Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Ihan samaa mieltä.
Mutta kuuluuko tuo imeminen nykyään aina heti asiaan? Niin paljon täällä siitä puhutaan.
Kun on tapailua senverran, että päätetään mennä sänkyyn niin siihen ei välttämättä kuulu imeä kenenkään genitaaleja.
Se vaatii luottamusta ja on molempien yhteinen päätös ja mieltymys. Samoin kakkonen. Ei kaikki halua sitä tehdä, normaali riittää. Ei tarvitse väkisin ja vastentahtoisesti tehdä toista miellyttääkseen.
Jos ei halua imeä niin tai nuolla ei tarvitse.
Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.Hyi, ei. Suullani en toisen pissavehkeisiin tule ikinä koskemaan. Moni mies vonkaa, mutta siihen vedän rajan. Kakkonen on sen sijaan ok, oikeinkin hyvä.
Sitten sinun kannattaa varautua sihen, ettet myöskään saa itse suuseksiä mieheltä. Mies loukkaantuu ja päättää että jos hänen kusi nen munansa ei kelpaa, niin ei hänkään lipaise ku sista pildeasi.
Jostain syystä yleensä haluavat tuon silti tehdä, vaikka itse pärjäisin mainiosti ilman suun sotkemista mihinkään muuhun kuin toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Ihan samaa mieltä.
Mutta kuuluuko tuo imeminen nykyään aina heti asiaan? Niin paljon täällä siitä puhutaan.
Kun on tapailua senverran, että päätetään mennä sänkyyn niin siihen ei välttämättä kuulu imeä kenenkään genitaaleja.
Se vaatii luottamusta ja on molempien yhteinen päätös ja mieltymys. Samoin kakkonen. Ei kaikki halua sitä tehdä, normaali riittää. Ei tarvitse väkisin ja vastentahtoisesti tehdä toista miellyttääkseen.
Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.Hyi, ei. Suullani en toisen pissavehkeisiin tule ikinä koskemaan. Moni mies vonkaa, mutta siihen vedän rajan. Kakkonen on sen sijaan ok, oikeinkin hyvä.
-
Komppaat siinä sitten itseäsi Dx
Niinkö?! :O Nyt taitaa olla muistitutkimusten aika. Kiitos kun toit tällaisen ongelman ilmi!
Miksi lopetit tapailun, 345 sivua miesten itkuvinkua peräaukon perään. Miten ois jos työntäisitte peniksenne vuorotellen toistenne peräaukkoihin jos maailmanne pyörii peräaukon ympärillä?
Miehellä ei ollut omaa mielipidettä mistään. Kaikki käy, ei väliä, ihan sama, en tiedä. Vaikka sanoin, että nyt ihan oikeasti päätät välillä, niin ei, kun hänelle oli oikeasti ihan sama. Kävi tapailu aika nopeasti turhan raskaaksi.
Naisen vartalo näytti ihan hyvältä vaatteet päällä, mutta nähtyäni hänet alasti, tiesin että tämä homma oli tässä.
Lopetin tämän jälkeen tapailun hienovaraisella valkoisella valheella, en siis kertonut todellista syytä miksi kiinnostukseni katosi.
Perversiot inhottaa. Siksi ne onkin perversioita.
Kun ollaan oikeasti suhteessa on suutelu ja sitten normaali seksi hyvä, mutta miehet on nykyisin niin homohtavia että haluavat näitä täälläkin kerrottuja perversioita.
On pakko luopua edes tapailuista kun on niin useasti pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Perversiot inhottaa. Siksi ne onkin perversioita.
Kun ollaan oikeasti suhteessa on suutelu ja sitten normaali seksi hyvä, mutta miehet on nykyisin niin homohtavia että haluavat näitä täälläkin kerrottuja perversioita.
On pakko luopua edes tapailuista kun on niin useasti pettynyt.
Uskotko, jos sanon että on olemassa naisia jotka nauttivat anaaliseksistä?
Jännää että nää ihmiset on sinkkumarkkinoilla. Miksiköhän?
Minulla tapailun lopetti ruoka. Olen kulinaristi. Mies ei tajunnut hyvästä ruuasta mitään. Kerran tein suurella vaivalla tätä, eikä kelvannut. Siihen loppui:
Sup sosis ati:
1. Kulub 2,5 dl susu sakabeh.
2. Tambahkeun sababaraha keureut leek, 1/2 dl kacang beku sarta sakeupeul kacang mete.
3. Kulub jeung nambahkeun 20-30 gram mentega atawa margarin.
4. Rendang 150 gram sosis ati kana campuran.
5. Kulub jeung usum kalawan chives, mint, marjoram, cumin jeung pala. Tambahkeun uyah secukupnya.
6. Masak nurutkeun rasa pikeun 15-20 mnt.
Sup geus siap didahar. Gampang, affordable jeung alus
Vierailija kirjoitti:
Minulla tapailun lopetti ruoka. Olen kulinaristi. Mies ei tajunnut hyvästä ruuasta mitään. Kerran tein suurella vaivalla tätä, eikä kelvannut. Siihen loppui:
Sup sosis ati:
1. Kulub 2,5 dl susu sakabeh.
2. Tambahkeun sababaraha keureut leek, 1/2 dl kacang beku sarta sakeupeul kacang mete.
3. Kulub jeung nambahkeun 20-30 gram mentega atawa margarin.
4. Rendang 150 gram sosis ati kana campuran.
5. Kulub jeung usum kalawan chives, mint, marjoram, cumin jeung pala. Tambahkeun uyah secukupnya.
6. Masak nurutkeun rasa pikeun 15-20 mnt.
Sup geus siap didahar. Gampang, affordable jeung alus
Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jatkuva arvostelu (tein kaiken väärin)
- Ei näyttänyt todellisia tunteitaan, sanoi kaiken olevan hyvin kunnes lopulta räjähti syystä tai toisesta, joka olisi voitu välttää sillä, että olisi jo aiemmin kertonut mitä mieltä on
- Vaati jatkuvaa keskustelua 'syvällisesti' - ja jos keskusteltiin, keskustelin väärällä tavalla
- En antanut hänelle tilaa tehdä omia juttujaan, vaikka todellakin annoin, hän ei vain "uskaltanut"
- Ei arvostanut mitään työpanostani minkään yhteisen eteen
- Ei arvostanut tavallista työssäkäyntiä, "olin liian työorientoitunut"
- Urheilu oli kohtuullisenakin määränä kuulemma liikaa
- Se, että minulla introverttinä on rajallinen määrä ystäviä oli hänelle ongelma
- Ajattelee kaikesta, mitä joku muu ajattelee. Ei elä omaa elämäänsä.
- Luottamuksen puute johtuen jatkuvasta mielen ailahtelusta
Ehkä joskus vain voin unohtaa kaiken ja elää
Tapailit narsistia.
Meni taas diagnoosi pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä.
Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.
Ihana, että kirjoitit tämän! Olen miettinyt, olenko jotenkin outo, kun en vain voi pitää mm. Noita juttuja normaaleina ja että pystyisin niitä tekemään (tai haluaisin itselleni tehtävän). Löytyisiköhän vielä näin ajatteleva mieskin jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jatkuva arvostelu (tein kaiken väärin)
- Ei näyttänyt todellisia tunteitaan, sanoi kaiken olevan hyvin kunnes lopulta räjähti syystä tai toisesta, joka olisi voitu välttää sillä, että olisi jo aiemmin kertonut mitä mieltä on
- Vaati jatkuvaa keskustelua 'syvällisesti' - ja jos keskusteltiin, keskustelin väärällä tavalla
- En antanut hänelle tilaa tehdä omia juttujaan, vaikka todellakin annoin, hän ei vain "uskaltanut"
- Ei arvostanut mitään työpanostani minkään yhteisen eteen
- Ei arvostanut tavallista työssäkäyntiä, "olin liian työorientoitunut"
- Urheilu oli kohtuullisenakin määränä kuulemma liikaa
- Se, että minulla introverttinä on rajallinen määrä ystäviä oli hänelle ongelma
- Ajattelee kaikesta, mitä joku muu ajattelee. Ei elä omaa elämäänsä.
- Luottamuksen puute johtuen jatkuvasta mielen ailahtelusta
Ehkä joskus vain voin unohtaa kaiken ja elää
Tapailit narsistia.
Toi lista kuulostaa niin tutulta. Ensimmäisillä treffeillä mies tenttasi moneen kertaan, olenko edes valmis parisuhteeseen, jolloin olisi jo pitänyt hälytyskellojen soida. Muistan vaan, kuinka hän silloin jo herättä minussa epäilyn, etten välttämättä kelpaisi hänelle, jos en osaa seurustella oikein.
Suhde päättyi siihen, kun mies jo tapailun alkuvaiheessa sai täysin tuulesta temmatun raivokohtauksen, jossa hän ilmaisi turhautumisensa minuun. Kuulemma en osaa keskustella, vaan hän joutuu pitämään yllä kaikkea kommunikaatiota. Hän sanoi olevansa aivan loppu yrittääkseen miellyttää minua, kun saa aina takaisin vain paheksuntaa (en ollut ikinä edes ajatellut niin, vaan tässä vaiheessa olin itse vielä täysin rakastunut häneen ja kuvittelin tavanneeni elämäni miehen). Kaiken huippu oli kuitenkin se, että hän vielä ilmaisi tyytymättömyysentä seksiimme!
Olen tuo eka ja kyllähän tuon kaiken on tajunnut epäterveeksi jälkeenpäin - hän muuten jätti minut, en minä häntä. Kyllä se rakkaus vaan voi sekottaa pään ja pahasti.
Ja paras on ehkä pysyä pois markkinoilta ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 40-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.
"40-kymppinen"? Siis olet 400-vuotias. Olet varmasti alan asiantuntija, koska tuohon ikään olet ilmeisesti tullut maistelleeksi jos jonkinlaista. Ovatko nämä ikäisesi 400-vuotiaat paremmin vai huonommin hygieniansa hoitaneet? Tosin ainakin nuoruusvuosinasi noin 400 vuotta sitten mahdoitte kaikki haista, mutta positiivista on, että olet saanut kovasti kokemusta, ja sen meille jaat. Monet meistä eivät ole vielä päässeet edes puoleen väliin sitä ensimmäistä sataa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten käsitys kakkosen mahtavuudesta perustuu por noon ja sitten ovat sokissa kun naisella on pyllykarvoja, meisseli on kakassa ja homma saatetaan joutua keskeyttämään koska naiseen sattuu liikaa.
Sama juttu kuin suikkarin kanssa, miehet eivät tajua por non takia miten inhottavaa todellisuudessa on kuin tartutaan niskasta ja painetaan päätä alas.
Itse en näin nelikymppisenä ala opettaa miestä, tapailu loppuu siihen jos alkaa tehdä por notemppuja.
Eli olet näitä pimeässä peiton alla -ihmisiä, jotka on opetettu olemaan nauttimatta seksistä sen eri muodoissaan. Sekin on ihan ok. Toiset ihmiset voivat olla erilaisia, ehkä et sitä tiennytkään.
Toi kirjoittaja oli varmaan ihan sellainen tavallinen ihminen, jota ei saada painostettava tekemään asioita, joita hän ei halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan naisen jiistiltä haiseva olemus tappaa seksin välittömästi.
Jaa jaa, sellasta sitten sinulla. Itse olen lihava nainen mutta hyvin kaunis. Kuule kyllä päät kääntyy edelleen kaupungilla vaikka olen jo yli 40.
1. Ei halunnut lapsia kanssani. Oli muuten elämäni rakkaus.
2. Uskoi, että homous on syntiä. Eikä uskonut evoluutioon. Olin hyvin lyhyt tapailu. Muuten oli konservatiivi kristitty mutta seksi olisi kelvannut. Sanomattakin selvää ettei sinne edetty.
Tansanialainen mies oli muuten mukava mutta aina rahaton vaikka kävi töissä. Yritti maksattaa mulla kaiken, ihan kaiken. Kehtasi jopa ehdottaa että maksaisin seksistä hänen kanssaan hehe. Eipä se seksi mitään kovin ihmeellistä ollut, vehjekin oli ihan normikokoinen. Rynkyttää olis pitänyt pari tuntiakin huh. Viimeisellä tapaamisella vielä kysyi multa haluanko maksaa hänen tuhannen euron laskunsa. Juu en halunnut.
Mies oli lihava ja omisti isot miestissit jotka sitoi jonkinlaisella liinalla piiloon,oli järkytys kun otti paidan pois ja näin ne sidotut rinnat..
Äänikin oli kimeä kuin olisi äänenmurros ja nenästä tippui hikeä.
Ihme hiippari. Seksiä meillä ei ollut kertaakaan kun mies ei vain sytyttänyt enkä kai minäkään, häntä kun ei yrittänyt mitään. Pussattiin kyllä.
En oikeastaan edes tajua miksi tapasimme useita kertoja ja kävimme Ikeassakin yhdessä.
-Meillä meni hyvin niin kauan kunnes tuli seksin aika. En tiedä mitä mies yritti mutta se sormin räpeltäminen sattui ja sai minut vain kahta kuivemmaksi,mies sitten sylki sormiinsa mikä on todella kuvottavaa ja epäeroottista.Jos et saa naistasi märäksi ilman sylkemistä niin anna olla!
- Toinen mies oli erittäin eläinrakas mutta hamstraajan tavoin,hänellä oli kuusi kissaa jotka kuseskeli ja oksenteli pitkin taloa, hiekka-astioita oli vain kaksi ja ne ne oli siivottu ties milloin sekä koira joka teki tarpeet pihalle. Tein eläinsuojelu-ilmoituksen enkä kyennyt enää jatkamaan tapailua.
- Ja sitten oli mies oli jolla oli hirveä vimma imeä fritsuja, sängyssä imeskeli rintani ihan kirjaviksi ja koetti päästä kaulaakin käsiksi. Vonkasi myös per""eseksiä vaikka sanoin kerran kokeilleeni ja se sattui liikaa,mies vain jankutti ettei "hänellä ole mikään paksu " ja "pliis pliis sä tykkäät varmasti", lopulta kyllästyneenä annoin periksi mutta historia tietenkin toisti itseään ja mies ei päässyt edes kunnolla sisään kipuni takia. Suuttui sitten minulle ja kertoi "anatomiani olevan epänormaali kun kuumekin mitataan pers""tä".