Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit elämällä jos oisit 50v. nainen ja vapaa lähtemään mihin huvittaa. Tilillä 30.000 rahaa.

Vierailija
10.09.2023 |

Niin? Millaiseen käyttöön elämäsi valjastaisit?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 tonnilla ei saa nykyään mitään. Mun tesla maksaa 55 tonnia.

Vierailija
2/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan normaali keskiarvoa köyhemmän naisen tilanne. Varmaan jatkaisi arkeaan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 53v. Ostaisin uudet huonekalut, pyykinpesukoneen ja loput säästöön.

Vierailija
4/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin tai perustaisin yrityksen, jollensitten tietäisi kuolevanji vuoden sisään. Eihän30 K€ riitä elämiseen kauaakaan. 

Vierailija
5/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmellakympillä kyllä ole vielä vapaa lähtemään yhtään mihinkään. Ne on äkkiä poltettu.

Vierailija
6/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisi lisää faktaa, että voisi kunnolla kommentoida. Jos tuo raha olisi vain ylimääräisenä, niin kävisin varmaan jenkeissä hyvän ystäväni luona. Suurin osa pysyisi tilillä pahan päivän varalle. Mutta eihän tuo iso summa ole, jos sillä pitää elämistä kovin pitkään rahoittaa.

Vierailija
7/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen N50v. Tilillä on 100 000 ja asunnossa kiinni 300 000. Menen huomenaamulla kiltisti töihin.

Vierailija
8/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin varmaan kuntosalille, kuten nytkin, mutta ainoa ero olisi se, että palkkaisin kunnon PT:n harjoittelun tueksi. Lisäksi ostaisin hemmotteluhoitoja ja useammin tuoreita kukkia kotiin.

Vierailija
9/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittiko ap tilannetta, että olisi hänen mielestään paljon rahaa tilillä vai että rahaa olisi vain vähän? Se 30 000 on osalle paljon ja osalle vähän.

Olen itse n 50 v ja minulla on mielestäni paljon rahaa, siten, että voin muuttaa omilleni helposti pois täältä perheasunnosta. Olennhaaveillut, että kun lapsi muuttaa pois kotoa, minäkin muutan. Haluaisin asua pienemmässä ja halvemmassa kodissa hyvien liikenneyhteyksien äärellä niin, etten tarvitsisi autoa. Haluaisin jäädä pois työelämästä heti, kun se on jotensakin mahdollista, en näe itseäni työelämässä virqlliseen elåkeikään asti. Olisi myös haaveena asua ainakin kokeilumielessä syys-kevät etelän maassa ulokomailla vielä nuorempana, kun se on fyysisesti mahdollista. Pelkään saavani muistisairauden melko nuorena eläkeläisenä ja sen jälkeen elämä on ns ohi. Ei ole montaa vuotta siis jäljellä enää toteuttaa unelmia.

Vierailija
10/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään tuolla summalla mitään uutta elämää rakenneta. Tuon verran kuluu nopeasti ihan vaan matkusteluun ja vähän leveämpään elämiseen.

Vierailija
11/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois tästä kylästä, vuokralle pieneen yksiöön isompaan kaupunkiin. Asuisin siellä vuoden ja muuttaisin seuraavaan. Kunnes olisin nähnyt kaikki suurimmat kaupungit ja todennut missä on mukavinta ja helpointa (palvelujen puolesta) asua. Tekisin pientä keikkaa kussakin kaupungissa niin että saisin elämiseen rahaa.

Ulkomaille ei tuolla summalla kyllä olisi ehkä varaa lähteä.

Vierailija
12/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää pitää noin paljon rahaa tilillä, kun inflaatio syö sen ostovoimaa. Itse tein viime syksynä ylimääräisen 40.000€:n lainanlyhennyksen.

Vierailija
13/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000e ei ole suuren suuri summa, mut yksi pidempi reissu suunnitelmissa perheen kanssa ja siihen menee n. 10 000e. Eli laittaisin siihen osan summasta.

Jos summalla on pakko tehdä jotain, niin 1/3 säästöön,1/3 matkustamiseen, hemmotteluun, kuntoiluun ja 1/3 sijoittaisin.

Vierailija
14/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilisin niin paljon kuin keuhkoista lähtee. Olen 37, ja jos yllättäen olisin 50 niin voi vi--ttu--perk--ele--saat--ana--ky--rpä.

Vierailija
15/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen otsikon kaltainen nainen. Enemmänkin on säästössä. Ajattelin elellä elämääni ihan tässä vain. Käyn töissä ja harrastuksissa. Haluan erääseen toiseen maahan töihin, jossa olen asunut nuorena. Siellä ajattelin elellä samalla tavalla, käydä töissä ja harrastuksissa.

Vierailija
16/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 tonnilla ei saa nykyään mitään. Mun tesla maksaa 55 tonnia.

Ei sinulla teslaa ole, mutta siinä olet oikeassa, että 30 000 euroa on nykyään pieni summa. Periaatteessa se on paljon, mutta käytännössä ei.

Vierailija
17/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen otsikon kaltainen nainen. Aika paljon enemmänkin on säästössä. Ajattelin elellä elämääni ihan tässä vain. Käyn töissä ja harrastuksissa. Haluan erääseen toiseen maahan töihin, jossa olen asunut nuorena. Siellä ajattelin elellä samalla tavalla, käydä töissä ja harrastuksissa.

Lisään, että säästöt eivät ole tilillä käteisenä, ennen kuin joku alkaa äpittää.

Vierailija
18/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittiko ap tilannetta, että olisi hänen mielestään paljon rahaa tilillä vai että rahaa olisi vain vähän? Se 30 000 on osalle paljon ja osalle vähän.

Olen itse n 50 v ja minulla on mielestäni paljon rahaa, siten, että voin muuttaa omilleni helposti pois täältä perheasunnosta. Olennhaaveillut, että kun lapsi muuttaa pois kotoa, minäkin muutan. Haluaisin asua pienemmässä ja halvemmassa kodissa hyvien liikenneyhteyksien äärellä niin, etten tarvitsisi autoa. Haluaisin jäädä pois työelämästä heti, kun se on jotensakin mahdollista, en näe itseäni työelämässä virqlliseen elåkeikään asti. Olisi myös haaveena asua ainakin kokeilumielessä syys-kevät etelän maassa ulokomailla vielä nuorempana, kun se on fyysisesti mahdollista. Pelkään saavani muistisairauden melko nuorena eläkeläisenä ja sen jälkeen elämä on ns ohi. Ei ole montaa vuotta siis jäljellä enää toteuttaa unelmia.

Minulla samantyylisiä haaveita. Kunhan saan tämän asuntoni myytyä. Sitten olisi vähän reilut 100 000€ elämiseen rahaa. Eläkeikään vielä 10-15 vuotta. En usko että edes sinne saakka elän joten NYT pitäisi alkaa elää omaa elämää kun ei ole muita huolehdittavana. Harmi kun terveys reistailee jo aika pahasti. Tavaroista yritän päästä eroon että saisin lisää rahaa elämiseen.

Vierailija
19/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroilisin niin paljon kuin keuhkoista lähtee. Olen 37, ja jos yllättäen olisin 50 niin voi vi--ttu--perk--ele--saat--ana--ky--rpä.

Nauti kun vielä voit, elämästä, neljänkympin jälkeen alkaa viimeistään alamäki.

Vierailija
20/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa kolmeksi vuodeksi vuokrakämpän Turusta tai Helsingistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi