Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
801/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.

Vierailija
802/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ihastui ja rakastui Lapin reissulla toiseen. Minulle kävi lopulta hyvin, sain elämäni väliaikaisesti rakkauden. Hän kuoli sairauteen liian nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki annamäet. -Nyt jälkeen päin ihan hyvä niin.

Vierailija
804/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin miesten kanssa tapaamisen ja seksisuhteet, kun en jaksanut enää eri temppuja heidän kanssaan. Olisi pitänyt järjestää kotiin seksitemppurata heille ja harrastaa seksiä aina missä milloinkin asennossa he halusivat, tai itse ehdotin. Mulla lopahti kiinnostus miehiin totaalisesti. Useimmat haukkuivat ilkeillä nimityksillä joko suoraan tai jälkikäteen. Myös kesämekon käyttäminen oli heille kauhistus, huoraamista.

Myös naisille olin outo tai kauhistus, en säästynyt myöskään homomiehen haukkumiselta.. Olin kauhistus myös monen kristityn mielessä, osoittivat sen suoraan minua kohti, väärämielinen.

Nyt olen elänyt ilman kirkkoa jo monta vuotta, eikä tuttaviin kuulu enää homot tms ihmiset mitä näitä nyt on tänä päivänä. Saan elää yksin juuri sellaista elämää kun haluan, ainoa asia että sinkkuuttani ihmetellään edelleen, pyöritellään silmiä edessä päin, ja kysellään miltä tuntuu olla yksin. Mitä se kelleen enää kuuluu, miten minä elän. Pitäkää huoli omista asioista.

Vierailija
805/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt lopettaa tapailu jo paljon aikaisemmin, niin olisi säästynyt kaikenlaista. Mutta ei, kun sitä oli muka niin rakkaudesta sokea ja halusi uskoa, että siitä tulisi jotain. Pian ne säröilyt alkoi kuitenkin tuntumaan sen hattaran läpi. Itsestäni kaikki oli hyvin, mutta toinen alkoi lisääntyvässä määrin tuomaan esille tyytymättömyyttään minuun ja tekemisiini. Ihmettelinkin, että miksi tuo haluaisi olla kanssani, jos kerran olen niin paha ihminen. Tajusin, ettei se tule siitä ainakaan paremmaksi muuttumaan.

Vierailija
806/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ihossa oli paha ominaishaju ja maku joka ei lähtenyt vaikka kävi suihkussa, kun suutelin miehen kaulaa tuli niin paha maku suuhun että piti pistää purkka suuhun..  seksiin asti ei onneksi menty, en tiedä miltä miehen "se" olisi maistunut! Varmaan yhtä pahalta kuin muukin iho.

Tuosta ominaishajusta on joku muukin kirjoittanut tähän ketjuun. En ole aiemmin tajunnutkaan, miten tärkeää se on. Oman miehen ominaishaju on minulle niin sopiva, että halatessa tykkään nuuskutella miehen kaulaa. Ihan kuin kissanminttu kissalle. Eikä mies käytä mitään hajusteita eikä meillä käytetä hajustettuja pesuaineita. Olisi ihan kauheaa hylätä muuten mukava mies vain sen takia, että hänen lähellään ei voi olla hajun takia.

Vierailija
807/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ihossa oli paha ominaishaju ja maku joka ei lähtenyt vaikka kävi suihkussa, kun suutelin miehen kaulaa tuli niin paha maku suuhun että piti pistää purkka suuhun..  seksiin asti ei onneksi menty, en tiedä miltä miehen "se" olisi maistunut! Varmaan yhtä pahalta kuin muukin iho.

Tuosta ominaishajusta on joku muukin kirjoittanut tähän ketjuun. En ole aiemmin tajunnutkaan, miten tärkeää se on. Oman miehen ominaishaju on minulle niin sopiva, että halatessa tykkään nuuskutella miehen kaulaa. Ihan kuin kissanminttu kissalle. Eikä mies käytä mitään hajusteita eikä meillä käytetä hajustettuja pesuaineita. Olisi ihan kauheaa hylätä muuten mukava mies vain sen takia, että hänen lähellään ei voi olla hajun takia.

Sama. Monta sammakkoa pussanneena voin sanoa että tuoksu on yksi tärkeimmistä tekijöistä ainakin itselleni. Siis luonnollisesti ensin tulee ihan luonteen yhteensopivuus ja jotain viehätystäkin pitää olla, ja mieluiten pakka kasassa eikä mitään ulosottolaskuja postilaatikko täynnä. Mutta kun muut asiat mätsää niin siinä vaiheessa tuoksulla voi olla todella iso vaikutus siihen tuleeko diiliä vai ei. Ikävä kyllä kerran olin miehen kanssa jonka kanssa olisi muuten voinutkin olla tulevaisuutta, mutta jokin hänen ominaishajussa ei toiminut ollenkaan, ei huvittanut olla sen ihmisen lähellä ja tuli sellainen vastenmielinen olo. Kumma juttu. Olisi mielenkiintoista tietää perustuuko tuokin johonkin geneettiseen yhteensopimattomuuteen, ihminen on kuitenkin loppupeleissä eläin ja hajuaistilla on iso merkitys selviytymisen kannalta.

Vierailija
808/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.[/quote

Kyllä kondoomiakin käytettiin useamman kanssa. Jos tapailin pitempään miestä, niin en enää käyttänyt.

Vierailija
809/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pito on kallista.

Vierailija
810/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pito on kallista.

Oletko sinä se, kenen äiti on prostituoitu? Kuulostat siltä ainakin.

Vierailija
811/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen tai haiseva, nainen sekä mies, on aivan yhtä paha.

Ja sille joka valittaa, että naisten alapää haisee pahalle: ei tarvitse olla intiimisti silloin, voi jättää väliin.

Ei ole pakko.

Vierailija
812/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Monta sammakkoa pussanneena voin sanoa että tuoksu on yksi tärkeimmistä tekijöistä ainakin itselleni. Siis luonnollisesti ensin tulee ihan luonteen yhteensopivuus ja jotain viehätystäkin pitää olla, ja mieluiten pakka kasassa eikä mitään ulosottolaskuja postilaatikko täynnä. Mutta kun muut asiat mätsää niin siinä vaiheessa tuoksulla voi olla todella iso vaikutus siihen tuleeko diiliä vai ei. Ikävä kyllä kerran olin miehen kanssa jonka kanssa olisi muuten voinutkin olla tulevaisuutta, mutta jokin hänen ominaishajussa ei toiminut ollenkaan, ei huvittanut olla sen ihmisen lähellä ja tuli sellainen vastenmielinen olo. Kumma juttu. Olisi mielenkiintoista tietää perustuuko tuokin johonkin geneettiseen yhteensopimattomuuteen, ihminen on kuitenkin loppupeleissä eläin ja hajuaistilla on iso merkitys selviytymisen kannalta.

sitä on tutkittu ja tuoksu on yksi tekijä parinvalinnassa, kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta siinä mielessä että perimä on tarpeeksi erilainen jotta jälkeläiset ovat terveitä

Vierailija
813/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mies kunnes innostui 'harmittelemaan' että Suomessa on niin korkeat suojaikärajat. Hänen mielestään 15-vuotiaat jo ovat täysin naisia. Musiikinopettaja yläkoulussa, ikä 38 v.

Vierailija
814/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä on tutkittu ja tuoksu on yksi tekijä parinvalinnassa, kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta siinä mielessä että perimä on tarpeeksi erilainen jotta jälkeläiset ovat terveitä

Tuon tuoksun kyllä huomaa jossain määrin jo pussaillessa ja halatessakin (pitkään), ei tarvitse edes mennä sänkyyn asti toteamaan asiaa, yleensä. Tai siis tietyt ihmiset vain ovat miellyttävän tuntuisia tuossa vaiheessa, eikä ole tarvinnut koskaan pettyä. Kun taas niistä, jotka haisevat "väärälle", on yleensä huomannut jotain jo ennen vaatteiden riisumista. Tämä tietysti vain omana kokemuksena, kun joku kirjoitti pettymyksestä seksin aikana.

Vierailija
815/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen VTM, tienaan hieman yli 70 000 e vuodessa ja omaisuutta on ihan mukavasti. Yritin pari kertaa tapailla amistaustaista duunarimiestä, jolle yhteiskunnallinen asemani oli lähinnä jatkuvan vittuilun kohde. Muita keskusteluaiheita ei miehen sivistymättömyyden vuoksi juuri ollut. En enää edes harkitse tapailevani amiksia.

Vierailija
816/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli aina hyvin punaiset silmät enkä kehdannut kysyä syytä kun ei vielä tunnettu hyvin. Jos olisin tiennyt syyn asia ei olisi ehkä enää häirinnyt. Kun hän vielä kertoi juoneensa pullon viiniä illalla yksin, ajattelin että on ongelmia. Olisi pitänyt kysyä niistä silmistä.

Parikin miestä on saanut jäädä liian hiljaisen puheäänen vuoksi kun jutellessa pitäisi aina pinnistellä että kuulee.

Myös se että mies lupailee asioita tyyliin ”sitten kun olemme naimisissa, sinulla ei enää ole puutetta ruuasta”. Nälkäisenä opiskelijana oli mahdoton ajatus alkaa suunnitella tulevaa sellaisten pelkkien lupausten pohjalta. Olin nälkäinen juuri sillä hetkellä. Ei ollut voimia seurustella.

Vierailija
817/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tauoton eksän haukkuminen joka tapaamisella. Haukkui eksänsä perheen, suvun, kaverit, naureskeli eksänsä koulutus- ja työvalinnoille, tyylille, puhetavalle jne. Siinä vaiheessa lopetin tapailun, kun hän alkoi tosi pilkallisesti luetella ulkonäöllisiä muka rumia piirteitä, joita pieni tyttärensä on äidiltään perinyt.

Vierailija
818/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tuoksun kyllä huomaa jossain määrin jo pussaillessa ja halatessakin (pitkään), ei tarvitse edes mennä sänkyyn asti toteamaan asiaa, yleensä. Tai siis tietyt ihmiset vain ovat miellyttävän tuntuisia tuossa vaiheessa, eikä ole tarvinnut koskaan pettyä. Kun taas niistä, jotka haisevat "väärälle", on yleensä huomannut jotain jo ennen vaatteiden riisumista. Tämä tietysti vain omana kokemuksena, kun joku kirjoitti pettymyksestä seksin aikana.

Nimenomaan. En etene pussailua ja halaamista pidemmälle jos tuoksu ei miellytä.

Ja nekin lopetan kun huomaan, että tuoksu ei ole miellyttävä.

Ei tietenkään tarvitse sitä päin naamaa näin suoraan tälle ihmiselle sanoa, voi keksiä valkoisen valheen.

Vaikka tuoksu ei miellytä niin ei tarvitse loukata, voin olla kohtelias koska uskon, että mies ei ala minua painostamaan tai anelemaan jatkoa.

Vierailija
819/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Ja sitte sä heräsit.

Niin. Oli ihanan uni...

T: M40

Vierailija
820/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

off topic, pahoittelut, mutta tätä olen miettinyt. uusi tuttavuus, tuoksuu taivaalliselle, kuitenkin halatessa tulee sellainen "liian varovainen" olo, kuin hän halaisi lasinukkea. seksiä ei ole vielä ollut, mutta pelkään että petyn pahasti. voiko tuoksu johtaa harhaan :DD