en halua nähdä tai haistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavasti suodatit edellisestä kommetista kohdan: en sano että sinä olisit välttämättä toiminut näin, voi olla että olet osannut ottaa asiat esille rakentavasti... Kommentissa ei syyllistetty yhtään ketään, vaikka jostain syystä halusit sen niin lukea.
Tuo se on teidän naisten vakiojuttu, luulette että miesvastainen kommenttinne muuttuu heti neutraaliksi kun loppuun laitetaan joku "koskee kaikkia" tai "en sano että sinä mutta blaablaa näin varmasti teit kuitenkin...".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten varmaan sitoutumikammoinen tai pinnallinen nainen, mutta todella paha haju, oli se sitten suussa tai alapäässä tai ihan koko ihmisessä, missä tahansa, on sellainen kiinnostuksenhävittäjä, että en vaan pysty jatkamaan tapailua.
Kaikki romanttiset ajatukset katoavat ja niitä on hyvin vaikea, miltei mahdoton uudelleen saada aikaan.
Mieluummin jätän suosiolla väliin ja en ala väkisin yrittämään josko kuitenkin. Kun on miehiä ilman hajuhaittojakin. Tai sitten olen ilman.
Joku juttu vain siinä katoaa sitä lääkärissä käyntiä odotellessa. Ja sen jälkeenkin.
Ja jo ennen sitäkin.Lopetan tapailun siis jos mies tai elin haisee pahalle. Elintä tuskin edes tässä tapauksessa luultavasti en halua nähdä tai haistaa.
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta lopettako homman kesken kaiken jos elin haisee ja häivyt paikalta tai häädät miehen matkoihinsa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo se on teidän naisten vakiojuttu, luulette että miesvastainen kommenttinne muuttuu heti neutraaliksi kun loppuun laitetaan joku "koskee kaikkia" tai "en sano että sinä mutta blaablaa näin varmasti teit kuitenkin...".
Nyt ne läksyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi asioita ei ilmeisesti saa tarkastella eri näkökulmista? Edelleenkään tuossa ei sanottu että mies olisi toiminut niin, MUTTA senkin mahdollisuuden voi ottaa huomioon.
Ei nyt tästä tämän enempää.
Näin kahvilassa usein nuoren naisen, joka oli mielestäni yksi kauneimpia näkemiäni.
Kerran sitten rohkaistuin ja pyysin häntä ulos. Hän hymyili ja nyökkäsi.
Ei puhunut juuri mitään, mutta ajattelin hänen olevan ujo.
Kun sitten illalla tapasimme hän alkoi parin viinilasin jälkeen kertoa itsestään.
Ja kyllä putosi kaunottaren sädekehä.
Aivan järkyttävä rääväsuu. Äänikin aika matala, joten mietin jo, että olenko miehen kanssa deitillä. Ja mietin myös välillä olenko piilokamerassa, koska olo oli aika epätodellinen.
Nousi pala kurkkuun, kun mietin miten pääsen tilanteesta eroon.
Hän myös luultavasti liioitteli elämäänsä ja kertoi olleensa vast' ikään suhteessa erään julkkiksen kanssa, mutta nyt oli sinkku.
Kun kerroin tytöstä kavereilleni heidän mielestään tämä julkkis oli pitkään ulkomailla tämän kyseisen " suhteen" aikana..
Joskus ulkonäkö pettää. Ja se jäikin ainoaksi kerraksi kun pyysin tuntematonta ulos. Onneksi tapasin seuraavana kesänä yhteisten ystävien kautta nykyisen vaimoni. Siihen ei tarvittu kuin yksi keskustelu, ja olin myyty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaisuus.
Teki itselleen ruokaa ja alkoi syömään edessäni eikä edes tarjonnut mitään.
Ei tulisi itselle mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti. Voisiko tuo olla jotain oman paikan näyttöä tai vihje että lähde kotiisi. Tai vihje siitä että mitään et minulta saa.Minun ex mies teki näin. Saattoi kysyä kiltillä äänellä ollessamme hänen luonaan että onko nälkä? Ja kun vastasin myöntävästi, alkoi syömään edessäni, naurahteli, ja katsoi kun olen nolona hänen vieressään. Tiesi että en osaa sanoa vastaan helposti tai kertoa miltä tuntuu ja kärsin estyneestä persoonallisuushäiriö stä ja ahdistuneisuushäiriöstä . Katsoi vaan kun olin vaikeana vieressä ja tuntui nauttivan siitä.
Entinen tapailukumppani harrasti myös tällaista. Saattoi esim kehaista, että osti MEILLE saunakaljat, mutta kun saunan aika koitti, niin otti juoman ainoastaan itselleen ja hetken päästä mukamas ihmetellen kysyi, että olisitko sinäkin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsytjonne on kirjoittanut nuo pipari-haisee-jutut, ihan selvästi :)
Niinhän haluaisit uskoa mutta 6sta kumppanista joista 3 normaalipainoisia naisia ja 3 ylipainoisia, ylipainoisten alapää haisi pahalle kun taas normaalipainoisten ei juuri haissut miltään.
M34
Voihan tuossa olla jotain perää, vaikka äkkiseltään kuulostaa oudolta. Ehkä tuollaiset hygieniastaan huolehtimattomat ihmiset ovat yhtä välinpitämättömiä muutenkin itseään kohtaan ja päästävät itsensä myös lihomaan herkemmin.
Mikropettäjä? Viittaako tämä kokoon? :D
Yksi piereskeli koko ajan. Toi en mies aduikin asuntovaunussa, ilman vettä, suihkua, wc ne olivat leirintäalueella, jolla vaunu. Koti oli muualla, kävi vkl, mutta vuosia vaunussa.... Ei kiitos. Lisäksi kirjoitti päin honkia.
Heti tulee lisää mieleen tuosta tapakouluttajasta..
Sain kaverilta käytetyn hyllyn hänen muuttonsa yhteydessä. Tiesin, että se on tyypillinen haastava uudelleenkoottava, lastulevyhylly kun oli, mutta tiesin että saan sen pinoon vielä kunhan on joku apukäsinä. Tämä tapailukumppanini sitten päätti alusta pitäen heittäytyä hyllyn suhteen todella hankalaksi. Hän vain päätti, että sitä ei koota ja hän sihisi hampaidensa välistä, kun laitoin ruuveja paikalleen ja käskin pitää suun kiinni ja kädet paikallaan. Juuri kun olin ruuvaamassa hyllyyn yhtä ruuvia paikalleen, niin hän päätti päästää kädet irti nähdäkseen miten se rysähtää alas, ja nähtyään miten homma vain valui varpaille, hän teki tästä loistopäätelmän miten se kelpaa vain kaatopaikalle. Toisin sanoen hän teki tahallaan tuhoa ja otti asenteen että kun hylly ei itsellään kokoudu niin se ei ole hänen mielestään hyvä. Tässä pitää tietää, että kyseinen kundi ei ollut koskaan joutunut kokoamaan mitään, itse olin puuseppä, joten hermot meni.
Kyseinen herrasmies sitten hankki itselleen uuden työpöydän, ja kieltäydyin alusta asti osallistumasta sen kasaamiseen. Kuinka yllättävää, niin tämä älypää päätti kokoamisvaiheessa nostaa sen väärin, jolloin oleellinen osa meni poikki ja koko työpöytä hajosi. Oli pokassa pitelemistä kun kävimme palauttamassa sitä liikkeeseen, kun myyjä ihmetteli miten se pöytä voi hajota niin pahoin itsellään ja reklamaatio oli kesken kun erosimme, koska liikkeelle ei mennyt kundin selitykset läpi vahingoista. En ole ikinä ymmärtänyt tuollaista ihme tuhovimmaa.
Sama nuppu esti pääsyn koneelle, kun halusin äkkiä tehdä opintopolussa kouluhaun. Hän siis vain kirjaimellisesti esti minua pääsemästä koneelle eikä mikään järkipuhe mennyt perille, kun sanoin, että haku päättyy 16.15 ja siihen mennessä mun pitää laittaa paperit vetämään jos haluan hakea yhdelle alalle. Tyyppi hoki vastaan miten siellä ei ole mitään hakua päällä, ja miten ei nyt mennä hänen nettiinsä ja päläpälä. Lopulta 10 yli hän taipui, ja samalla hetkellä kun sain sivun auki, niin tyyppi tuli lueskelemaan "Mitä, haku päättyi?"
En jaksa selittää mikä tuohon johti, että oli kyse tunneista, mutta onneksi se ei ollut ainoa oljenkorsi.
En jaksanut odottaa, mitä hän aikoi sanoa. Oli niin kertakaikkisen hidas tyyppi, että en vaan pystynyt, vaikka muuten olisi ollut hyvä match.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Puhui vain ja ainoastaan itsestään ja jos yritin osallistua keskusteluun sanomalla jotain, niin kohautteli kulmakarvojaan ylimielisen huvittuneena "mitä sinä selität ty p rä nainen.."
- Vaikeni todellisista ongelmistaan ja keksi niitä lisää valehtelemalla. Valehtelu taas teki sen, että hän epäili kaikkien muiden ongelmia "ei pidä paikkaansa", ja epäili pieniäkin sanomisia. Hän vaikeni tyystin siitä, että kärsi dysfasiasta ja taustalla oppimishäiriöitä, mutta hei, tarinat huumeidenkäytöstä vasta tekeekin vaikutuksen!
- Jakeli käytös- ja tapaohjeita ja sai avoimia raivareita, jos yritin ottaa täysin rennosti. Esimerkiksi kerran kun seisoimme kotipaikkakuntani bussipysäkillä, ja näin, että kaverini lähestyy, niin heitin meille tuttua läppää "-hitsi mikä ajoitus, sieltähän se Tiina saapuukin!" Ex sai hirveän raivarin ja alkoi ottaa kierroksia: "Luuletko sä ettei se kuule, hä!?". Kaveri halasi minua, vaihtoi kuulumiset - ja poistui takavasemmalle, koska huomasi hämmentyneisyyteni ja säikähti miehen outoilua. Mies luonnollisesti syytti tästäkin minua, että kuulemma säikytin normaalin ihmisen käytökselläni loitommaksi.
Tätä ihmeellistä koulutusta tapahtui joka helkutin hetki ja lempipaikkoja tälle oli aina ruokapöydässä, julkisissa tiloissa ja kavereiden keskellä. Hänellä itsellään oli luonnollisesti sosiaalisia ongelmia tai hän ei loistanut sosiaalisilla taidoillaan, itselläni oli valtava kaveripiiri - mutta mies yritti rakentaa minusta hylkiötä ja kaataa niskaani oman osaamattomuutensa.
- Puhui vain ja ainoastaan eksästään.
Hänellä oli kyllä selvästikin joku isompi ongelma, persoonallisuushäiriö tai jotain.
Noi kaikki ovat eri kultuaisia, mutta tuo tapakouluttaja oli aivan selkeä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Yksi monen kuukauden tapailujuttu päättyi miehen dumpattua mut, koska meidän jutusta "puuttui kuulemma se jokin" Kas kummaa, kun piti kuitenkin kutsua vielä kerran yökylään ja harrastaa seksiä ja aamulla sitten yht äkkiä sitä jotain ei enää ollutkaan... Kumma juttu. Vielä edellisenä yönä ja monta kertaa aiemmin sitä kummasti oli vielä ollut.
No ei se, että on hyvää seksiä, ihastusta ja välittämistä, tarkoita aina sitä, että olisi elämää suurempi rakkaus kyseessä. Tietty se hetki, jolloin asiasta kertoo, voisi olla vähän sopivampi...
Minun exä oli tällainen. En halunnut muuttaa vielä yhteen, mutta exäni teki listan, miksi se on kannattavaa. Se oli ensimmäinen suhteeni ja olin aika naaivi + rakastunut, joten suostuin hänen ehdotukseensa, vaikka olin ensin sanonut muutaman kerran ei. Yritin vielä keskustellla asiasta sen verran, että jos muutetaan yhteen, niin voidaanko etsiä joku kaksio, jonne muuttaa. En halunnut, että asuisimme 20m2 asunnossa kahdestaan ihan jo vain sen takia, että tarvitsen paljon tilaa (introvertti) ja tein kaksivuorotyötä kun exäni teki yötyötä. Exä ei halunnut isompaa asuntoa, koska hän halusi säästää rahaa (4000e bruttotulot :D) ja hänen mielestään rakkaus kyllä voittaa pienen asunnon puutteet.
Tilaa ei ollut, en saanut nukuttua, muutuin säyseästä lampaasta ärjyväksi leijonaksi ja tajusin, että nyt on puhallettava peli poikki. Olin hämmästänyt, miten vihainen minusta voi tulla, jos en saa tyydytettyä tarpeitani (oma tila, oma rauha). :D
Pitkän väännön jälkeen muutimme kaksioon, mutta aika pian tuli huomattua, että ei se suhde toimi. Ei, vaikka olisimme asuneet kartanossa.
En saanut traumoja. Nopea yhteenmuutto kahden kuukauden seurustelun jälkeen ei aina ole huono asia, jos molemmat etsivät asuntoa, joka sopii molempien tarpeisiin. Esimerkiksi tilava kaksio tai pieni kolmio. Mutta jos kumppani haluaa muuttaa sinun pieneen yksiöön, niin hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa.