Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
821/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.

Vierailija
822/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuuuud kirjoitti:

Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.

Ehkä elitkin sikalassa etkä sen vieressä. Tuollaisesta kannattaa ehkä jo mainita jos osaa olla ihminen ihmiselle, ei nimittäin ole normaalia vaan merkki jostain sairaudesta etc. Mielellään hänkin varmaan olisi kokkina tuollaiselle moukalle ollut, toivottavasti löytää arvoisensa kumppanin jolla on sydän paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli ärsyttävä pieni koiranrettu, joka "tunki" meidän väliin joka tilanteessa. Se rakki vaati huomiota jatkuvasti, halusi olla koko ajan keskipiste.

Mies myös pussaili tätä kullannuppuansa suulle, yäk!

Nostin kytkintä aika nopeasti.😁

Tätä en käsitä...jos et pidä eläimistä, miksi yrität edes aloittaa mitään eläinihmisen kanssa? Minä olen eläinrakas. Jos joku ei ole, se on fine, en yritä häntä käännyttää, enkä myöskään tuhlaa aikaani häneen. Ehkä kannattaisi tuolla asenteella selvittää mahdollinen lemmikin olemassaolo heti kättelyssä.

Vierailija
824/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä elitkin sikalassa etkä sen vieressä. Tuollaisesta kannattaa ehkä jo mainita jos osaa olla ihminen ihmiselle, ei nimittäin ole normaalia vaan merkki jostain sairaudesta etc. Mielellään hänkin varmaan olisi kokkina tuollaiselle moukalle ollut, toivottavasti löytää arvoisensa kumppanin jolla on sydän paikallaan.

Asuin sikalassa ja silti se värkki oli pahempi. Oli käynyt lääkäreillä, mutta toisilla on vaan kamala ominaishaju. Kyllä hän haluaisi edelleen tälläiselle moukalle vielä kokata. Toivottavasti helpotti kun pääsit sydämellisenä ihmisenä hyökkäämään minua kohti.

Vierailija
825/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-poltti aivan liikaa pilveä ja taisi muutaman kerran ajaa pilvessä autoa. Oli myös loppupeleissä todella epävarma itsestään ja vähän saamaton raasu

-yhdelle oli vanhemmat kustantaneet asunnon ja opiskelut (ei siis ollut velkaa ollenkaan 30 vuotiaana) ja oli sitä mieltä että köyhyys on valinta :)

-oli vain ihan liian lihava. Komea ja mukava mutta sitten kun näin selkätissit niin kiinnostus loppui siihen. Olen itse urheilullinen

-kusi vessan ovi auki jo kolmansilla treffeillä. Ja jätti jostain syystä vetämättä. Jäi viimeiseksi tapaamiskerraksi

-yhdellä taas oli tapana puhua päälle ja jauhaa vain omista jutuistaan. Aina keskustelu kääntyi jotenkin häneen. Oli omasta mielestään hyvä keskustelija :)

-leuhki ihan oudoista asioista. Tyyliin että tunnen tuon ja tuon ravintolanomistajan? Yritti siis kokoajan tehdä vaikutusta jollain asioilla jotka ei itseä kiinnosta kyllä tippaakaan

-useampi lempattu sen takia kun rakkautta tunnustettu jo toisilla treffeillä jne. En halua liian nopeaa etenemistä ja olen aina tuonut tänän esille kun tapailu alkaa. Silti pitää heti lässyttää ikuista rakkauttaan, hyi

Vierailija
826/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli liian hyvä mulle.

Tää taitaa tarkoittaa oikeesti, että olette liian erilaisia, haluatte liian erilaisia asioita arjessa (ja muutenkin), eikä kumpikaan ole valmis joustamaan riittävästi omista haluistaan tai toiveistaan parisuhteen vuoksi.

Mulle on joskus sanottu noin, ja v*tuttaaa tuollainen kommentti itse asiassa. Sanoja oli päihdeongelmainen sarjapettäjä. (Muuten oikein ihana, heh.) Olisi halunnut olla sinkku ja seurustella samaan aikaan. Olisi kai tarvinnut toisen nistin rinnalleen, jotta elämäntavat menisivät yksiin. Sellaisen sitten löysikin eromme jälkeen. (Ihmettelikin oikein joskus, etten lähtenyt hänen sekoiluihinsa mukaan, kun aiemmatkin heilat oli lähteneet myös hunningon teille..).

Toinenkin on noin heittänyt. Hän oli vähän itsekeskeinen ja alkoholiongelmainen, (muuten oikein kiva, taas...). Ei vain kyennyt normaalisti ottamaan huomioon.

..tai no joo,  ehkä tuo sanominen sitten tosiaan piti paikkansa..? Ihan mielenkiinnosta, onko tämän lainin sanojilla aina jokin isompi henkilökohtainen ongelma itsellään, kuten päihdeongelma tms?

Vierailija
827/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuossa olla perää.

Vierailija
828/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli jumittunut 3-kymppisenä elämäntilanteensa ja -asenteensa kanssa teinivuosiin. Tuolloin oli ollut haasteita elämässä ja vaikka kaikki oli kääntynyt parhain päin, aina kaikessa tekemisessä oli asenne "en voi/osaa/halua, kun silloin 18 vuotiaana". Lisäksi oman valinnan tuloksena halusi pysyä taloudellisesti riippuvaisena vanhemmistaan, vaikka valitti asiasta ikään kuin olisi elämän sanelema pakko

Vierailija
829/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka periaatteessa tykkään erityistyypeistä, liian erikoinen Asperger-ihminen ei toiminut. Treffeillä jutteli kahvilan omistajan kanssa ruukkukukista, ei katsonut muhun päinkään. Kun uskouduin, että minulla on pitkäaikaissairaus, hän kysyi hilpeästi miltä tuntuu, kun kuolee pian. Myöskään toinen tapaus, sukupuolenvaihdosta suunnitteleva, ei jäänyt elämääni. 

Ja nämä ovat tositapauksia.

Vierailija
830/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuuuud kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin sikalassa ja silti se värkki oli pahempi. Oli käynyt lääkäreillä, mutta toisilla on vaan kamala ominaishaju. Kyllä hän haluaisi edelleen tälläiselle moukalle vielä kokata. Toivottavasti helpotti kun pääsit sydämellisenä ihmisenä hyökkäämään minua kohti.

Kyllä minua edelleen säälittää enemmän se nainen mistä puhut tuohon sävyyn täällä. Et hirveen hyvä kokki se oli mut hirvee haisuli, niin lempata piti. Ei herätä hirveesti empatiaa sinua kohtaan.

Vierailija
831/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kiva ja älykäs, mutta myös hyvin itsekeskeinen. Pitkään sinkkuna ollut ja yksin elänyt, tottunut siihen, että muita ei tarvitse ottaa huomioon missään asiassa. Ei siitä tullut mitään.

Vierailija
832/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni kertoi tekevänsä aikuisviihdettä... siihen loppu

https://open.spotify.com/track/4VeTFM7BNYWyZQYQFB19B0?si=37XE9-o3Q7KvS2…

Vierailija
833/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran hajuista vielä, että eräs nainen varoitti minua etukäteen, että hänen värkkinsä muuten sitten haisee vähän pistävälle. Ei se nyt niin paha haju ollut. Jos se on ominaishaju, ei sille mitään voi. Hygienian puute nyt on harvoin syynä.

Olen muuten lukenut, että paljon hedelmiä ja tuoreita kasviksia syövillä ihmisillä olisi miellyttävämpi ominaistuoksu. Tiedä sitten.

Vierailija
834/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että mies tapaili muitakin, huomasin että mies on mustasukkainen, huomasin että mies on väkivaltainen. 

Vierailija
835/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhui niin nopeasti, etten saanut puoliksikaan selvää jutuista. Oli vaivaannuttavaa, kun en kehdannut jatkuvasti kysyä "mitä, voitko toistaa?", ja sitten vain tyydyin hymyilemään ja nyökkäilemään.

Vierailija
836/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu. Ominaistuoksujen yhteensopivuus on itse asiassa isoin syy siihen, että joskus tuntuu että "kemiat ei vaan kohtaa". Kirjaimellisesti kehojen kemiat sanoo "tämä ei ole sopiva kumppani sulle".

Olen koittanut olla välittämättä siitä jos en pidä miehen ominaistuoksusta, ja joka kerta olisi kannattanut välittää. Täysin epäsopivia suhteita, kaikki miehet olikin ihan päinvastaisia kuin alussa esittivät. 

Muutoin lähinnä tarkistan maailmankatsomusten yhteensopivuuden. Jos tulee jotain rasistista kommenttia tai valitusta sukupuolien välisistä eroista, väsähdän heti koska en jaksa kiistellä ja puolustella naiseutta tai miehyyttä koko suhteen ajan, tai kuunnella saarnaa siitä miten kaikki mehet sitä/kaikki naiset tätä.

Vierailija
837/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.

Siis anteeksi mutta otitko vieraalta mieheltä suihin ilman kondomia?

Dumppasin miehen, joka luuli ettei suuseksin välityksellä tartu sukupuolitauteja. Ällöttävää. Ties mitä nuohonut omalla suullaan. Onneksi ei oltu ehditty edes suudella. Yök!!

Vierailija
838/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000007783578.html

miksi IS tekee juttuja vauva-palstan avulla..

Vierailija
839/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten erinomaisesti sopiva nainen minulle, mutta en vain päässyt yli hänen persvaostaan. Ruskea ja karvainen. Siis koko persvako oli täysin ruskea, vaikkei kakkaa ollutkaan. Tuoksahtikin turhan vahvasti pesusta huolimatta. Ei vaan pystynyt.

Vierailija
840/9708 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä lopetin yhden miehen tapailun, koska hänellä oli tapana tökätä minua sormella nenään ja sanoa "piip".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi