Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6681/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

Vierailija
6682/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies sanoi että uudet korvikseni näyttävät sellaisilta lasten tarrakorviksilta mitä kummityttönsä käyttää,kerta olisi mennyt vitsinä mutta hoki tätä ainakin viidesti "tarrakorvikset,hö höö ".

Ja sitten yksi mies oli äitinsä ja mummonsa pilalle paapoma mieslapsi,kiukutteli kun vanha ja muistisairas mummo ei jaksanut/osannut enää tehdä makkarakastiketta ja muussia. Oli ilmeisesti käynyt aina mummolla syömässä. Ja äitinsä taas osteli tälle aikuisvauvalle litran kokispulloja jotka mies haki autotallista,mikä huuto kun kerran limppaa ei ollutkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kovasti välittää minusta ja olen tärkeä. Muttei halua parisuhdetta, seksiä ja yhdessäoloa vain. Aikani jaksoin tapailla ja katsoa onko kyseessä vain varovainen luonne. Osoittaa mieltään, jos haluan nähdä useammin ja hermostuu muistuttaen, ettei halua parisuhdetta. Mikäs siinä muukaan vaihtoehto on, kuin jättää rauhaan tällainen mies. Valitettavasti olen tällaisiin törmännyt useamminkin. Ilmeisesti on alettava pitämään jalat ristissä, kunnes olen suhteessa. Ei näistä parisuhdetta haluamattomista miehistä muuten taida päästä.

Vierailija
6684/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden nimessä on ensin todettava, että elämässäni naiset ovat paljon useammin halunneet lopettaa kuin minä. Mutta joskus toisinkin päin.

Se eka (chatista). Pitkä, kovasti ylipainoinen ja pienirintainen. Mutta ensimmäinen, joka suostui kanssani sänkyyn. Sen verran nolo kokemus, jota tässä kohtaa ei selvennetä, mutta joo, varmaan kaikki klassiset miesmokat sängyssä TOP3. Tai TOP5. Poikuudesta oli päästävä eroon ja olin jo yli parikymppinen, se vihdoin ja viimein onnistui! JES! UPEAA! Mutta sen verran traumaattista oli, että en mennyt uudestaan vaikka kutsu kävi. No meninpäs. Ja kerran hän tuli luokseni, kun ei voitu suorittaa seksiä luonani (opiskelija-asunto, ohuet seinät jne), niin sitten hänen autossaan..loppusyksystä (kylmää!). Outo kokemus, sillä aivan 1. kerta kun nainen halusi tulla luokseni seksihalut päällään. Ei tällaista ollut koskaan aiemmin tapahtunut? Kohtasi sitten kyllä jonkun, jonka kanssa aloitti ihan suhteenkin, eli mitään hyvä nainen ei jäänyt "haaskuuseen", mutta tämä ns jäi kun tuli muita.

Ensimmäinen ehkä tyttöystäväksi luettava (chatista). Fiksu ja kiva, mutta vajaan parin vuoden jälkeen hänen todella kova ylipainonsa teki tehtävänsä. Läski ällötti, samoin seksi kanssaan. Miten sitten kuitenkin oli seksiä? Puute tekee tehtävänsä, totta vieköön. 1. lopetusyritys ei onnistunut, sitten kohtasin vähäksi aikaa toisen, ja homma loppui vähemmän tyylikkäästi. Ei, ei petetty varsinaisesti mutta olisi voinut olla suorempi, rehellisempi, parempi mies koska hän olisi ehdottomasti ansainnut parempaa kuin minä.

Suurin ikäero, n. 7 vuotta vanhempi (chatista). Muistan ikäni, kuinka söi raejuustoa suu auki, ei houkuttelevaa. Tähänastisen elämäni ainoa nainen, joka erityisesti tykkäsi anaaliseksistä, sitä myös halusi (ja sai). Mutta kun jo 1. kerralla olisi pitänyt tavata teini-ikäinen lapsensa ja sitten kun oli jotain naistenvaivoja, niin sitten esim. aiemmin sovitun mukaisesti esim. raskauden kohdalla sen poishoitaminen ei ollutkaan enää itsestään selvää. Luottamus meni, samoin suhde. (Ei ollut raskaana).

Nuorin (chatista). Olisikohan ollut vajaa 18v, itse parikymppinen. Ei kuitenkaan käynyt usein suihkussa uskomustensa takia ja miehet voivatkin sitten kuvitella, kun nainen on vatsallaan ottamassa käsittelyä, niin minkä puolen tuoksut voivat tulla nenään niin, että vieläkin kuvittelee muistavansa. Ilmoitti kyllä, että jos vain joskus haluaa uusintaa, niin onnistuu kyllä. Vaikka ao naisen henk. koht. hygienia oli ehkä huonoin koskaan kohtaamani, jotain henkilökohtaisesta puutetilasta kertonee se, että ao ainoaksi jääneellä kerralla suoritettiin kahdesti. Mutta en vain kyennyt sen jälkeen..se haju..kainalot..pylly..yöök. Jälkeenpäin, kaduttaa oikeasti, että en kertonut tätä hänelle suoraan, niin ystävällisesti kuin olisi ollut mahdollista, mutta suoraan.

Kovakourainen nainen (chatista). Avioeron jälkeen muistaakseni 2. nainen jonka kanssa pääsin sänkyyn. Ei kaunotar, ei bikinifitness-malli, mutta kyllähän se alkuilta sujui. Yllätyksekseni päästiin hänen luokseen sänkyyn asti, ed. kerta olikin ollut edellisenä vuonna, joten ilo irti. Valitettavasti hänen "työvälineen" käsittelynsä oli todella kovakouraista, minuun siis sattui ihan kunnolla siihen herkimpään kohtaan jopa niin, että siitä jäi pieni trauma vähäksi aikaa. Ensimmäinen kerta kun oikeasti otin kondomin mukaan ja jätin ulos roskasäiliöön, jotta ei varmasti kuuluisi mitään jälkeenpäin.

Vierailija
6685/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa:

Vähän pidempi suhde, mt-oireilija (Suomi24). Tämän kanssa alkoi lupaavasti, fiksu, hyvännäköinen ja itse asiassa esim. upeimmat rinnat mitä koskaan vastaan oli tullut, vajaa 40v silloin ja kroppa muutenkin hyvä (ja ihan arkiliikuntaa!). Valitettavasti n. 3-4kk jälkeen tuli ilmi, että söi masennuslääkkeitä ja kun niiden kanssa tuli jotain ongelmia, alkoi ilmeisesti ottamaan välillä diapameja ja alkoholia. Aivan hirveää kommunikointia, kymmeniä tekstiviestejä illassa jostain aivan oudoista "ongelmista". Eron jälkeen kuitenkin 1. suhde, jossa olin 1. kertaa onnellinen - vähän aikaa. Loppu oli siinä, kun yritti soitella kymmeniä kertoja ja olin jo hakemassa lähestymiskieltoa. Oli loppuvaiheessa pettänyt ja syytti sitten tästä - minua. Tai no, 100% varmuutta ei ole, että tapahtui todellisuudessa, kertoi joskus satuja jotka vasta pitkälti jälkeenpäin tunnusti olevan muuta kuin totta. Nykyään on onneksi saavuttanut mielenterveysongelmansa kanssa ilmeisesti tasapainon, mutta näköjään painoa on tullut se n. 15kg lisää, mutta on myös ollut pitkään parisuhteessa, toivottavasti on nyt onnellinen. Ei enää ikinä mt-ongelmaista, ikinä!

Uranainen (Suomi24). Ihan fiksu ja isorintainen, mutta jopa niillä muutamilla kerroilla tuntui työ olevan niin kovin tärkeä. Ei enää ns. työorientoitunutta naista, Tinderissä tulee näköjään ruksittua ilman suurempaa miettimistä jos kuvauksessa on tähän jotain viittaavaakaan, ehkä johtuu tästä?

DI-nainen (Suomi24). Fiksu, ihan nätti ja kiinnostunut seksistä mutta ei mitenkään oudosti tai kinkysti. Tämän kanssa olisi ehkä päästy syvemmälle siihen seksiin, mitä molemmat halusivat mutta sitten muutaman kuukauden jälkeen alkoi vaikuttaa entistä enemmän, että hän halusi enemmän vaikka oli sanonut toisin alussa. Lopetin jutun ja kaduin heti viikon päästä, kun puute iski. Mutta omatunto kolkutti sen verran, että en halunnut myöskään antaa ymmärtäväni haluavani ehkä jotain Suurta Yhteistä Tulevaisuutta vain sen takia, että hän jotenkin ilmaisi haluavansa seksiä kanssani enemmän kuin moni muu. Totta kai se hivelee miehistä egoa, että kohteessa esim. oli halukas nainen, joka on tehnyt ruokaa mutta jolla ei ollut sen helposti riisuttavan minihameen lisäksi muuta päällään. Olen täysin varma, että hän on löytänyt paremman miehen jo kauan sitten, ei tällainen pehmeä mutta syvä, ystävällinen intohimo yksinkertaisesti voi mennä hukkaan.

Vain yhdet treffit:

Tuli kaksin (chatista). Nuorena opiskelijana kohtasin chatissa naisen, jonka treffasin. Tuli kaverinsa kanssa paikalle etukäteen ilmoittamatta ja vielä arvuutteli, kumpikohan oli se treffikumppani. Nautin yhdet ja lähdin, oli törkeää tulla kaverin kanssa. Nuoremmille, tämä oli 90-luvulla, jolloin ei ollut digikuvia käytössä kuin harvoilla ja nämäkin olivat digitoituja paperivedoksia.

Vierailija
6686/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa 3/3:

Kännissä treffeille (chatista). Parisenkymmentä vuotta sitten treffasin naisen, joka tuli toiselta paikkakunnalta luokseni. Kohtauspaikka, kuten aina, julkinen tila ja tässä kohtaa baari. No, hän oli siellä ottanut useamman rohkaisevan, oli siis ihan kännissä ennen kuin edes nähtiin. Känninen nainen on vastenmielinen, mutta kun on puutteessa niin sitä näköjään kykenee kaikkeen, kuten suoriutumaan autossa parkkipaikalla vähän matkan päässä. Ensimmäinen ja ainoa joka halusi läpsyjä pakaroille aktin aikana/jälkeen. Vein majapaikkaansa, olisi odottanut että oltaisiin menty luokseni, mutta vaikka vähän hävettää, niin en halunnut viedä ketään sammumaan kotiini. Ei koskaan nähty uudestaan, mutta tämä jäi hiukan mysteeriksi, koska hän soitteli muutaman kerran jopa niin, että laukesi puhelimessa. Ei nainen voi olla noin puutteessa, että se kohtuullisen suoritus suoritus olisi jäänyt ns. mieleen? Ei hän ollut mitenkään pahannäköinenkään, laiha blondi. En ymmärrä naisia..osa xxx.

Erityislapsen äiti (chatista). Treffien aikana tuli selväksi, että vain äiti pystyy olemaan kunnollinen huoltaja lapsille. Kun yritin hiukan taustoittaa, että tämä on jo lähtökohtaisesti todellisuudenvastaista, niin ei "ymmärtänyt". Mitenkään. Tässä kohtaa on pakko kehua itseään, että vaikka olin jo lähdössä kesken kotiin, niin vein hänet kotiinsa. 

Kuten sanottu, minut on jätetty paljon useammin kuin päinvastoin. Naisille on paljon helpompaa löytää mies, kuin miehellä nainen ja tämä on tullut todella usein vastaan. Tinder ehkä vielä terävöittää tätä.

Vierailija
6687/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaili liian monta samanaikaisesti. Osa niistä vieläpä luuli olevansa seurustelusuhteessa. Myötähäpeä.

Vierailija
6688/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kuulla enään anusta.

Vierailija
6689/9847 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljastui melkein kuivaksi alkoholistiksi ja ketjupolttajaksi. Oli myös työtön. Profiilissaan oli kieltänyt nämä asiat. Todella kiltti ihminen, mutta liian pehmo. Ei todellakaan pystynyt edes puolustamaan itseään ja asioitaan, vaikka on iso mies.

Vierailija
6690/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön,yh,kortiton,äänesti vihreitä,ei syönyt lihaa,pössytteli nyt aluksi

Vierailija
6691/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaiveli vehkeitään, ojensi kätensä ja sanoi: haista mun kättä.

Vierailija
6692/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huono panemaan.

Vierailija
6693/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä ala tapailemaan naista jolla on "epävakaa persoonallisuushäiriö". Tarkoittaa että erittäin impulssiivinen, elää tässä hetkessä niin ettei osaa ajatella tekojensa seurauksia. Esim lähtee baariin persettä jakamaan jokaisen riidan päätteekksi. Ei voi pitää mitään pitemmän kaavan lupauksiaan yms. Koska toimii juuri niinkuin tällä hetkellä siltä tuntuu, vaikka edellisenä tai seuraavana päivänä olisi taas aivan eri mieltä. Olen pariin kertaan näihin tapauksiin sekaantunut, ja oman elämäni lähes tuhonnut prosessissa. Jotenkin nämä pitäisi saada seulottua pois ennenkuin kerkeää ihastumaan vahvasti jolloin se ero ei olekkaan enää niin helppoa.

Vierailija
6694/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli paljon nopeammin valmis asettumaan aloilleen ja aloittamaan perhene hankkimista. Olimme yhdessä neljä vuotta ja erosimme ollessamme 22-vuotiaita. Rakastimme toisiamme kovasti, mutta olimme hyvin eri vaiheissa elämässämme. Hänellä oli vakituinen työ, jossa viihtyi ja oli muutenkin koti-ihminen. Minä taasen oli vasta aloittanut yliopistossa ja halusin matkustella ja nähdä maailmaa ja kokea elämää. Sovimme erosta yhteistuumin ja täydessä sovussa.

Vierailija
6695/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä ala tapailemaan naista jolla on "epävakaa persoonallisuushäiriö". Tarkoittaa että erittäin impulssiivinen, elää tässä hetkessä niin ettei osaa ajatella tekojensa seurauksia. Esim lähtee baariin persettä jakamaan jokaisen riidan päätteekksi. Ei voi pitää mitään pitemmän kaavan lupauksiaan yms. Koska toimii juuri niinkuin tällä hetkellä siltä tuntuu, vaikka edellisenä tai seuraavana päivänä olisi taas aivan eri mieltä. Olen pariin kertaan näihin tapauksiin sekaantunut, ja oman elämäni lähes tuhonnut prosessissa. Jotenkin nämä pitäisi saada seulottua pois ennenkuin kerkeää ihastumaan vahvasti jolloin se ero ei olekkaan enää niin helppoa.

Ikävä kyllä nämä naiset on ainoita joilta todennäköisesti tulet saamaan vastakaikua, joten jatkossakin tulet törmäämään. Sama ongelma itselläni, en edes tiedä millainen on mielenterveydeltään terve ja vakaa nainen.

Vierailija
6696/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikkupenis.

Siis niin kuin Hesen ranskalainen?

Ihan oikeasti?

Tapailin vuosia sitten miestä jonka kanssa tultiin hyvin juttuun. Kerran sitten jäin hänen luokseen yöksi, ja molemmille oli selvää että saatetaan suhde seuraavalle tasolle. No, eihän siitä mitään tullut. Paljastui että miehellä oli pikkurillini kokoinen vehje, joka ei ottanut eteen, ei sitten millään. Aamulla kun tein lähtöä töihin, kaveri sanoi, että olen kiva nainen mutta pettymys seksissä. Tämä siksi, etten kuulemma osannut käsitellä hänen vehjettään siten, että siihen olisi tullut eloa. Ajattelin (sitä hänelle kuitenkaan sanomatta), että tämä saa jäädä tähän, oli kohtuutonta syyttää minua seksin epäonnistumisesta. Päätin etten ota häneen enää yhteyttä, meni maku kaveriin. Eikös hän viikon päästä soittanut ihmetelläkseen miksen ole soitellut sitten viime näkemän, ei kuulemma suhde toimi tällä tavalla ettei yhteyttä pidetä!

Mulla kans oli mies jonka kanssa kun päädyttiin sänkyyn, ja huomasin että ei seisonut kunnolla, kysyin voinko tehdä jotain? Mies alko huutamaan mulle "MUNKO VIKA SE ON ETTÄ MULLA EI SEISO!??!!!"

Pelästyin ja olin järkyttynyt. Olin kuitenkin 18 vuotias , nätti normaalipainoinen nainen ja tuntui että olisi syyllistänyt mua siitä että jänskätti ja seisominen loppu 😄

Vierailija
6697/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kaiveli vehkeitään, ojensi kätensä ja sanoi: haista mun kättä.

Olen tehnyt myös noin. Ja myös isolla asialla käytyäni käsiä pesemättä. Ihan pilailumielessä. Yleensä lopetellassani suhdetta. Näin nainen jättää minut.

Vierailija
6698/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uuden miehen kanssa huvikseen kahvilla, mutta mies oli täysin eri maalmoista ja jotenkin kummallisen oloinen. Todella hermostuneena kurottautui pöydän alle kaivamaa jotain tippunutta, pian kävi selväksi ettei mitään ollut tippunut vaan kaiveli muniaan keskellä kahvilaa. Pois lähtiessä miehen käytös tuntui Todella nololta ja päätin etten ikinä enää näkisi häntä, mies ei osannut edes puhua mistään asiasta mutta munien akivelu kyllä sujui. No se meni niin että mies vielä sai jostain sanasta ihan täysin väärän käsityksen, luuli että näkisimme pian uudestaankin. Muistaakseni häivyin ja annoin hänelle väärän keksityn puhelinnumeron

Vierailija
6699/9847 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uuden miehen kanssa huvikseen kahvilla, mutta mies oli täysin eri maalmoista ja jotenkin kummallisen oloinen. Todella hermostuneena kurottautui pöydän alle kaivamaa jotain tippunutta, pian kävi selväksi ettei mitään ollut tippunut vaan kaiveli muniaan keskellä kahvilaa. Pois lähtiessä miehen käytös tuntui Todella nololta ja päätin etten ikinä enää näkisi häntä, mies ei osannut edes puhua mistään asiasta mutta munien akivelu kyllä sujui. No se meni niin että mies vielä sai jostain sanasta ihan täysin väärän käsityksen, luuli että näkisimme pian uudestaankin. Muistaakseni häivyin ja annoin hänelle väärän keksityn puhelinnumeron

Saatit jollakin todennäköisyydellä kaksi ihmistä onnellisesti yhteen.

Vierailija
6700/9847 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä ala tapailemaan naista jolla on "epävakaa persoonallisuushäiriö".

Eksäni oli naamioitumisen ja peilaamisen mestari, vaikutti ensin täydelliseltä kumppanilta koska kuin kameleontti näytteli takaisin itseäni. Hän tavallaan varasti maneerejani, mielenkiinnon kohteitani jne. Kulissit eivät kuitenkaan pysyneet pystyssä kauaa. Oikeasti naamion takana oli traumatisoitunut, kiukkuinen lapsi, ja minua ei ole niin paljon että olisin kyennyt täyttämään sen tyhjyyden hänessä. Vahva tarve kontrolliin muttei kykyä pitää asioita kontrollissa, eikä ottanut itse vastuuta tekemisistään. Aina löytyi joku jota syyttää. Tosi itensiivinen ihminen niin hyvässä kuin pahassa, ja hetkessä minut oli heitetty palvoltulta jalustalta kuraan kun olin tajunnut jutun juonen.