Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9844)

Vierailija
6801/9844 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy naisen tapailun lopettamiseen on naisen asairaaloinen kiihko k-piikityksiin.

En halunnut ottaa terveydellistä riskiä tämän kaltaisesta pikkiproteiinin levittäjästä.

Piikitetyt pitää puhtaita panttivankeinaan, voidaan nykytietämyksellä todeta, edes puhdasta verta ei suomessa ole erikseen kerätty, olemme järkyttävässä tilanteessa tämän k-huijjauksen takia.

Vierailija
6802/9844 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Möykkyiset haisevat epäsiistit rastat jotka ylsivät alaselkään asti, jäivät sängyssä maatessa alleni ja huitoivat naamalleni.  Niissä oli kaikemaailman helmiä ym ja  hampaani lohkesi kun yksi helmi osui täysi siihen. Mustissa vaatteissa kilotolkulla kissankarvaa. Karmea vamppyyripurema-tatuointi (kaksi aukkoa josta tippui verta)  ranteessa ja pelästyin sitä helkkaristi ekalla kerralla . Varhaiseläkkeellä mutta valehteli olevansa työtön työnhakija. 

Parasta tai pahinta kuitenkin oli että nainen oli 46 vaikka väitti olevansa 39. Ihmettelinkin sitä  "mummohelttaa" leuan alla.  Mä olin 35 ja yläikä deittailussa oli 40, että kiitti!

Oliko sulla sängyssä Jack Sparrow 😂

Kuvitelkaa muuten miten todellisuudessa Jack lemuaisi! Joo näyttää  seksikkäältä mutta ajatelkaa mätiä hampaita ja pesemätöntä pippeliä puhumattakaan mitä rastoissa pesisi, siis jos olisi oikea ihminen eikä maskeerattu Johnny Depp.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/9844 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten käsitys kakkosen mahtavuudesta perustuu por noon ja sitten ovat sokissa kun naisella on pyllykarvoja, meisseli on kakassa ja homma saatetaan joutua keskeyttämään koska naiseen sattuu liikaa.

Sama juttu kuin suikkarin kanssa, miehet eivät tajua por non takia miten inhottavaa todellisuudessa on kuin tartutaan niskasta ja painetaan päätä alas.

Itse en näin nelikymppisenä ala opettaa miestä, tapailu loppuu siihen jos alkaa tehdä por notemppuja.

Eli olet näitä pimeässä peiton alla -ihmisiä, jotka on opetettu olemaan nauttimatta seksistä sen eri muodoissaan. Sekin on ihan ok. Toiset ihmiset voivat olla erilaisia, ehkä et sitä tiennyt.

En halua kipua ja sitä peppuseksi tuottaa.

Suostun ehkä, jos saan ensin työntää kesäkurpitsan miehen kakkoseen.

Suikkarin annan mielelläni mutta jos mies tarttuu niskasta,homma loppuu siihen.

En myöskään katsele miehiä jotka järkyttyy siitä että naisella on karvoja ja selluliittia.

Oikea nainen ei ole mikään barbi.

Por noa liikaa katselleet miehet menee sokkiin, kun näkee alapääkarvat ja eriparitissit.

Mies huomautti, että tykkäisi että ajaisin karvat pois. Hän itse ei parveketuoliin saunan jälkeen istumistaan p*skaisista perseenkuvista päätellen pessyt edes persettään.

Itseäni ei pieni sänki tuherossa haittaa, kunhan ei odoteta että minä sitä karvatukkoa nuolisin, mutta perskarvat on täytyy olla ajeltuna, takaapäin lykkiessä menee aika nopsaan halut kun katselee sitä karvasta persreikää. Itsekin ajelen perskarvani, kun ne kasvavat niin tuuheasti ja ne haisevat.

Vierailija
6804/9844 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen koko elämä oli joku v***n moottoripyörä.

Monella naisella tämän moottoripyörän vastine on heppa tai koira.

Vierailija
6805/9844 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Vierailija
6806/9844 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemän peppuseksiä kehän.

Vierailija
6807/9844 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin naisen, koska oli pelkkä matalapalkkainen pätkätyöduunari. Tarvitsin akateemisen naisen kovalla palkalla etten päätyisi pelkäksi elättäjäksi. Sellaisen naisen joka ei ylpeile sillä kuinka tyhmä on ja kuinka ei "ymmärrä matematiikasta mitään".

Ylpeileekö joku todellakin tyhmyydellä tai sillä ettei ymmärrä matematiikkaa? EI jokainen ole niin kiinnostunut matemaattisista kaavoista vaan suuntaa energiansa johonkin muuhun.

Vierailija
6808/9844 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetsi.

Vierailija
6809/9844 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus sössii kaiken. Se ei ole, eikä tule saamaan ainuttakaan Suomen etua ajavaa asiaa päätökseen. Tästä hyvänä esimerkkinä on perhe-  työvoima- ja turvallisuuspolitiikka.

Vierailija
6810/9844 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suttuisuus ja huono hygienia ylä ja alapäässä + todella onneton sängyssä.

Oli jopa yllättynyt että nahkan voi laittaa kokonaan taakse vehkeessä.

tapailimme 2 kk. ja muutenkin oli todella hidas tekemään mitään,

tunteja saatto mennä että sai jotain tapahtumaan.

EI kiitos lapamadoille.

Vierailija
6811/9844 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt kuitenkin vaikka tässä ei minun puoleltani ollut kyse tapailusta.

Noin viisi vuotta sitten kotini lähelle avattiin seurakunnan kirpputori josta sai ostettua myös kahvia. Varsinaista kahvilaa ei ollut, vain  yksi pöytä tiskin lähellä. Siksi en ihmetellyt kun samaan pöytään tuli vieras mies. Oli noin 30vuotias mutta puhui ihmeen vanhollisesti että onkos neiti uskossa ja onpas mukavaa istua kauniin neidin kanssa, vaistosin ettei mies ollut ns normaali. Vaikka kerroin etten ole uskossa mies ei pahastunut, vaan jatkoi höpöttelyä. Kun lähdin mies lyöttäytyi seuraan ja halusi viedä minut elokuviin joku päivä. Suostuin säälistä, mies vaikutti harmittomalta reppanalta joka  ei varmaan ollut koskaan käynyt naisen kanssa elokuvissa. Annoin puhelinnumeroni ja sen jälkeen alkoi toistuva pommitus, viestejä  ja soittoja. Halusi luokseni saunaan ja kihlata minut. Olin tarjonnut ystävyyttä ja hyypiö luuli että sai tyttökaverin! Oli pakko vaihtaa puhelinnumero ja hiusväri .D

Vierailija
6812/9844 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt kuitenkin vaikka tässä ei minun puoleltani ollut kyse tapailusta.

Noin viisi vuotta sitten kotini lähelle avattiin seurakunnan kirpputori josta sai ostettua myös kahvia. Varsinaista kahvilaa ei ollut, vain  yksi pöytä tiskin lähellä. Siksi en ihmetellyt kun samaan pöytään tuli vieras mies. Oli noin 30vuotias mutta puhui ihmeen vanhollisesti että onkos neiti uskossa ja onpas mukavaa istua kauniin neidin kanssa, vaistosin ettei mies ollut ns normaali. Vaikka kerroin etten ole uskossa mies ei pahastunut, vaan jatkoi höpöttelyä. Kun lähdin mies lyöttäytyi seuraan ja halusi viedä minut elokuviin joku päivä. Suostuin säälistä, mies vaikutti harmittomalta reppanalta joka  ei varmaan ollut koskaan käynyt naisen kanssa elokuvissa. Annoin puhelinnumeroni ja sen jälkeen alkoi toistuva pommitus, viestejä  ja soittoja. Halusi luokseni saunaan ja kihlata minut. Olin tarjonnut ystävyyttä ja hyypiö luuli että sai tyttökaverin! Oli pakko vaihtaa puhelinnumero ja hiusväri .D

En ymmärrä naisia jotka muka suostuvat säälistä?

Vierailija
6813/9844 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 1.5 vuotta n. 10 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kaikki meni hyvin,  eikä meillä koskaan ollut edes riitoja. Ajattelin usein suhteen edetessä, että kaikki on liian hyvää ollakseen totta  ja mietin /pelkäsin, että milloinkahan tämä suhde ajautuu karille.  Lopulta liitossa kävi niin kuin itse ajattelee. Ensimmäisen riidan jälkeen lähdin pois. Ihan turha ja naurettava ero näin jälkeenpäin ajateltuna.  Tosin käytökseni oli eron jälkeen sellaista, että takaisin ei enää ollut tulemistakaan. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
6814/9844 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuseskeli koiransa kanssa kilpaa pienen rivariasuntonsa takapihalle ja alkoi kutsua minua "ludemuijaksi" kun sai selville, että käyn kirppareilla

Mies joi  niin känniin ettei vessasta tultua muistanut, missä istun ja miltä näytän vaan pyöri kuin  pesästä tippunut pöllö ympäriinsä ja lopulta päätyi toisen naisen seuraan

Naisella oli värikkäitä muovisia sormuksia sekä pitkät kellastuneet kynnet ja  oli niin ujo että hymyili ja ja nyökkäili vaan, sama kysyinkö käydäänkö kahvilla vai ryöstetäänkö pankki

Mies väitti saaneensa minulta suudellessa bakteerin jonka takia menetti hampaan, tuli käymään ja esitteli tuohtuneena aukkoa alahampaissa

Mies suuttui, kun ei seissyt ja haukkui kaikki naiset kun emme kuulemma osaa käsitellä miestä niin  että saisi erektion. Istui varmaan tunnin alasti sängyn reunalla ja vemputti puolikovaa munaansa huudellen kato nyt.. ootas.. älä kato.. kato nyt!

Vierailija
6815/9844 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Jatkuva arvostelu (tein kaiken väärin)

- Ei näyttänyt todellisia tunteitaan, sanoi kaiken olevan hyvin kunnes lopulta räjähti syystä tai toisesta, joka olisi voitu välttää sillä, että olisi jo aiemmin kertonut mitä mieltä on

- Vaati jatkuvaa keskustelua 'syvällisesti' - ja jos keskusteltiin, keskustelin väärällä tavalla

- En antanut hänelle tilaa tehdä omia juttujaan, vaikka todellakin annoin, hän ei vain "uskaltanut"

- Ei arvostanut mitään työpanostani minkään yhteisen eteen

- Ei arvostanut tavallista työssäkäyntiä, "olin liian työorientoitunut"

- Urheilu oli kohtuullisenakin määränä kuulemma liikaa

- Se, että minulla introverttinä on rajallinen määrä ystäviä oli hänelle ongelma

- Ajattelee kaikesta, mitä joku muu ajattelee. Ei elä omaa elämäänsä.

- Luottamuksen puute johtuen jatkuvasta mielen ailahtelusta

Ehkä joskus vain voin unohtaa kaiken ja elää

Tapailit narsistia.

Vierailija
6816/9844 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vai jaksanut kaikkia niitä terveysongelmia: Atopia,krooninen virtsis,krooninen hiiva,ibs.

Ymmärrän ettei ihminen itse noille mitään voi mutta kyllä se  rajoittaa elämää tosi paljon.

Vierailija
6817/9844 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vai jaksanut kaikkia niitä terveysongelmia: Atopia,krooninen virtsis,krooninen hiiva,ibs.

Ymmärrän ettei ihminen itse noille mitään voi mutta kyllä se  rajoittaa elämää tosi paljon.

Samaistuin, ja kun paljastui että (kolmekymppisen) miehen lista terveysongelmista oli kuin +80v sukulaisillani niin kyllähän se mielenkiinto lopahti. Mielenterveysdiagnoosit vielä fyysisten kremppojen päälle, ei tainnut monta tervettä kohtaa olla siinä kropassa. Olisin ollut enemmän henkilökohtainen avustaja kuin puoliso arjessa.

Vierailija
6818/9844 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli tarjolla vain talkkarin hommia.

Vierailija
6819/9844 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistuin, ja kun paljastui että (kolmekymppisen) miehen lista terveysongelmista oli kuin +80v sukulaisillani niin kyllähän se mielenkiinto lopahti. Mielenterveysdiagnoosit vielä fyysisten kremppojen päälle, ei tainnut monta tervettä kohtaa olla siinä kropassa. Olisin ollut enemmän henkilökohtainen avustaja kuin puoliso arjessa.

En ole tuo kelle vastasit mutta atoopikko jolla  IBS ei kyllä tarvitse omaishoitajaa! Kädet kyllä taipuu levittämään rasvaa ja pyyhkimään peffan.

Vierailija
6820/9844 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Amatööri.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi