Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9852)

Vierailija
3781/9852 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoinen nainen. Vain kaksi asentoa ja ei halunnut että alapäänsä näkyy. Ei mitään romantiikkaa, vaan pelkkä suoritus. Joi olutta aina vapaalla ja raivostui kunnolla kun asiasta kysyin.

Vierailija
3782/9852 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkey69 kirjoitti:

Suomi nainen hyvä, kun alle 30.

Seurustelen vain nuoria naisia.

16-20 naiset paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/9852 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli m a m u pat ja

Vierailija
3784/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan vuoksi. En jaksanut juoda niin paljon, että meillä molemmilla olisi ollut yhtä "hauskaa".

Vierailija
3785/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin näitä lukiessani että mistä syistä ei homma ole edennyt, eli mitä on mahdolliset syyt miksi minut on katsottu sopimattomaksi. Tässä ois ehdotuksia:

Liian ehdoton

Ripustautuva

Rahaton

Yh

Kolme työtä

Liian vakava

Itsenäinen, omapäinen

Töksäyttelijä

Tästä on jo aikaa kun olin markkinoilla, ja kaikki on nyt toisin. Muistan kyllä muutaman ylenkatseen kun olin yh ja opiskelija. Miehet etsi ihan selkeästi sinkkua ja töissä käyvää, vakavaraista mahdollista puoliso ehdokasta. Yksi jopa sanoi että ei ryhdy persaukisten kanssa seurustelemaan.

Omia syitä juosta pakoon on ollut liian nopeat ehdottelut perheen perustamisesta, miehen selkeä tarve hallita ja suojella, tupakointi, alkoholismi, prinssinakki, rahalla leveily, selkeä asennevika naisia kohtaan, kemian puute, pettäminen, monien tapailu yhtä aikaa, vertailu toisiin naisiin, jatkuva ilkeily tai toisten mollaaminen, kaikesta valittaminen, itsekeskeisyys, ulkonäkööni puuttuminen, kaikenlaiset toiveet siitä minkälaisena olisin "täydellinen".

Näitä lukiessa miettii, että voisi olla tarpeen joku käytöskurssi, jossa käytäisi läpi myös hygienia, pukeutuminen ja siisteys asiat. Voisi olla ihan aiheellinen myös itselleni.

Vierailija
3786/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei vastaa aloittajan kysymykseen. Miksi (sinä ) lopetit tapailun. Ei siis kysytä minkä takia ehkä epäilet, että miehille/ naisille ei kelpaa. Toinen: miksi lopetit TAPAILUN. Esim jos nainen haisee "paskalle" niinkuin joku väittää, niin mitä helvettiä oikeesti? Aloitti tapailemaan paskan hajuista ihmistä? Hyvin vaikea ymmärtää. Samoin nämä loukkaavat oli "maho", oli "persu" tai muuta. Niin eikö mies tai kuka vain kumppania etsivä voi SELVITTÄÄ onko nainen väärää poliittista laitaa tai lisääntymiskyvytön tai yleensäkään halukas tekemään lapsia, ENNEN kuin aloittaa tapailun. Käsittääkseni kakkostreffeistä kieltäytyminen ei ole tapailun lopettamista.

Vierailija
3787/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä paskanhaju aina WC:ssä, kun neiti kävi paskalla. Sai mennä muualle paskomaan.

Vierailija
3788/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoi tankkeriksi vuodessa, ei kiitos.

Vierailija
3789/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoi tankkeriksi vuodessa, ei kiitos.

Toisaalta. Olihan siinä enemmän kaunotarta sinulle.

Vierailija
3790/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli väljä ja hölmö

Vierailija
3791/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 25v sitten naista 3kk, josta en pitänyt; oli juntti, ilkeä, yksinkertainen, tylsä ja kroppa oli tasapaksu ja naamaltaan "porsasmainen".

Mutta hänellä oli isot todella kauniit ja seksikkäät rinnat. Top 3 rinnat mitä olen koskaan nähnyt. Otti myös hyvin poskeen. Muuten oli seksissä tylsä ja estynyt.

Lopulta järki voitti ja pistin poikki.

Vierailija
3792/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä paskanhaju aina WC:ssä, kun neiti kävi paskalla. Sai mennä muualle paskomaan.

Tuliko jotenkin yllätyksenä että naiset kakkaa?

Vierailija
3793/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui koko ajan.

Heti herättyään ja koko ajan. Puhui siis paljon vaan ääneen - ei varsinaisesti osoittanut juttujaan minulle/ muille.

Ja oli naispuolinen tyhjännauraja.

Ei vaan enää jaksanut kuunnella sitä jatkuvaa höpinää...

Vierailija
3794/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies runkkasi katkuvasti ja aina sellanen irstas puutteessa oleva ilme 😑

Alko oksettaan.

Hieroi itseään mun aikanakin ja luuli olevansa seksikäs.

HYI vit..!

Vierailija
3795/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tapailemaan eräs aiemmin tuntemaani naista. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä.

Otti vielä aamulla poskeen ja kysymättä/ varoittamatta, sylkäisi mun oman satsin mun suuhun.

Lopetin jutun siihen.

Vierailija
3796/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi tylsä ja typerä 40+ nainen tullut jätettyä.

Vierailija
3797/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies runkkasi katkuvasti ja aina sellanen irstas puutteessa oleva ilme 😑

Alko oksettaan.

Hieroi itseään mun aikanakin ja luuli olevansa seksikäs.

HYI vit..!

Miksi ette runkanneet yhdessä?

Vierailija
3798/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli keskiluokkainen ja keskinkertainen.

Väritön, tasapaksu ja tylsä

Vierailija
3799/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani nainen leikkasi itselleen varoittamatta punaisen "les bo polkan".

Vierailija
3800/9852 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen vain haisi "väärälle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä